Re: Feliratkozási szabályok
Posted: 2008.03.03. 01:56
Elkészült egy olyan jelentkezési adatbázis ami minden olyan adatot tartalmaz amit a föszervezö bekér tölem (Ezuton is köszönöm Payának jelentkezési oldal elkészitését).
JELENTKEZÉS A PÁLYANAPOKRA A dátumra kattintva jelenik meg az ürlap.
Jelentkezéskor feltétlen email cimet is töltsétek ki mert akkor hozzáteszem a ahhoz email listához amire a szervezés, hotelfoglalás és egyéb részletekröl mennek tájékoztatók ugyanis nem minden pályaimádó szeret rendszeresen forumot böngészni.
Kérlek csak akkor ird fel magad ha tényleg be is fogod fizetni a részvételi dijat amikor eljön az ideje.
Ezeken a pályatreningeken általában teltház van, tehát nem jó taktika a kivárás. Ha egy tréningre megugrik a jelentkezés akkor gyorsan megprobálok több helyet kérni, de ez nem biztos hogy mindig sikerül.
Viszont ha nem jelentkeztek egyik dátumra akkor arra nem foglalok helyeket.
Amikor megkapom a föszervezötöl a visszaigazolást a helyekre akkor azonnal kérem a befizetéseket, mert csak abból látom hogy komoly volt a jelentkezés.
Ha sokan vagyunk egy egy tréningen akkor az árakon szinte mindig tudok faragni.
Boxbérlésröl csak nyilatkozni kell, azt elöre sosem kell befizetni, a helyszinen szoktuk szétdobni a box diját. Mivel ezek a pályatreningek többnaposak ezért mindenképpen javasolt a közös boxbérlésbe beszállni különben nem tudod éjjel hová tenni a motorod.
Egyes tréningeknél van lehetöség oktatói csoportba jelentkezni ahol kis csoportokban (3-6 fö) oktatnak. Ezeknek az oktatásoknak semmilyen külön dijuk nincs, tehát az oktatás ingyenes.
ENDURANCE: Ha egy szervezö Endurance versenyt kinál akkor nem kell rögtön továbblapozni, az amatör szervezéseknél többnyire 2-3 fös csapatokat lehet alakitani és mindenki a saját motorjával mehet, csak a transzpondert kell cserélgetni a boxutcában. Biztos nagy élmény egy ilyen csapatverseny, én idén fogom kiprobálni. Mivel hogy itt tényleg nem a gyözelem a fontos igy nem gáz ha a csapatban nem egyforma képességü haverjaiddal nevezel, a lényeg hogy 2 órán keresztül akkor is izgalomban vagy amikor a haverod van bent a pályán. Ha mégis valaki kicsuszik akkor a tranyóval gyorsan vissza a boxba, odaadni a következö embernek a transzpondert és folytatni kell!
Egész más résztvenni egy ilyen többnapos pályatréningen, mint egy Hungaroringes nyiltnapon. Itt együtt vagyunk egész nap és egész este is, egy helyre foglalom a szállást, állandoan hasonszörü, sebességkórban szenvedö ronda emberekkel vagy körülvéve, pont olyanok mint te. Tehát garantáltan jol fogod magad érezni.
Lehet hogy elsö ránézésre drága egy ilyen pályatréning, de ha utánaszámolsz hogy a Hungaroringen is két csoportot kell megvegyél ha ennyit akarsz motorozni, akkor hamar rájösz hogy a különbség nem olyan nagy. Viszont ujabb pályákon ujabb kihivásokat találsz és amikor Rossi-t nézed a Brnoi futamon a TV-ben akkor te is tudod hogy milyen volt 140-el lapon befordurdulni a cél végén. Tehát ne a Balatonparton logasd a lábad, költsd azt a pénzt arra amit a legjobban imádsz, kostold meg ezeket a hires pályákat.
JELENTKEZÉS A PÁLYANAPOKRA A dátumra kattintva jelenik meg az ürlap.
Jelentkezéskor feltétlen email cimet is töltsétek ki mert akkor hozzáteszem a ahhoz email listához amire a szervezés, hotelfoglalás és egyéb részletekröl mennek tájékoztatók ugyanis nem minden pályaimádó szeret rendszeresen forumot böngészni.
Kérlek csak akkor ird fel magad ha tényleg be is fogod fizetni a részvételi dijat amikor eljön az ideje.
Ezeken a pályatreningeken általában teltház van, tehát nem jó taktika a kivárás. Ha egy tréningre megugrik a jelentkezés akkor gyorsan megprobálok több helyet kérni, de ez nem biztos hogy mindig sikerül.
Viszont ha nem jelentkeztek egyik dátumra akkor arra nem foglalok helyeket.
Amikor megkapom a föszervezötöl a visszaigazolást a helyekre akkor azonnal kérem a befizetéseket, mert csak abból látom hogy komoly volt a jelentkezés.
Ha sokan vagyunk egy egy tréningen akkor az árakon szinte mindig tudok faragni.
Boxbérlésröl csak nyilatkozni kell, azt elöre sosem kell befizetni, a helyszinen szoktuk szétdobni a box diját. Mivel ezek a pályatreningek többnaposak ezért mindenképpen javasolt a közös boxbérlésbe beszállni különben nem tudod éjjel hová tenni a motorod.
Egyes tréningeknél van lehetöség oktatói csoportba jelentkezni ahol kis csoportokban (3-6 fö) oktatnak. Ezeknek az oktatásoknak semmilyen külön dijuk nincs, tehát az oktatás ingyenes.
ENDURANCE: Ha egy szervezö Endurance versenyt kinál akkor nem kell rögtön továbblapozni, az amatör szervezéseknél többnyire 2-3 fös csapatokat lehet alakitani és mindenki a saját motorjával mehet, csak a transzpondert kell cserélgetni a boxutcában. Biztos nagy élmény egy ilyen csapatverseny, én idén fogom kiprobálni. Mivel hogy itt tényleg nem a gyözelem a fontos igy nem gáz ha a csapatban nem egyforma képességü haverjaiddal nevezel, a lényeg hogy 2 órán keresztül akkor is izgalomban vagy amikor a haverod van bent a pályán. Ha mégis valaki kicsuszik akkor a tranyóval gyorsan vissza a boxba, odaadni a következö embernek a transzpondert és folytatni kell!
Egész más résztvenni egy ilyen többnapos pályatréningen, mint egy Hungaroringes nyiltnapon. Itt együtt vagyunk egész nap és egész este is, egy helyre foglalom a szállást, állandoan hasonszörü, sebességkórban szenvedö ronda emberekkel vagy körülvéve, pont olyanok mint te. Tehát garantáltan jol fogod magad érezni.
Lehet hogy elsö ránézésre drága egy ilyen pályatréning, de ha utánaszámolsz hogy a Hungaroringen is két csoportot kell megvegyél ha ennyit akarsz motorozni, akkor hamar rájösz hogy a különbség nem olyan nagy. Viszont ujabb pályákon ujabb kihivásokat találsz és amikor Rossi-t nézed a Brnoi futamon a TV-ben akkor te is tudod hogy milyen volt 140-el lapon befordurdulni a cél végén. Tehát ne a Balatonparton logasd a lábad, költsd azt a pénzt arra amit a legjobban imádsz, kostold meg ezeket a hires pályákat.