Végül 3-an jutottak a pályacsúcs alá.
1 Toprak Razgatlioglu Pata Yamaha with Brixx Yamaha 1:39.616
2 Jonathan Rea Kawasaki Racing Team Kawasaki 1:39.851 0.235
3 Alvaro Bautista Aruba.it Racing Ducati V4 1:40.055 0.439
4 Alex Lowes Kawasaki Racing Team Kawasaki 1:40.335 0.719
5 Andrea Locatelli Pata Yamaha with Brixx Yamaha 1:40.674 1.058
6 Philipp Öttl Team GoEleven Ducati V4 1:41.061 1.445
7 Michael Ruben Rinaldi Aruba.it Racing Ducati V4 1:41.143 1.527
8 Christophe Ponsson Gil Motor Sport Yamaha 1:42.374 2.758
9 Luca Bernardi Barni Spark Racing Team Ducati V4 1:42.961 3.345
WSBK 2022
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK 2022
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK 2022
Rea most futott 1:39.851-et a Protimao-i teszten. Ez 4 tizeddel jobb mint az abszolút pályacsúcs.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK 2022
SSP fordulatszámlimitek:
Ducati Panigale V2 2 955 ccm 11,xxx
Honda CBR600RR 4 600 ccm 16,400
Kawasaki ZX-6R 4 600 ccm 16,400
Kawasaki ZX-636R 4 636 ccm 16,xxx
MV Agusta F3 675 3 675 ccm 15,800
MV Agusta F3 800 3 800 ccm 14,xxx
MV Agusta F3 Superveloce 3 800 ccm 14,xxx
Suzuki GSX-R600 4 600 ccm 16,400
Suzuki GSX-R750 4 750 ccm xx,xxx
Triumph 675R 3 675 ccm 15,500
Triumph ST765R 3 765 ccm 14,xxx
Yamaha YZF-R6 4 600 ccm 16,400
Ducati Panigale V2 2 955 ccm 11,xxx
Honda CBR600RR 4 600 ccm 16,400
Kawasaki ZX-6R 4 600 ccm 16,400
Kawasaki ZX-636R 4 636 ccm 16,xxx
MV Agusta F3 675 3 675 ccm 15,800
MV Agusta F3 800 3 800 ccm 14,xxx
MV Agusta F3 Superveloce 3 800 ccm 14,xxx
Suzuki GSX-R600 4 600 ccm 16,400
Suzuki GSX-R750 4 750 ccm xx,xxx
Triumph 675R 3 675 ccm 15,500
Triumph ST765R 3 765 ccm 14,xxx
Yamaha YZF-R6 4 600 ccm 16,400
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK 2022
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK 2022
2024-től 10 évig lesz WSBK Hajdúnánáson.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK 2022
Bulega teszteli a Panigale V2-t Jerezben:
https://www.worldsbk.com/en/videos/2022 ... gdzXsXTpCY
https://www.worldsbk.com/en/videos/2022 ... gdzXsXTpCY
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK 2022
"Hivatalosan is elfogadták a már korábban belengetett új szabályokat, aminek értelmében megnövelik a Supersport géposztályban a hengerűrtartalom felső határát. Így a 959 köbcentis Ducati Panigale V2, vagy a 765 köbcentis Triumph Daytona is elindulhat a 600-as Yamahákkal és Kawasakikkal szemben. A pontos részleteket később közlik."
Az MV is az F3 800-zal fog indulni.
Az MV is az F3 800-zal fog indulni.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK 2022
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
WSBK 2022
Új szabályok 2022-ben.
Alsó korhatár és rajthoz állók számának korlátozása:
A Supersport 300 VB alsó korhatára 15 évről 16-ra emelkedik, hogy érettebb és tapasztaltabb versenyzők induljanak. (2023-tól a Supersport 600-ban 16-ról 18-ra emelkedik).
Mindkét Supersport géposztályban (a 300-ban és a 600-ban is) jövőre legfeljebb 30 teljes szezonos versenyző, és két szabad kártyás állhat rajthoz a versenyeken, 32 főben maximalizálva ezáltal a mezőny létszámát.
Kvalifikációs limit:
A 107%-os szabály 105%-ra módosul: vagyis ahhoz, hogy a versenyen elindulhasson egy versenyző, a rajtelsőséget szerző motoros legjobb idejének 105%-án belül kell teljesítenie a legjobb mért körét.
Légzsákos bőrruha:
Valamennyi géposztályban kötelező lesz a légzsákkal felszerelt bőrruha használata (eddig csupán ajánlott volt)
Névre szóló transzponder a két Supersport géposztályban:
Ezentúl a Supersport 600 és 300 kategóriában is kötelező lesz a névre szóló transzponder használata – ami azt szolgálja, hogy a versenyzőnek azonnal tudjanak üzenetet küldeni a motor műszerfalára. (A MotoGP-ben és a Superbike VB-n már eddig is használatban volt ez az eszköz)
Gumihasználat korlátozása a Superbike géposztályban:
A királykategóriában egy hétvége során ezentúl 24 helyett legfeljebb 21 gumiabroncsot lehet felhasználni. A részleteket később közlik.
Supersport „új nemzedéke” hivatalosan is megérkezik
Hivatalosan is elfogadták a már korábban belengetett új szabályokat, aminek értelmében megnövelik a Supersport géposztályban a hengerűrtartalom felső határát. Így a 959 köbcentis Ducati Panigale V2, vagy a 765 köbcentis Triumph Daytona is elindulhat a 600-as Yamahákkal és Kawasakikkal szemben. A pontos részleteket később közlik.
Bukás vagy fejsérülés után sisakelemzés:
A jövőben, ha egy versenyző bukik, az orvosi személyzetnek kötelező lesz a bukósisakot vizsgálat céljából átadni a technikai személyzetnek, mielőtt a versenyzőnek vagy a csapatfőnöknek visszaadnák.
Fejsérülés, pl. agyrázkódás esetén a sisakot további elemzés céljából a Zaragozai Egyetemen található FIM Laboratóriumba küldik, mielőtt a versenyzőnek vagy a csapatfőnöknek visszaadnák. A vizsgálaton a sisakgyártó képviselője jelen lehet. Erre azért van szükség, mert az FIM szándékában áll 2025-től új sisakszabványt akar bevezetni (hivatalos nevén FIM FRHPhe-02), és ennek kidolgozásához minden sérülést elemezni akarnak, hogy a lehető legbiztonságosabb bukósisakokban versenyezhessenek a jövőben a motorosok.
Alsó korhatár és rajthoz állók számának korlátozása:
A Supersport 300 VB alsó korhatára 15 évről 16-ra emelkedik, hogy érettebb és tapasztaltabb versenyzők induljanak. (2023-tól a Supersport 600-ban 16-ról 18-ra emelkedik).
Mindkét Supersport géposztályban (a 300-ban és a 600-ban is) jövőre legfeljebb 30 teljes szezonos versenyző, és két szabad kártyás állhat rajthoz a versenyeken, 32 főben maximalizálva ezáltal a mezőny létszámát.
Kvalifikációs limit:
A 107%-os szabály 105%-ra módosul: vagyis ahhoz, hogy a versenyen elindulhasson egy versenyző, a rajtelsőséget szerző motoros legjobb idejének 105%-án belül kell teljesítenie a legjobb mért körét.
Légzsákos bőrruha:
Valamennyi géposztályban kötelező lesz a légzsákkal felszerelt bőrruha használata (eddig csupán ajánlott volt)
Névre szóló transzponder a két Supersport géposztályban:
Ezentúl a Supersport 600 és 300 kategóriában is kötelező lesz a névre szóló transzponder használata – ami azt szolgálja, hogy a versenyzőnek azonnal tudjanak üzenetet küldeni a motor műszerfalára. (A MotoGP-ben és a Superbike VB-n már eddig is használatban volt ez az eszköz)
Gumihasználat korlátozása a Superbike géposztályban:
A királykategóriában egy hétvége során ezentúl 24 helyett legfeljebb 21 gumiabroncsot lehet felhasználni. A részleteket később közlik.
Supersport „új nemzedéke” hivatalosan is megérkezik
Hivatalosan is elfogadták a már korábban belengetett új szabályokat, aminek értelmében megnövelik a Supersport géposztályban a hengerűrtartalom felső határát. Így a 959 köbcentis Ducati Panigale V2, vagy a 765 köbcentis Triumph Daytona is elindulhat a 600-as Yamahákkal és Kawasakikkal szemben. A pontos részleteket később közlik.
Bukás vagy fejsérülés után sisakelemzés:
A jövőben, ha egy versenyző bukik, az orvosi személyzetnek kötelező lesz a bukósisakot vizsgálat céljából átadni a technikai személyzetnek, mielőtt a versenyzőnek vagy a csapatfőnöknek visszaadnák.
Fejsérülés, pl. agyrázkódás esetén a sisakot további elemzés céljából a Zaragozai Egyetemen található FIM Laboratóriumba küldik, mielőtt a versenyzőnek vagy a csapatfőnöknek visszaadnák. A vizsgálaton a sisakgyártó képviselője jelen lehet. Erre azért van szükség, mert az FIM szándékában áll 2025-től új sisakszabványt akar bevezetni (hivatalos nevén FIM FRHPhe-02), és ennek kidolgozásához minden sérülést elemezni akarnak, hogy a lehető legbiztonságosabb bukósisakokban versenyezhessenek a jövőben a motorosok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"