Page 2 of 2

Re: WSBK 2022

Posted: 2022.02.11. 11:58
by ddt500
Végül 3-an jutottak a pályacsúcs alá.

1 Toprak Razgatlioglu Pata Yamaha with Brixx Yamaha 1:39.616
2 Jonathan Rea Kawasaki Racing Team Kawasaki 1:39.851 0.235
3 Alvaro Bautista Aruba.it Racing Ducati V4 1:40.055 0.439
4 Alex Lowes Kawasaki Racing Team Kawasaki 1:40.335 0.719
5 Andrea Locatelli Pata Yamaha with Brixx Yamaha 1:40.674 1.058
6 Philipp Öttl Team GoEleven Ducati V4 1:41.061 1.445
7 Michael Ruben Rinaldi Aruba.it Racing Ducati V4 1:41.143 1.527
8 Christophe Ponsson Gil Motor Sport Yamaha 1:42.374 2.758
9 Luca Bernardi Barni Spark Racing Team Ducati V4 1:42.961 3.345

Re: WSBK 2022

Posted: 2022.02.09. 14:06
by ddt500
Rea most futott 1:39.851-et a Protimao-i teszten. Ez 4 tizeddel jobb mint az abszolút pályacsúcs. :smt026

Re: WSBK 2022

Posted: 2022.01.01. 19:05
by ddt500
SSP fordulatszámlimitek:

Ducati Panigale V2 2 955 ccm 11,xxx
Honda CBR600RR 4 600 ccm 16,400
Kawasaki ZX-6R 4 600 ccm 16,400
Kawasaki ZX-636R 4 636 ccm 16,xxx
MV Agusta F3 675 3 675 ccm 15,800
MV Agusta F3 800 3 800 ccm 14,xxx
MV Agusta F3 Superveloce 3 800 ccm 14,xxx
Suzuki GSX-R600 4 600 ccm 16,400
Suzuki GSX-R750 4 750 ccm xx,xxx :shock:
Triumph 675R 3 675 ccm 15,500
Triumph ST765R 3 765 ccm 14,xxx
Yamaha YZF-R6 4 600 ccm 16,400

Re: WSBK 2022

Posted: 2021.12.16. 14:44
by viking
Jelenleg ismert pilótafelállás a WSBK-ban:

https://www.worldsbk.com/en/news/2021/W ... 2t4UIPTHG8

Re: WSBK 2022

Posted: 2021.12.14. 13:36
by ddt500
2024-től 10 évig lesz WSBK Hajdúnánáson. :smt026

Re: WSBK 2022

Posted: 2021.11.25. 19:07
by viking
Bulega teszteli a Panigale V2-t Jerezben:
https://www.worldsbk.com/en/videos/2022 ... gdzXsXTpCY

Re: WSBK 2022

Posted: 2021.11.25. 15:40
by viking
"Hivatalosan is elfogadták a már korábban belengetett új szabályokat, aminek értelmében megnövelik a Supersport géposztályban a hengerűrtartalom felső határát. Így a 959 köbcentis Ducati Panigale V2, vagy a 765 köbcentis Triumph Daytona is elindulhat a 600-as Yamahákkal és Kawasakikkal szemben. A pontos részleteket később közlik."

Az MV is az F3 800-zal fog indulni.

Re: WSBK 2022

Posted: 2021.11.25. 15:38
by viking

WSBK 2022

Posted: 2021.11.25. 15:27
by ddt500
Új szabályok 2022-ben.

Alsó korhatár és rajthoz állók számának korlátozása:

A Supersport 300 VB alsó korhatára 15 évről 16-ra emelkedik, hogy érettebb és tapasztaltabb versenyzők induljanak. (2023-tól a Supersport 600-ban 16-ról 18-ra emelkedik).
Mindkét Supersport géposztályban (a 300-ban és a 600-ban is) jövőre legfeljebb 30 teljes szezonos versenyző, és két szabad kártyás állhat rajthoz a versenyeken, 32 főben maximalizálva ezáltal a mezőny létszámát.

Kvalifikációs limit:

A 107%-os szabály 105%-ra módosul: vagyis ahhoz, hogy a versenyen elindulhasson egy versenyző, a rajtelsőséget szerző motoros legjobb idejének 105%-án belül kell teljesítenie a legjobb mért körét.

Légzsákos bőrruha:

Valamennyi géposztályban kötelező lesz a légzsákkal felszerelt bőrruha használata (eddig csupán ajánlott volt)

Névre szóló transzponder a két Supersport géposztályban:

Ezentúl a Supersport 600 és 300 kategóriában is kötelező lesz a névre szóló transzponder használata – ami azt szolgálja, hogy a versenyzőnek azonnal tudjanak üzenetet küldeni a motor műszerfalára. (A MotoGP-ben és a Superbike VB-n már eddig is használatban volt ez az eszköz)

Gumihasználat korlátozása a Superbike géposztályban:

A királykategóriában egy hétvége során ezentúl 24 helyett legfeljebb 21 gumiabroncsot lehet felhasználni. A részleteket később közlik.

Supersport „új nemzedéke” hivatalosan is megérkezik

Hivatalosan is elfogadták a már korábban belengetett új szabályokat, aminek értelmében megnövelik a Supersport géposztályban a hengerűrtartalom felső határát. Így a 959 köbcentis Ducati Panigale V2, vagy a 765 köbcentis Triumph Daytona is elindulhat a 600-as Yamahákkal és Kawasakikkal szemben. A pontos részleteket később közlik.

Bukás vagy fejsérülés után sisakelemzés:

A jövőben, ha egy versenyző bukik, az orvosi személyzetnek kötelező lesz a bukósisakot vizsgálat céljából átadni a technikai személyzetnek, mielőtt a versenyzőnek vagy a csapatfőnöknek visszaadnák.
Fejsérülés, pl. agyrázkódás esetén a sisakot további elemzés céljából a Zaragozai Egyetemen található FIM Laboratóriumba küldik, mielőtt a versenyzőnek vagy a csapatfőnöknek visszaadnák. A vizsgálaton a sisakgyártó képviselője jelen lehet. Erre azért van szükség, mert az FIM szándékában áll 2025-től új sisakszabványt akar bevezetni (hivatalos nevén FIM FRHPhe-02), és ennek kidolgozásához minden sérülést elemezni akarnak, hogy a lehető legbiztonságosabb bukósisakokban versenyezhessenek a jövőben a motorosok.