WSBK 2008

Itt lehet bátran eszmét cserélni

Moderators: ddt500, nylontacsko, viking

Locked
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

De, valami elektronikai gebasz miatt esett el a Király. :cry:
De mechanikai gondjuk nem nagyon volt a szezon folyamán.
Mondjuk az 1200-as már tényleg necces lehet...gondoljatok csak bele, két hatszázas enduró blokkja összerakva.
Azok 6-7.000-nél már szétesnek, ennek meg 12-őt kell forognia! :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Proxymo wrote:
ddt500 wrote:
Proxymo wrote:Nagyon csodálkoznék is ha nem nyernének vele. Kíváncsi vagyok mekkorák az odds-ok rá, így szezon előtt... szerintem nem nagyok.
Azért ez techikai sport. :wink: Az 1200-es V2-es nem biztos, hogy megbízható lesz. :roll:
Úgy tapasztaltad, hogy manapság a motorikus meghibásodások a döntőek a motorsportban? Nem úgy vettem észre, mintha a Ducati versenymotorjai olyan megbízhatatlanok lettek volna... legalább is nem volt jellemező, az utóbbi pár évben, ami azt illeti a többi típusra sem... nem?
Bayliss papa nem műszaki hiba miatt zakózott akkorát (Viking??)? A Ferrari csaknem elbukta a VB-t mert Raikonnen alatt 3X-or is megállít az autó. Egyébként nem gondolom, hogy megbízhatatlanok lennének a verseny Ducatik de ez akkor is egy teljesen új modell. Teljesen más blokk. Csak felvetettem mint lehetőséget. :roll:
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

ddt500 wrote:
Proxymo wrote:Nagyon csodálkoznék is ha nem nyernének vele. Kíváncsi vagyok mekkorák az odds-ok rá, így szezon előtt... szerintem nem nagyok.
Azért ez techikai sport. :wink: Az 1200-es V2-es nem biztos, hogy megbízható lesz. :roll:
Úgy tapasztaltad, hogy manapság a motorikus meghibásodások a döntőek a motorsportban? Nem úgy vettem észre, mintha a Ducati versenymotorjai olyan megbízhatatlanok lettek volna... legalább is nem volt jellemező, az utóbbi pár évben, ami azt illeti a többi típusra sem... nem?
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Proxymo wrote:Nagyon csodálkoznék is ha nem nyernének vele. Kíváncsi vagyok mekkorák az odds-ok rá, így szezon előtt... szerintem nem nagyok.
Azért ez techikai sport. :wink: Az 1200-es V2-es nem biztos, hogy megbízható lesz. :roll:
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

Nagyon csodálkoznék is ha nem nyernének vele. Kíváncsi vagyok mekkorák az odds-ok rá, így szezon előtt... szerintem nem nagyok.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Elöl elég nagy a rinyacsík!! :twisted:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Vagy kettőt... :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Nekem elég lenne a két felni róla. Az árából vennék egy mocit. :grin:
User avatar
hapcika
Posts: 1046
Joined: 2007.07.03. 18:53
Itt motorozok: Fejér
Location: Tolna megye, Dunaföldvárvár
Contact:

Post by hapcika »

Szép! Van rajta Carbon bőben!
"'220 felett,átértékeled, magadban a világot!"
Ne csak nézz, lássál is!
Árnyékot gyorsan?!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Nagyon jó lesz a szezon! :cool:
Lavilla is leszerződött a Bird Motorsporthoz, Tamada aláírt a PSG-1 Kawasakihoz (amely teljes gyári támogatottságot kap), Checa nagyon jól ment már elsőre a Ten Kate Hondával, Bayliss pályacsúcsot ment az 1098F08-cal, borzasztó jó Haga és Corser a 2008-as R1-gyel, Nieto villantott a K8-cal...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

Azt bizonyára tudjátok, hogy 2005-ig az S4-esek voltak korlátozva. Torok, súly. Pont azért kezdtek akkor visszatérni a Japánok, mert 2003-2004-től fokozatosan, két vagy három lépésben, megszüntették ezeket a korlátozásokat mert egész egyszerűen V2-es házi bajnoksággá vált a WSBK. Ha jól emlékszem talán már 2005-ben csak súly minimum limitben tértek el a V2 és S4 szabályok. 2005-ben nyert is egy Gixxer. Tavaly viszont megint V2 nyert. Idén nem, de akár nyerhetett is volna. Jövőre nem kérdés, hogy nyerni fog.

A LE-re azért nem érdemes hivatkozni, mert nem a lóerő miatt gyorsul egy motor jobban (hanem nyomaték), nem a LE miatt lassul egy motor jobban (kisebb tömeg). A LE az a célegyenes végén kap szerepet a legfelső fokozatban. Egy könnyebb V2-es jobban kanyarodik, egy keskenyebb V2-esnek kisebb a légellenállása. Rengeteg előnye van egy V2-nek, ami ezek szerint, azonos konstrukcióban, nem volt eléggé elég a Ducattinak. Még egy kis előnyre van szükség. Ennyi nagyjából a történet.

Ja és még egy nagyon fontos dolog. Senki sem gátolja meg abban a Ducattit, hogy egy S4-es vagy V4-es motort gyártson amivel versenyképes lehetne. Senki!

Ezen túlmenően én elmotorozgatnék egy 999-cel vagy egy 1098-cal. Na nem a block miatt, hanem minden más miatt. Szeretem az olasz design-t, a színt és a kultuszt ami ezt a motort övezi. :)

Lehet, hogy az a V4-es utcai Ducatti lenne az arany középút. Ha megint nem felejtettem volna el feladni a szelvényeket...
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Melasz wrote:Akkor a sornégy jobb kontrukció! Azonos feltételekkel mindenképp!
Pontosan, nem vitathato a ducati zsenialitasa, hogy a v2 bol kihoznak.
Itt a lenyeg, hogy odafigyelnek az aranytalansagra... :)

Ja es egyet ertunk tenyleg Baylis miatt ment meg tavaly is, meg iden is, de elotte eselyuk se volt a s4 eknek!
----------
GSX-R 1000
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Akkor a sornégy jobb kontrukció! Azonos feltételekkel mindenképp!
A helyes döntés alapja a tapasztalat.
A tapasztalat alapja a helytelen döntés.
(Murphy)

Mindegy melyiket választod, az a rossz !
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Szerintem meg igenis komoly előnyük volt a sornégyeknek az utolsó két szezonban.
Egyedül Baylissnek köszönhető, hogy úgy-ahogy tudta tartani a lépést a Ducati.
Ha Őt kiveszed a pakliból, Lanzi, Xaus és a többiek egyszer-egyszer villantottak talán.
Tavaly Xaus végletekig kockáztatva nyert egy futamot Valenciában, esőben, de semmi egyéb.
Lanzi a dobogót is csak a szurkolók közül látta...pedig 2005-ben beugróként még azonnal versenyt tudott nyerni a Lausitzringen.
De 2006-ban és idén nagyon elléptek a sornégyek.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Locked

Return to “Duma-box”