Akkor már egyszerűbb lenne ha 1000km-ként motort cserélnél nem? Bemész, de nem az 1000-es szervízre ha nem az új gépért!Kenyér wrote:Tessék értem szurkolni!
Holnap kiderül lessz-é k7 gixxer 600-am
Ma voltam kiállításon, és úgygondoltam jobban járok, ha idén kihagyom a fékbetét,szűrők,olajak,gumik,lánc,gyertyák csréjét, és inkább lízingelek eggyet ami pöpec
nem nagy ötlet?
GSX-R 600
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Tessék értem szurkolni!
Holnap kiderül lessz-é k7 gixxer 600-am
Ma voltam kiállításon, és úgygondoltam jobban járok, ha idén kihagyom a fékbetét,szűrők,olajak,gumik,lánc,gyertyák csréjét, és inkább lízingelek eggyet ami pöpec
nem nagy ötlet?
Holnap kiderül lessz-é k7 gixxer 600-am
Ma voltam kiállításon, és úgygondoltam jobban járok, ha idén kihagyom a fékbetét,szűrők,olajak,gumik,lánc,gyertyák csréjét, és inkább lízingelek eggyet ami pöpec
nem nagy ötlet?
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
A Homáron most ment egy sorozat használt autókról, konkrétan a kereskedőkről, a km óra visszatekeréséről.Szabi wrote: ...
Fontos számomra hogy a km. valós legyen és ne legyen kétnyomon haladó!
...
Itt egy példa - Olvasói tapasztalatok.
Vagy itt. Nézd meg a műszerfalon a km állást meg azt ami a hírdetésben szerepel.
Motoroknál mi lehet a helyzet? Van valakinek tapasztalata?
.: bionic :.
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Jaja, az állapot az lényeges, az biztos! Na meg az ár...
Az a veszély nem fenyeget hogy 1000-esről fogogk átűlni, szal a köpködés kizárt...
Ha aktuális lesz a vásárlás, akkor majd szólok neked, kell egy 600-as szakértő! Fontos számomra hogy a km. valós legyen és ne legyen kétnyomon haladó!
Jó lenne a K6 de az még húzós árban...marad a K4/K5...
Előszőr persze el kell adni az Sv.-t!
Az a veszély nem fenyeget hogy 1000-esről fogogk átűlni, szal a köpködés kizárt...
Ha aktuális lesz a vásárlás, akkor majd szólok neked, kell egy 600-as szakértő! Fontos számomra hogy a km. valós legyen és ne legyen kétnyomon haladó!
Jó lenne a K6 de az még húzós árban...marad a K4/K5...
Előszőr persze el kell adni az Sv.-t!
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Nem nyergesujfalu.......
En 3x voltam vele a tengeren (horvat) es nem tunt szarnak. De ne feledjuk en ehhez vagyok szokva (600). AKi 1000rol ul ra az kopkod ossze vissza :)
2 eves vagy 3 mindegy az allapota a lenyeg. A 2 evjarat ugyanazt tudja.
k6/7: tobb versenyezgeto embert is megkerdeztem aki k4/5-rol ment at k6-ra. MInd azt mondtak hogy az uj jobb. Futomu is, meg az egesz motor ugy haogy van. Bar koridoben senkinel nem volt elorelepes amiatt hogy k6-ra cserelt :) Viszont azt mondtak jobb vele motorozni.
En 3x voltam vele a tengeren (horvat) es nem tunt szarnak. De ne feledjuk en ehhez vagyok szokva (600). AKi 1000rol ul ra az kopkod ossze vissza :)
2 eves vagy 3 mindegy az allapota a lenyeg. A 2 evjarat ugyanazt tudja.
k6/7: tobb versenyezgeto embert is megkerdeztem aki k4/5-rol ment at k6-ra. MInd azt mondtak hogy az uj jobb. Futomu is, meg az egesz motor ugy haogy van. Bar koridoben senkinel nem volt elorelepes amiatt hogy k6-ra cserelt :) Viszont azt mondtak jobb vele motorozni.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Nem nyergesújfaluról vette?!balagee wrote:Hehe. Jo igy mas. Azt hittem mar k6-7 600-at akarsz venni :)Szabi wrote:
Így egy reális, elérhetőbb célnak tűztem ki, hogy veszek egy K5-ös (szigorúan KÉK-FEHÉR) 600-ast!
Azon nem lesz hitel, ki lesz fizetve és go a h.ring! (persze casco, törésre azért lesz)
Vennék szívesen K4-K5-ös 750-est is csak azok igen ritkák és már-már 1000-es árában mennek...
Így állnak a dolgok most...
Persze, ha nyerek a lottón akkor kaptok egy zsír új K7 600-ast...
Magamnak meg egy K7 750-est...
Annak igazan csak akkor van ertelme ha kategorian belul akarsz versenyezgetni valahol. A 750 +200-ert teljesen jo valasztas. Persze konnyen dobalozok mas penzevel :)
Ha sporolni akarsz sztem siman k4-est is vadassz. K5 nem tud semmivel tobbet, az allapota alapjan pedig talalni jo k4-et. 10-12e km-el el lehet kapni eleg jokat. Havernak nemreg talaltunk egy hibatlan allapotut 1.4-ert. (azota sajna romma torte )
Az egyik ismerősöm eladta a K4-es 600-asát (kék-fehér, mi más?!) olyan 1.5 körűl és egy hét múlva hívták, hogy perec...
Amúgy a K4-eseken is gondolkodtam, bár azért egy K5-ös jobb lenne, mégis csak két éves...
Ki lehet fogni jót, csak nagyon nehéz...
Pályázni csak hobbi szinten...A 600-as nem az ereje miatt kéne, nem éreztem hatalmas különbséget az Sv. és a 600-as ereje között, bár 200-nál az Sv. elfogy, de egy 160-180-ig tartja a lépést.
Viszont a futóműve, a féke az irányíthatósága, az ég és föld...Mikor visszaűltem az Sv.-re azt hittem emeletesbuszon ülök...
Bár azt mondják hogy ha túrázni is akarok akkor nem jó választás mert hogy állandóan nyelezni kell...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Hehe. Jo igy mas. Azt hittem mar k6-7 600-at akarsz venni :)Szabi wrote:
Így egy reális, elérhetőbb célnak tűztem ki, hogy veszek egy K5-ös (szigorúan KÉK-FEHÉR) 600-ast!
Azon nem lesz hitel, ki lesz fizetve és go a h.ring! (persze casco, törésre azért lesz)
Vennék szívesen K4-K5-ös 750-est is csak azok igen ritkák és már-már 1000-es árában mennek...
Így állnak a dolgok most...
Persze, ha nyerek a lottón akkor kaptok egy zsír új K7 600-ast...
Magamnak meg egy K7 750-est...
Annak igazan csak akkor van ertelme ha kategorian belul akarsz versenyezgetni valahol. A 750 +200-ert teljesen jo valasztas. Persze konnyen dobalozok mas penzevel :)
Ha sporolni akarsz sztem siman k4-est is vadassz. K5 nem tud semmivel tobbet, az allapota alapjan pedig talalni jo k4-et. 10-12e km-el el lehet kapni eleg jokat. Havernak nemreg talaltunk egy hibatlan allapotut 1.4-ert. (azota sajna romma torte )
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Ismerek olyan tagot aki tud segíteniSzabi wrote:Tudod, Bala, azért nem ilyen egyszerű a dolog...balagee wrote:Szabi ne basz hogy nem 750et veszel. 600ast akkor vegyel ha azt akarsz. A 750es 200e dragabb. AZ nem penz erte, nincs 10% plusz amit ra kell rakni. Egy rendszer tobbe kerul baaaaaaaaaaaaaaazSzabi wrote:Hát én igazából 750-est szeretnék, K6-ost, de az sajna nem fog összejönni...viking wrote:Szabi is ilyet akar, akkor már lehet.
Meg azt is reméljük, hogy bővülni fog a tagság.
Így marad reális célnak a 600-as...
A cél egy K6 750-es volt, vagy egy K7 vagy egy K6-os, de! Időközben az autóm le lett cserélve, vagyis hogy vettem egyet de még a másik is meg van.
A dolgok jelen pillanatban úgy állnak, hogy hitelt kéne felvennem ahhoz hogy legyen egy 750-es (K6,K7) azt pedig nem szeretnék.
Így egy reális, elérhetőbb célnak tűztem ki, hogy veszek egy K5-ös (szigorúan KÉK-FEHÉR) 600-ast!
Azon nem lesz hitel, ki lesz fizetve és go a h.ring! (persze casco, törésre azért lesz)
Vennék szívesen K4-K5-ös 750-est is csak azok igen ritkák és már-már 1000-es árában mennek...
Így állnak a dolgok most...
Persze, ha nyerek a lottón akkor kaptok egy zsír új K7 600-ast...
Magamnak meg egy K7 750-est...
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Tudod, Bala, azért nem ilyen egyszerű a dolog...balagee wrote:Szabi ne basz hogy nem 750et veszel. 600ast akkor vegyel ha azt akarsz. A 750es 200e dragabb. AZ nem penz erte, nincs 10% plusz amit ra kell rakni. Egy rendszer tobbe kerul baaaaaaaaaaaaaaazSzabi wrote:Hát én igazából 750-est szeretnék, K6-ost, de az sajna nem fog összejönni...viking wrote:Szabi is ilyet akar, akkor már lehet.
Meg azt is reméljük, hogy bővülni fog a tagság.
Így marad reális célnak a 600-as...
A cél egy K6 750-es volt, vagy egy K7 vagy egy K6-os, de! Időközben az autóm le lett cserélve, vagyis hogy vettem egyet de még a másik is meg van.
A dolgok jelen pillanatban úgy állnak, hogy hitelt kéne felvennem ahhoz hogy legyen egy 750-es (K6,K7) azt pedig nem szeretnék.
Így egy reális, elérhetőbb célnak tűztem ki, hogy veszek egy K5-ös (szigorúan KÉK-FEHÉR) 600-ast!
Azon nem lesz hitel, ki lesz fizetve és go a h.ring! (persze casco, törésre azért lesz)
Vennék szívesen K4-K5-ös 750-est is csak azok igen ritkák és már-már 1000-es árában mennek...
Így állnak a dolgok most...
Persze, ha nyerek a lottón akkor kaptok egy zsír új K7 600-ast...
Magamnak meg egy K7 750-est...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S