Page 5 of 8

Posted: 2008.02.12. 22:51
by apapali
ja,ma ha[rmadikban egykerózott egy gsxr] :lol: :lol:

Posted: 2008.02.12. 22:50
by nylontacsko
Ez a Ricsi egyik képe

Image

Posted: 2008.02.12. 22:43
by nylontacsko
viking wrote:Ez ugye jamaha?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Igen
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
az.

Posted: 2008.02.12. 22:39
by viking
Ez ugye jamaha?

Posted: 2008.02.12. 22:27
by nylontacsko
A fritz.

Posted: 2008.02.12. 22:21
by FélSvéd
rohadt jo a kép, Ricsi csinálta?

Posted: 2008.02.12. 21:44
by nylontacsko
Image

Posted: 2008.02.12. 12:55
by FélSvéd
viking wrote:Te Gabi bácsi, tényleg szorongattad Haslaméket:
1. Ron Haslem fastest lap 1:43.575
2. 2. Jeremy McWilliams fastest lap 1:43.501

11. **** Hungary fastest lap 1:53.830
Berisz is nyomott velük egy versenyt elözö nap, ö kapott a két elsötöl egy kört (igaz az 14 körös verseny volt)
Engem még csak meg sem közelitettek (hátulról) igaz a miénk a 8 kör helyett csak 6 lett egy bukas miatt. De csináltam az öreg Haslemmel egy képet illetve Ricsi csinált rolunk.
Szóval jo érzés volt egy rajtrácson állni velük és 22 induloból a 11. hely, szóval boldog vagyok és 10 sec az nem a világ egy ilyen embertöl. Jo lenne ha a Hringen is csak 10 sec-et kapnék pl Talmátol vagy Meklautol.
Nindenestre sokat gyorsultam és szerintem kanyarokban is gyorsultam, csak azt nem értem hogy akkor miért van messze a térdem az aszfalttol? Szerintem sose fogok már rájönni. Öfelsége is jött utánam sokat és ö sem érti hogy tudok ilyen gyorsan kanyarodni térdletétel nélkül.
Tavaly Cartagena után 4 secet javitottam az elsö Hringes pályanapon, kiváncsi leszek hogy idén mennyit javitok az elsö Hringes napon. Mert hogy javitok az tuti, talán meglesz a 2.10
Mindenestre minden porcikámban érzem a 7 napot, ha Almeriában mentem 150 kör körül akkor Cartagenában még ennél is többet.

Posted: 2008.02.12. 12:22
by Albi
Őszintén gratulálok ****! Csak így tovább! :grin: :smt038

Posted: 2008.02.12. 12:19
by viking
Te Gabi bácsi, tényleg szorongattad Haslaméket:
1. Ron Haslem fastest lap 1:43.575
2. 2. Jeremy McWilliams fastest lap 1:43.501

11. **** Hungary fastest lap 1:53.830

Posted: 2008.02.11. 07:31
by nylontacsko
FélSvéd wrote: Mint derült égböl a lorugás ért a hír hogy elsö helyre engem szólitottak. Kupát kaptam, pezsgöt kaptam és még Magyar Himnuszuk is volt, eleinte nem nagyon értettem az egészet, még gratulálni is elfelejtettem a második, harmadiknak. Ennek ellenére ugy érzem hogy ezt a kupát nem érdemeltem meg mert az idömérön direkt nem huztam a gázt, és igy kerülhettem ebbe a gyengébb versenybe.
Én pedig úgy érzem, hogy megérdemelted ezt a kupát.
Igaz nem kevés pénzünkbe került, de elértük a célunkat :lol: :lol: :lol: :lol:

Gratulálok! Komolyan! :smt023 :: gsxr ::

Posted: 2008.02.11. 00:35
by FélSvéd
Utolso nap Almeria, 7. pályanap
Nagyon durván hidegek a reggeli órák, de ez csak minket visel meg, az aszfalt tapad reggel is, csak éppen kedvünk nincs belebujni a jéghideg börcuccba. Ma tudtam meg miért is van ennyivel hidegebb mint Cartagenában. Ez az Almeria 600 méter magassan fekszik.
Délelött 2 óra szabad motorozás volt, én mentem asszem 3 menetet ebben, a többiek talán csak kettöt. Délelött a hideg ellenére kezdtem ráérezni végre a pályára, a pályának még mindig az a két legneccessebb része amikor egy pupon kell azonnal eltalálni egy beláthatatlan kanyar ívét. Ezeket egyre jobban vettem és meg lett az eredmény, 1:54.9. Öfelsége és Lajcsi nem szereti a hideg délelöttöt igy ö nem javitott. Berisz egész délelött filozott hogy talán mégsem okoz magának csalodást azzal hogy a 600-as versenyen esetleg azért maradna le a dobogórol mert rossz áttételt hozott. Végülis érthetö, a technikás részen elözne aztán a hosszu leszállopályán meg idö elött leforog neki a hatodik és visszajönnek akiket megelözött. Biztos frusztrálta volna ha ezen mult volna a dobogó. Végülis ugy döntött hogy nem indul el. Szerintem az lehet az igazi ok hogy megtudta hogy Imre átjelentkezett az Old Mansböl a 600-as versenyre. Mindenestre inkább összepakolt és kora délután hazaindult.
Aztán jött 4 verseny. Az elsö verseny az egy vegyes verseny volt, több versenyt összevontak ahol nagyon kevés induló volt. Azon a versenyen ment a Ladys Cap, azon ment a futottak még kategoria, a 125- ös kategoria és mint utolag kiderült, olyan kevés 750-es volt hogy azokat is ide tették de külön értékelve minden kategoriát. Én tegnap trükköztem az idömérön és direct nem menetm jó idöt hogy ne a nagy versenybe legyek 30. Ez mint ma kiderült túl jól sikerült. Ugy volt hogy Lajcsi indul ezen a versenyen a kategoria neve egyébként Best of the rest. Lajcsi ma sem volt jól, én meg állandóan mehetnék igy bevállaltam a versenyt. Asszem 18. helyröl indultam, rögtön jobban kaptam el a rajtot mint tegnap és érdekes modon nem nagyon elöztek meg, viszont nekem sikerült elöznöm elég sokat. A végén már csak egy kis 125-ös special géppel harcoltam, de a technikás részen nem tudtam mit tenni vele mert semmit nem fékezett soha, csak a leszállopályán értem utol, de minek mert ott megint fényévekkel késöbb fékezett. 8 körös volt a verseny, nagyon jol éreztem magam, és a köridömérön csodálatos számot láttam 1:53.21, huha ez már döfi. A Magyar csapat gratulált hogy nagyon jol mentem, Berisz rögtön mondta hogy 53-akat mért nekem. Fogalmam sem volt órákig hogy hanyadik lettem a sok különbözö kategoria miatt.
Imre elindult a 600-as versenyen, asszem 25. helyen jött be.
Az öregfiuk verseny elött Ricsi az Aszolos Racing Teamböl lecserélte az elsö gumimat (engem lep meg legjobban hogy ez már a harmadik elsö gumim a 7 nap alatt), Lajcsi cserélt nekem fékbetétet, mert az is elfogyott.
Aztán jött az a verseny amire Öfelsége és én vártunk. Az Old Mans Cup, ahol az extra varázs az volt hogy egy rajtrácson álhattunk Ron Haslam-el és Jeremy Mc Williams-el.
Öfelsége egy sorral elöttem állt a rajtrácson. Ö köztudottan rosszul rajtol, igy egy jo rajttal sikerült az elsö kanyarban jól elfordulnom. Tudtam hogy Laci elöbb utobb vissza fog elözni, de ez mégsem történt meg. Mint utobb kiderült technikai problémával a második körben ki kellett állnia, a hátso rugoja kilazult. Én toltam kegyetlenül, sikerült elzönöm is de engem is megelöztek. A versenyt egy bukás miatt a hatodik körben leintették, de mivel csak 2 kör volt hátra, nem kellett ujra startolni. Ha jol emléxem Haslaméket megelözni nem ugyan nem tudtam de szorongattam öket.
Ezen a versenyen is mentem néhány 1:53-as kört de már javitani nem tudtam.
Mikor lejöttem, Öfelsége és Lajcsi a leszakadt hátso rugót szerelték én meg elmentem meglesni hogy van e már eredménylista kifüggesztve, de nem volt tehát nem volt más hátra megvártam az eredményhirdetést. Az Aszalos Racing Team 3 pilotája, Marci, Alex és Ádám megszerezték vegyes osztály negyedik, ötödik és hatodik helyét.
Aztán jött a Best of the rest. Tudtam hogy csak 3 kupát osztanak ebben az osztályban és azt is tudtam hogy legfeljebb ötödikként jöttem át a célon, igy nem számitottam semmire. Amit nem tudtam az az hogy az elöttem beérkezök mind más osztályban lettek értékelve. Mint derült égböl a lorugás ért a hír hogy elsö helyre engem szólitottak. Kupát kaptam, pezsgöt kaptam és még Magyar Himnuszuk is volt, eleinte nem nagyon értettem az egészet, még gratulálni is elfelejtettem a második, harmadiknak. Ennek ellenére ugy érzem hogy ezt a kupát nem érdemeltem meg mert az idömérön direkt nem huztam a gázt, és igy kerülhettem ebbe a gyengébb versenybe.
Utoljára hirdették az öreg fiuk versenyét, abban a kategoriában nem három kupát hanem 10 kupát osztottak ezért ott reménykedtem valamiben:
1. Ron Haslem fastest lap 1:43.575
2. 2. Jeremy McWilliams fastest lap 1:43.501

11. **** Hungary fastest lap 1:53.830

Tehát itt nem jutott kupa de akkor is erre az versenyemre vagyok büszkébb.
Délután volt 3 óra szabadmenés. Videozgattunk, onboardoztunk, Öfelségének összeállt a gépe, de nem volt nagy kedve menni, Lajcsi is szarabbul volt mint tegnap ezért összesen 2x ment ki délután, egyszer egy hátra szerelt kemerával. Igaz hogy Öfelségét akarta felvenni de 3 kör után megelöztem Öfelségét igy ott is szerepeltem. Krisztián is feltette a kamerát a mocija oldalára, és készitett jopár körröl felvételt. 6 óráig mehettünk volna de fél 5 kor befejeztük és kezdtünk pakolni.
Elkértem természetesen a versenyek végeredmény listáját mert nem hiszem hogy mégegyszer versenyezhetek ezekkel a nagy nevekkel. Majd megprobálom beszkennelni ha hazaértem.
Megnéztem az összes mai köridöket és én csak 61. legjobb idött mentem a jelen lévö 135 föböl. Viszont Kenny Pride a Superbike tesztpilotája ma már több mint 4 másodpercet kapott tölem.
Este megittuk a gyözelmi pezsgöt Krisztiánékkal meg Öfelségéékkel aztán elmentünk egy kinai étterembe vacsorázni.
Szóval eljött a vége. Bizony tényleg fárasztó volt, 7 nap szünet nélkül kökemény, de nagyon nagy élmény. Csak itt Almeriában mentem 150 kört a 3 nap alatt. Cartagenában még ennél is többet.
Elöször is Cartagenában a fél IDM mezöny ismert nagymenö versenyzökkel.
Almeriában meg ezek az egykori VB menök akik tuljadonképpen oktatni jöttek, tehát hoztak magukkal tanitványokat/kezdöket. Ron Haslam hátán az van irva hogy Ron Haslam Racing Scool.
A 7 nap alatt összesen 3 hátso gumit fogysztottam meg kiprobáltam egy IDM-es 20 körös hátsó gumit, de fél napot birta csak, tehát az valoszinü tényleg versenygumi volt. Továbbá 6 és fél nap alatt 2 elsö gumi, de ma feltettem egy harmadikat. Egy garnitura elsö fékbetét fogyott el, hátso kibirta pedig használom. Almeriában sokkal kevesebbszer kell fékezni, mindössze 3 helyen kell komolyabbat fékezni,a többi kanyar füzhetö, enyhe fékbecsipéssel. Cartagenában sokkal több helyen kell fékezni. Igaz hogy Almeriai leszállopálya végén nagyon durvát kell fékezni, de van mégis ideje visszahülni. A fékem egyértelmüen sokkal jobb lett a Wave féktárcsáktól, nincs puhulási tendencia, de majd a Hringen kiderül az igazság.
A technikai fejlesztéseket nem bántam meg, persze nem merem állitani hogy a ezek a jo köridök az uj OZ kerekeknek vagy a 2 foggal kissebb elsö lánceréknek köszönhetöek, de már sosem fogom megtudni hogy ezek nélkül is fejödtem volna ennyit.
A tavalyi Cartagenás csapatbol mindenki sokat javitott Cartában, Lajcsi legtöbbet. Itt Almeriát pedig ezekkel az köridökkel zártuk:
Berisz maradt 1:49.918 (600-assal)
Öfelsége maradt 1:51.422
**** 1:53.21
Lajcsi 1.58
Krisztián 1:58
Marci 1:58 (125-el)
Imre 2:05 (600-assal)
Mivel készültek onboard felvételek mindkét pályán (Krisztián, Berisz és Lajcsi által) lehetne egy bulit csinálni ezek bemutatásával egybekötve élménybeszámolóval. Fénykép is készült böven csak nem lettek feltöltve sehova azért nem tudom öket még belinkelni. Ricsi készitett nagyon sok jó képet, mert ö elintézte hogy bemehessen a pályára is.
Nagyon köszönjük a sok biztatást a forumlakóktól, köszönöm a bizalmat a résztvevöktöl és köszönjük a sok gumizást az Aszalos Racing Teamnek, Ádámnak, Ricsinek.

Posted: 2008.02.10. 22:53
by Atika
Emléxem a Varga Ger1nek az R1-esén össze volt Andrew Pitt-ezve a tank... :)

Posted: 2008.02.10. 22:52
by hapcika
nylontacsko wrote:
Atika wrote:Jó lett a motor-design :)
Főleg ezzel az új "design elemmel". :cool:
Mehet a vitrinbe, mielött le lesz karcintva! :)

Posted: 2008.02.10. 22:50
by nylontacsko
Atika wrote:Jó lett a motor-design :)
Főleg ezzel az új "design elemmel". :cool:

Image