GSX-R 750
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 750
Ez az apró információ elkerülte a figyelmemet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: GSX-R 750
De. Én várom a legizgatottabban, elhihetitek.ddt500 wrote:Ma este fél hét nem??viking wrote:Nos?
Gyanítom, hogy csak kvantitatív eredményekről tudok majd beszámolni. A szubjektív része csúszik, mert 14 fokban, szélviharban inkább kihagyjuk a holnapi Eringet.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 750
Ma este fél hét nem??viking wrote:Nos?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 750
Nos?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 750
Blade, várjuk a beszámolót!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: GSX-R 750
új terület osztás volt cégen belül most már egyre sűrűbben kell a központba járnom...
de ha úgy alakul szívesen segítettem volna...
de ha úgy alakul szívesen segítettem volna...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 750
Ha meg három héttel ezelőtt akkor elhozhattuk volna egy füst alatt az én motoromat is.VIK-001 wrote:Ha tegnap mentetek volna beugrottam volna megnézni egy ilyen mérést... pont ott voltam a szomszédban...Blade_RRunner wrote:viking wrote:Osztja a srác a 750-essel a népet!
A K8-as "tesója" holnap megy Ágohoz.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: GSX-R 750
Ha tegnap mentetek volna beugrottam volna megnézni egy ilyen mérést... pont ott voltam a szomszédban...Blade_RRunner wrote:viking wrote:Osztja a srác a 750-essel a népet!
A K8-as "tesója" holnap megy Ágohoz.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 750
Biztos fasza lesz, és gyengébbnek fogod érezni.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: GSX-R 750
Oké, srácok! Nem kell meggyőzni sem arról, hogy Ágoban legyen a teljes bizalmam, sem arról, hogy amit "amott" csináltak az khmmm.... hát nem éppen volt vmi tudományos megoldás. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy ez a PC + beállítás nekem nagy kiadásnak számít még használt PC-vel is. Hogy mégis meglépem már az első próbakörök után, az elég beszédes önmagában.
Random gondolatok:
- A motor erőnek nincsen híján. Én is erősnek érzem (a Fireblade után sem érzem gyengének), és a gixxeres haverom szerint érésre talán egy picit erősebb, mint az ő K2-es 750-ese, amit K. Csabi újított fel, és szintén Ágo állított be full Akra rendszerrel (149.x LE). Ez persze lehet szubjektív csalódás a hirtelenebbsége miatt, meg a téli kihagyás miatt. De nem gyenge full gázon most sem, és sokkal inkább a terhelésváltási simaság reményében viszem oda.
- Ágo nagyon korrekten elmondott mindent, amit az ember tudni akar, mielőtt odamegy. Mosolyogva reagált arra, hogy "odaát" cseregumit is adnak a méréshez, és rövid úton megbeszéltük, hogy mitől roncsolódhat egy gumi mérésnél, az pedig mit jelent önmagára a mérésre nézve is.
- Kétségem nincs afelől, hogy jobb lesz PC-vel, nem a hitetlenségem miatt szeretnék látni egy előtte-utána görbét, hanem éppen kíváncsiságból.
Izgatottan várom az "eseményt"! ;)
Random gondolatok:
- A motor erőnek nincsen híján. Én is erősnek érzem (a Fireblade után sem érzem gyengének), és a gixxeres haverom szerint érésre talán egy picit erősebb, mint az ő K2-es 750-ese, amit K. Csabi újított fel, és szintén Ágo állított be full Akra rendszerrel (149.x LE). Ez persze lehet szubjektív csalódás a hirtelenebbsége miatt, meg a téli kihagyás miatt. De nem gyenge full gázon most sem, és sokkal inkább a terhelésváltási simaság reményében viszem oda.
- Ágo nagyon korrekten elmondott mindent, amit az ember tudni akar, mielőtt odamegy. Mosolyogva reagált arra, hogy "odaát" cseregumit is adnak a méréshez, és rövid úton megbeszéltük, hogy mitől roncsolódhat egy gumi mérésnél, az pedig mit jelent önmagára a mérésre nézve is.
- Kétségem nincs afelől, hogy jobb lesz PC-vel, nem a hitetlenségem miatt szeretnék látni egy előtte-utána görbét, hanem éppen kíváncsiságból.
Izgatottan várom az "eseményt"! ;)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 750
Lehet, hogy nem gyári kipufogóval volt az én mérésem de még gyári volt a leömlő az biztos.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 750
A Jani motorja (igaz, a két mérés közben eltelt két szezon) Esztergomban 177, Agónál 151 lóerőt tudott.
Ennyit a két mérésről.
Ennyit a két mérésről.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 750
Nem szokott előtte mérést csinálni de ha nyomatékosan megkéred szerintem megteszi. Egomban az én mocim 186Le volt keréken. A gyári kipufogóval. Tehát szériában 10Le erősebb volt mint egy S1000RR.Blade_RRunner wrote:Csak meló után, azaz fél7.ddt500 wrote:
Hányra mentek? 4?
Kíváncsi vagyok, milyen lesz! A sportlégszűrő, üres/kibelezett kipu okán rátöltött esztergomi "hasra ütős", pluszbenzines szoftver módosítás az 1/4-es gyorsgázzal együtt nem éppen kezdőbarát megoldás, úgyhogy kénytelen vagyok a falhoz csapni a malacperselyt.
Nem tudom, szokott e "előtte" mérést is csinálni (én mindig a végeredményt látom fórumokon), de jelen esetben nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan indulunk és hova jutunk. Különösen AFR tekintetben részterhelésen. Azt tudom, hogy 128 LE-t mértek E.gomban.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 750
Azt felejtsd el úgy, ahogy van!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: GSX-R 750
Csak meló után, azaz fél7.ddt500 wrote:
Hányra mentek? 4?
Kíváncsi vagyok, milyen lesz! A sportlégszűrő, üres/kibelezett kipu okán rátöltött esztergomi "hasra ütős", pluszbenzines szoftver módosítás az 1/4-es gyorsgázzal együtt nem éppen kezdőbarát megoldás, úgyhogy kénytelen vagyok a falhoz csapni a malacperselyt.
Nem tudom, szokott e "előtte" mérést is csinálni (én mindig a végeredményt látom fórumokon), de jelen esetben nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan indulunk és hova jutunk. Különösen AFR tekintetben részterhelésen. Azt tudom, hogy 128 LE-t mértek E.gomban.