GSX-R 750

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

balagee wrote:Fejidomtarto a Robinal fele ennyi. Vagy ennyi se. Es jobb mint a gyari! (erosebb de nem olyan merev)
Nem akarok venni. Csak érdekességképpen írtam be, hogy a yamaha mennyivel drágább.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Fejidomtarto a Robinal fele ennyi. Vagy ennyi se. Es jobb mint a gyari! (erosebb de nem olyan merev)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Bocsesz. :lol: Módosítottam.
User avatar
csecsi
Posts: 234
Joined: 2007.02.24. 16:45
Motorom: 750 k7
Location: Tolna megye

Post by csecsi »

ddt500 wrote:Na meggyüttem a szervízből. Mint kiderült nem az alapjáratállítócsavar tört el ha nem a hidegíndító csavarja. Egyébként hálátadok a sorsnak, hogy suzukit vettem.
Bal oldali dekli,tömítés,kuplungkar, kuplung-kapcsoló, kormánysúly, index, tükör, váltókar, fékbetétek, kormánygumi, hidegindító buznyák, idomtartó patentok vagy 10 db, fékfolyadék + 2 munkaóra= 1650 000ft, kábé.
A fejidomtartó konzolt szinte ingyen adják 35 000 bruttó. A thundercattomra most rendeltem meg 66000ft-ért.
Ja és a ma egy kanyi vasat nem fizettem pedig a Lecsó vagy egy órát buzerálta a gépet. :grin:
1,65milla???? :eek:
a motorozás a legjobb dolog, ami férfival történhet - nő nélkül
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Na meggyüttem a szervízből. Mint kiderült nem az alapjáratállítócsavar tört el ha nem a hidegíndító csavarja. Egyébként hálátadok a sorsnak, hogy suzukit vettem.
Bal oldali dekli,tömítés,kuplungkar, kuplung-kapcsoló, kormánysúly, index, tükör, váltókar, fékbetétek, kormánygumi, hidegindító buznyák, idomtartó patentok vagy 10 db, fékfolyadék + 2 munkaóra= 165 000ft, kábé.
A fejidomtartó konzolt szinte ingyen adják 35 000 bruttó. A thundercattomra most rendeltem meg 66000ft-ért.
Ja és a ma egy kanyi vasat nem fizettem pedig a Lecsó vagy egy órát buzerálta a gépet. :grin:
Last edited by ddt500 on 2007.03.05. 15:08, edited 1 time in total.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

mit vettél Tibi ,kifestő könyvet? :twisted: :)
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Bérczi Jani wrote:Az nem hibajavitó,hanem ma gyári beálitás.
Ez nekem is az eszembe jutott, de olyan odavetettnek tünt. Szóval nem gondoltam volna, hogy egy japán motoron ilyen festést látok. De most hihetőnek tűnik a dolog, mert közben találtam egy fekete vonalat is ami filctollnak tűnik.
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

ddt500 wrote:
Bérczi Jani wrote:Pótold a csavart :idea:
Ennyi :wink:
Eléggé spécinek tűnik, lehet holnap lefotózom. Benne van egy ilyen rugós bizgentyűben és ahogy tekered beljebb az anyát, úgy megy fel az alapjárat. Na Én beljebb akartam tekerni, oszt hopp annyi lett neki. Szerintem ez is az előző tulaj sara, mert meg volt festve hibajavítóval a csavarok állása és mint ha be lett volna ragasztva az anya. :???:
Az nem hibajavitó,hanem ma gyári beálitás.A rugó azért van,hogy feszitse és ezálltal nem tud meglazulni.
Valószinű anyaghibás volt a csavar,és a rezgésektől eltört :wink:
Image
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Én úgy tudom ez a hibajavítós jelölés a gyár szokása,h lehessen látni ha meg volt bontva a gép.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Bérczi Jani wrote:Pótold a csavart :idea:
Ennyi :wink:
Eléggé spécinek tűnik, lehet holnap lefotózom. Benne van egy ilyen rugós bizgentyűben és ahogy tekered beljebb az anyát, úgy megy fel az alapjárat. Na Én beljebb akartam tekerni, oszt hopp annyi lett neki. Szerintem ez is az előző tulaj sara, mert meg volt festve hibajavítóval a csavarok állása és mint ha be lett volna ragasztva az anya. :???:
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Pótold a csavart :idea:
Ennyi :wink:
Image
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

tiszta rajt-automatika. :twisted: honnan esett ki a csavar?
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

viking wrote:Meg jót is tesz neki, ha csonthidegen 5000-en forog... :???:

Mondom, hogy ha előretekerem a gázkart akkor szépen visszaengedi. De akkor meg gondolom egy csomó elégetlen benya megy ki rajta nem?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Meg jót is tesz neki, ha csonthidegen 5000-en forog... :???:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

ddt500 wrote:Basszus ezt halgassátok. Délután beindítottam a mocit gondoltam kicsit megröfögtetem. Áll az udvarban hozzá sem érek egyszer csak elkezdi emelni a fordulatot, fölnyomja szépen 5000-re. Nézem mi a fasz van? Buzerálom a gázkart, ha előretekerem visszamegy a fordulat. Szóval olyan volt mint ha menne a szivató. Fogtam magam fölemeltem a tankot, piszkálok mindent ahol a gázbovden átmegy erre egyszer csak az alapjárat állító csavar kipottyan a helyéröl. Egy az egybe kettétörött. Úgy, hogy most 5000 az alapjárat.
Így nem fulladsz majd le a piroslámpáknál :lol:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”