WSBK 2008
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
De, valami elektronikai gebasz miatt esett el a Király.
De mechanikai gondjuk nem nagyon volt a szezon folyamán.
Mondjuk az 1200-as már tényleg necces lehet...gondoljatok csak bele, két hatszázas enduró blokkja összerakva.
Azok 6-7.000-nél már szétesnek, ennek meg 12-őt kell forognia!
De mechanikai gondjuk nem nagyon volt a szezon folyamán.
Mondjuk az 1200-as már tényleg necces lehet...gondoljatok csak bele, két hatszázas enduró blokkja összerakva.
Azok 6-7.000-nél már szétesnek, ennek meg 12-őt kell forognia!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Bayliss papa nem műszaki hiba miatt zakózott akkorát (Viking??)? A Ferrari csaknem elbukta a VB-t mert Raikonnen alatt 3X-or is megállít az autó. Egyébként nem gondolom, hogy megbízhatatlanok lennének a verseny Ducatik de ez akkor is egy teljesen új modell. Teljesen más blokk. Csak felvetettem mint lehetőséget.Proxymo wrote:Úgy tapasztaltad, hogy manapság a motorikus meghibásodások a döntőek a motorsportban? Nem úgy vettem észre, mintha a Ducati versenymotorjai olyan megbízhatatlanok lettek volna... legalább is nem volt jellemező, az utóbbi pár évben, ami azt illeti a többi típusra sem... nem?ddt500 wrote:Azért ez techikai sport. Az 1200-es V2-es nem biztos, hogy megbízható lesz.Proxymo wrote:Nagyon csodálkoznék is ha nem nyernének vele. Kíváncsi vagyok mekkorák az odds-ok rá, így szezon előtt... szerintem nem nagyok.
Úgy tapasztaltad, hogy manapság a motorikus meghibásodások a döntőek a motorsportban? Nem úgy vettem észre, mintha a Ducati versenymotorjai olyan megbízhatatlanok lettek volna... legalább is nem volt jellemező, az utóbbi pár évben, ami azt illeti a többi típusra sem... nem?ddt500 wrote:Azért ez techikai sport. Az 1200-es V2-es nem biztos, hogy megbízható lesz.Proxymo wrote:Nagyon csodálkoznék is ha nem nyernének vele. Kíváncsi vagyok mekkorák az odds-ok rá, így szezon előtt... szerintem nem nagyok.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Elöl elég nagy a rinyacsík!!viking wrote:A 2008-as világbajnok motor
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Nekem elég lenne a két felni róla. Az árából vennék egy mocit.viking wrote:A 2008-as világbajnok motor
- hapcika
- Posts: 1046
- Joined: 2007.07.03. 18:53
- Itt motorozok: Fejér
- Location: Tolna megye, Dunaföldvárvár
- Contact:
Szép! Van rajta Carbon bőben!viking wrote:A 2008-as világbajnok motor
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Nagyon jó lesz a szezon!
Lavilla is leszerződött a Bird Motorsporthoz, Tamada aláírt a PSG-1 Kawasakihoz (amely teljes gyári támogatottságot kap), Checa nagyon jól ment már elsőre a Ten Kate Hondával, Bayliss pályacsúcsot ment az 1098F08-cal, borzasztó jó Haga és Corser a 2008-as R1-gyel, Nieto villantott a K8-cal...
Lavilla is leszerződött a Bird Motorsporthoz, Tamada aláírt a PSG-1 Kawasakihoz (amely teljes gyári támogatottságot kap), Checa nagyon jól ment már elsőre a Ten Kate Hondával, Bayliss pályacsúcsot ment az 1098F08-cal, borzasztó jó Haga és Corser a 2008-as R1-gyel, Nieto villantott a K8-cal...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Azt bizonyára tudjátok, hogy 2005-ig az S4-esek voltak korlátozva. Torok, súly. Pont azért kezdtek akkor visszatérni a Japánok, mert 2003-2004-től fokozatosan, két vagy három lépésben, megszüntették ezeket a korlátozásokat mert egész egyszerűen V2-es házi bajnoksággá vált a WSBK. Ha jól emlékszem talán már 2005-ben csak súly minimum limitben tértek el a V2 és S4 szabályok. 2005-ben nyert is egy Gixxer. Tavaly viszont megint V2 nyert. Idén nem, de akár nyerhetett is volna. Jövőre nem kérdés, hogy nyerni fog.
A LE-re azért nem érdemes hivatkozni, mert nem a lóerő miatt gyorsul egy motor jobban (hanem nyomaték), nem a LE miatt lassul egy motor jobban (kisebb tömeg). A LE az a célegyenes végén kap szerepet a legfelső fokozatban. Egy könnyebb V2-es jobban kanyarodik, egy keskenyebb V2-esnek kisebb a légellenállása. Rengeteg előnye van egy V2-nek, ami ezek szerint, azonos konstrukcióban, nem volt eléggé elég a Ducattinak. Még egy kis előnyre van szükség. Ennyi nagyjából a történet.
Ja és még egy nagyon fontos dolog. Senki sem gátolja meg abban a Ducattit, hogy egy S4-es vagy V4-es motort gyártson amivel versenyképes lehetne. Senki!
Ezen túlmenően én elmotorozgatnék egy 999-cel vagy egy 1098-cal. Na nem a block miatt, hanem minden más miatt. Szeretem az olasz design-t, a színt és a kultuszt ami ezt a motort övezi. :)
Lehet, hogy az a V4-es utcai Ducatti lenne az arany középút. Ha megint nem felejtettem volna el feladni a szelvényeket...
A LE-re azért nem érdemes hivatkozni, mert nem a lóerő miatt gyorsul egy motor jobban (hanem nyomaték), nem a LE miatt lassul egy motor jobban (kisebb tömeg). A LE az a célegyenes végén kap szerepet a legfelső fokozatban. Egy könnyebb V2-es jobban kanyarodik, egy keskenyebb V2-esnek kisebb a légellenállása. Rengeteg előnye van egy V2-nek, ami ezek szerint, azonos konstrukcióban, nem volt eléggé elég a Ducattinak. Még egy kis előnyre van szükség. Ennyi nagyjából a történet.
Ja és még egy nagyon fontos dolog. Senki sem gátolja meg abban a Ducattit, hogy egy S4-es vagy V4-es motort gyártson amivel versenyképes lehetne. Senki!
Ezen túlmenően én elmotorozgatnék egy 999-cel vagy egy 1098-cal. Na nem a block miatt, hanem minden más miatt. Szeretem az olasz design-t, a színt és a kultuszt ami ezt a motort övezi. :)
Lehet, hogy az a V4-es utcai Ducatti lenne az arany középút. Ha megint nem felejtettem volna el feladni a szelvényeket...
Pontosan, nem vitathato a ducati zsenialitasa, hogy a v2 bol kihoznak.Melasz wrote:Akkor a sornégy jobb kontrukció! Azonos feltételekkel mindenképp!
Itt a lenyeg, hogy odafigyelnek az aranytalansagra... :)
Ja es egyet ertunk tenyleg Baylis miatt ment meg tavaly is, meg iden is, de elotte eselyuk se volt a s4 eknek!
----------
GSX-R 1000
GSX-R 1000
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Szerintem meg igenis komoly előnyük volt a sornégyeknek az utolsó két szezonban.
Egyedül Baylissnek köszönhető, hogy úgy-ahogy tudta tartani a lépést a Ducati.
Ha Őt kiveszed a pakliból, Lanzi, Xaus és a többiek egyszer-egyszer villantottak talán.
Tavaly Xaus végletekig kockáztatva nyert egy futamot Valenciában, esőben, de semmi egyéb.
Lanzi a dobogót is csak a szurkolók közül látta...pedig 2005-ben beugróként még azonnal versenyt tudott nyerni a Lausitzringen.
De 2006-ban és idén nagyon elléptek a sornégyek.
Egyedül Baylissnek köszönhető, hogy úgy-ahogy tudta tartani a lépést a Ducati.
Ha Őt kiveszed a pakliból, Lanzi, Xaus és a többiek egyszer-egyszer villantottak talán.
Tavaly Xaus végletekig kockáztatva nyert egy futamot Valenciában, esőben, de semmi egyéb.
Lanzi a dobogót is csak a szurkolók közül látta...pedig 2005-ben beugróként még azonnal versenyt tudott nyerni a Lausitzringen.
De 2006-ban és idén nagyon elléptek a sornégyek.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"