Nem akarok venni. Csak érdekességképpen írtam be, hogy a yamaha mennyivel drágább.balagee wrote:Fejidomtarto a Robinal fele ennyi. Vagy ennyi se. Es jobb mint a gyari! (erosebb de nem olyan merev)
GSX-R 750
1,65milla???? :eek:ddt500 wrote:Na meggyüttem a szervízből. Mint kiderült nem az alapjáratállítócsavar tört el ha nem a hidegíndító csavarja. Egyébként hálátadok a sorsnak, hogy suzukit vettem.
Bal oldali dekli,tömítés,kuplungkar, kuplung-kapcsoló, kormánysúly, index, tükör, váltókar, fékbetétek, kormánygumi, hidegindító buznyák, idomtartó patentok vagy 10 db, fékfolyadék + 2 munkaóra= 1650 000ft, kábé.
A fejidomtartó konzolt szinte ingyen adják 35 000 bruttó. A thundercattomra most rendeltem meg 66000ft-ért.
Ja és a ma egy kanyi vasat nem fizettem pedig a Lecsó vagy egy órát buzerálta a gépet.
a motorozás a legjobb dolog, ami férfival történhet - nő nélkül
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Na meggyüttem a szervízből. Mint kiderült nem az alapjáratállítócsavar tört el ha nem a hidegíndító csavarja. Egyébként hálátadok a sorsnak, hogy suzukit vettem.
Bal oldali dekli,tömítés,kuplungkar, kuplung-kapcsoló, kormánysúly, index, tükör, váltókar, fékbetétek, kormánygumi, hidegindító buznyák, idomtartó patentok vagy 10 db, fékfolyadék + 2 munkaóra= 165 000ft, kábé.
A fejidomtartó konzolt szinte ingyen adják 35 000 bruttó. A thundercattomra most rendeltem meg 66000ft-ért.
Ja és a ma egy kanyi vasat nem fizettem pedig a Lecsó vagy egy órát buzerálta a gépet.
Bal oldali dekli,tömítés,kuplungkar, kuplung-kapcsoló, kormánysúly, index, tükör, váltókar, fékbetétek, kormánygumi, hidegindító buznyák, idomtartó patentok vagy 10 db, fékfolyadék + 2 munkaóra= 165 000ft, kábé.
A fejidomtartó konzolt szinte ingyen adják 35 000 bruttó. A thundercattomra most rendeltem meg 66000ft-ért.
Ja és a ma egy kanyi vasat nem fizettem pedig a Lecsó vagy egy órát buzerálta a gépet.
Last edited by ddt500 on 2007.03.05. 15:08, edited 1 time in total.
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Az nem hibajavitó,hanem ma gyári beálitás.A rugó azért van,hogy feszitse és ezálltal nem tud meglazulni.ddt500 wrote:Eléggé spécinek tűnik, lehet holnap lefotózom. Benne van egy ilyen rugós bizgentyűben és ahogy tekered beljebb az anyát, úgy megy fel az alapjárat. Na Én beljebb akartam tekerni, oszt hopp annyi lett neki. Szerintem ez is az előző tulaj sara, mert meg volt festve hibajavítóval a csavarok állása és mint ha be lett volna ragasztva az anya.Bérczi Jani wrote:Pótold a csavart
Ennyi
Valószinű anyaghibás volt a csavar,és a rezgésektől eltört
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Eléggé spécinek tűnik, lehet holnap lefotózom. Benne van egy ilyen rugós bizgentyűben és ahogy tekered beljebb az anyát, úgy megy fel az alapjárat. Na Én beljebb akartam tekerni, oszt hopp annyi lett neki. Szerintem ez is az előző tulaj sara, mert meg volt festve hibajavítóval a csavarok állása és mint ha be lett volna ragasztva az anya.Bérczi Jani wrote:Pótold a csavart
Ennyi
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Így nem fulladsz majd le a piroslámpáknálddt500 wrote:Basszus ezt halgassátok. Délután beindítottam a mocit gondoltam kicsit megröfögtetem. Áll az udvarban hozzá sem érek egyszer csak elkezdi emelni a fordulatot, fölnyomja szépen 5000-re. Nézem mi a fasz van? Buzerálom a gázkart, ha előretekerem visszamegy a fordulat. Szóval olyan volt mint ha menne a szivató. Fogtam magam fölemeltem a tankot, piszkálok mindent ahol a gázbovden átmegy erre egyszer csak az alapjárat állító csavar kipottyan a helyéröl. Egy az egybe kettétörött. Úgy, hogy most 5000 az alapjárat.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ