WSBK 2008

Itt lehet bátran eszmét cserélni

Moderators: ddt500, nylontacsko, viking

User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

viking wrote:Ja és nem azért engedték a sornégyeket 1000-re, mert kitesztelték, hanem mert a japánok kivonulással fenyegetőztek.
Egyébként már a 90-es évek elején Kocinski Honda RC45_öse 185 lóerős volt (V4 750), az 1000-es 916-os Duci meg 170.
Ez a verseny nem fekpadon dol el.
Ez a 2x kor utan aki beer elsonek. En azt mondom es a tortenelem igazol, hogy amig nem volt eselyuk a s4 ek ellen addig kurvara lekoraltoztak, mikoar lattak, hogy lett akkor engedtek, most hogy ujra kezd ciki lenne korlatoznak.
Pont anyira, hogy topon legyenek.

Eddig jo volt egy kis ideig az SBK most ujra szar lesz... van ilyen volt is evekig... :)
----------
GSX-R 1000
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Ja és nem azért engedték a sornégyeket 1000-re, mert kitesztelték, hanem mert a japánok kivonulással fenyegetőztek.
Egyébként már a 90-es évek elején Kocinski Honda RC45_öse 185 lóerős volt (V4 750), az 1000-es 916-os Duci meg 170.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Nem kell azt a majmot szopatni.
Sehol nincs Baylisshez.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

viking wrote: Nem előnyért lobbiztak, hanem azért, hogy ne legyen 30 lóerő hátrányuk.
Olyan nehéz ezt megérteni? :shock:
Egy olyan gepnek amivel tudnak palyacsucsot donteni, beletesznek 200cc-t senki se mondja azt, hogy nem elonyre lobbiznak.

Semmi masrol nem szolt az SBK, szart se neztek az emberek regebben.
Azota jo, hogy kozeli korulmenyek lettek, gondolom aze engedtek akkor is a s4 et 1000-re, mert kiteszteltek, hogy az s4 ekkel mar fel tudjak venni a versenyt.
Most hogy kezdet meleg lenni a helyzet ujra elonyt adnak maguknak...

Ehhez nem kell ott lenni, latszik a tetteikbol.
A szomoru az hogy meg Biagi meg Baylis kozott se latunk majd csatat, ert az elsot most szopatni fogjak... biztos vagyok benne.
----------
GSX-R 1000
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Csoda wrote:
viking wrote:Úgyhogy én Tardozziék helyében az első futamokon nem hoznám ki a maximumot a gépből... :twisted:
Pont errol beszelek, pont eze nem hozzak ki a teszteken se.
Pont eze lesz a sateliteknek szarabb, hogy lehessen mondani hogy atlagosan szar :)

Ehhez nem kell uldozesi maniaban szenvedni. Hisz, ha nem ezt akartak volna akkor most is a 999el menenek, nem pedig lobbiztak volna az elonye...
Nem előnyért lobbiztak, hanem azért, hogy ne legyen 30 lóerő hátrányuk.
Olyan nehéz ezt megérteni? :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Proxymo wrote:Ebben még akár lehet is valami... Szegény Troy meg nem bírt parancsolni magának és repesztett egy pályacsúcsot véletlenül.
Jah, elengedett gazzal :)
----------
GSX-R 1000
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

Ebben még akár lehet is valami... Szegény Troy meg nem bírt parancsolni magának és repesztett egy pályacsúcsot véletlenül.
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

viking wrote:Úgyhogy én Tardozziék helyében az első futamokon nem hoznám ki a maximumot a gépből... :twisted:
Pont errol beszelek, pont eze nem hozzak ki a teszteken se.
Pont eze lesz a sateliteknek szarabb, hogy lehessen mondani hogy atlagosan szar :)

Ehhez nem kell uldozesi maniaban szenvedni. Hisz, ha nem ezt akartak volna akkor most is a 999el menenek, nem pedig lobbiztak volna az elonye...
----------
GSX-R 1000
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Úgyhogy én Tardozziék helyében az első futamokon nem hoznám ki a maximumot a gépből... :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Te üldözési mániában szenvedsz.
Xaus idén is villantott egyszer-kétszer a 2006-os szatelit-Ducival.

Most pedig új, 2008-as típus lesz mindenki segge alatt.

Ráadásul feltételesen hagyták jóvá a szabályzatot.
Az első néhány (talán 4?) futam után újratárgyalják, hogy jó-e így, vagy további szigorítás kell a 2hengereseknek, esetleg lazítani lehet-e a korlátozásaikon?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Szerintem nem fogjak megmutatni mit tud.
Mert akkor idobe tudnanak reklamalni a tobbi ceg.

Majd egyszercsak romma vernek mindnekit...

Ami meg a masik, hogy a sateliteket biztos szoaptni fogjak, mivel azzal fogjak igzolni hogy szar a duci es a Troy a jo :)
----------
GSX-R 1000
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Proxymo wrote:És azt kifejezetten sajnálom, hogy a MotoGP-ben nem tudott maradandót alkotni.
Egyetértünk. :cry:
Kifejlesztette a Desmo-t, aztán mire összeált, lapátra tették.
Nem véletlenül mondta tavaly a futam után a parc ferme-ben a hozzá odaszaladó, lelkendező Claudio Domenicali-nek (Ducati Corse főnöke), hogy: "Fuck You!"
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

És azt kifejezetten sajnálom, hogy a MotoGP-ben nem tudott maradandót alkotni.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Dehogynem, értelek.
De 30 ló az 30 ló, tökmindegy mi a technikai magyarázata.
(Egyébként igaz a magyarázatod.)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Haga és Corser ott lihegnek a nyomában.
Nori azt nyilatkozta, hogy a legnagyobb előrelépés a fejlesztésben a '08-as R1 új hátsó lengőkarja.
Azt mondja, jobb lett a tapadás, hamarabb tud kigyorsítani és nagyobb erőt tud átvinni az aszfaltra.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Locked

Return to “Duma-box”