Futómű
Re: Futómű
Szerintem az a összetétel, mert gondolom, hogy nem 1 darabból készült.
Kívül nincs ilyen vonal, meg bent sem frissnek néz ki, takarja a festék vagy hogy mondjam...
Kívül nincs ilyen vonal, meg bent sem frissnek néz ki, takarja a festék vagy hogy mondjam...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39105
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Futómű
Azt én is néztem, hogy mi a pöcs az ott?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Futómű
Majd csak beáll pár 10 kilométer múlva, akkor majd újra be kell állítani. Viszont félve kérdezem meg, hogy jól látom, hogy a váz el van repedve?Czimby wrote:Végre van egy kis időm így nekiálltam berakni az új kormánycsapágyakat.
Viszont egy kis problémába ütköztem....
Az alsó és a felső csapágy sem fekszik fel teljesen a nyakban.
Mindkettőnél van kb:0.3mm hézag.
Képek:
Egy 12-es menetesszárral és két nagy alátéttel húzattam őket bele a vázba.
Először a felsőt majd az alsót. Természetesen előtte megkentem a felületeket, hogy könnyebben csússzon.
A végén már kb:150-200n-al megtéptem (a 4mm vastag alátét már elkúposodott) de akkor sem feküdt fel teljesen.
Jó ez így szerintetek? Ha nem mivel/hogyan lehetne beljebb nyomni?
Arra, gondoltam lehet a csapágy más kialakítású és ezért nem fekszik fel?!
Re: Futómű
Végre van egy kis időm így nekiálltam berakni az új kormánycsapágyakat.
Viszont egy kis problémába ütköztem....
Az alsó és a felső csapágy sem fekszik fel teljesen a nyakban.
Mindkettőnél van kb:0.3mm hézag.
Képek:
Egy 12-es menetesszárral és két nagy alátéttel húzattam őket bele a vázba.
Először a felsőt majd az alsót. Természetesen előtte megkentem a felületeket, hogy könnyebben csússzon.
A végén már kb:150-200n-al megtéptem (a 4mm vastag alátét már elkúposodott) de akkor sem feküdt fel teljesen.
Jó ez így szerintetek? Ha nem mivel/hogyan lehetne beljebb nyomni?
Arra, gondoltam lehet a csapágy más kialakítású és ezért nem fekszik fel?!
Viszont egy kis problémába ütköztem....
Az alsó és a felső csapágy sem fekszik fel teljesen a nyakban.
Mindkettőnél van kb:0.3mm hézag.
Képek:
Egy 12-es menetesszárral és két nagy alátéttel húzattam őket bele a vázba.
Először a felsőt majd az alsót. Természetesen előtte megkentem a felületeket, hogy könnyebben csússzon.
A végén már kb:150-200n-al megtéptem (a 4mm vastag alátét már elkúposodott) de akkor sem feküdt fel teljesen.
Jó ez így szerintetek? Ha nem mivel/hogyan lehetne beljebb nyomni?
Arra, gondoltam lehet a csapágy más kialakítású és ezért nem fekszik fel?!
Re: Futómű
badzoli wrote:A Hondához 12-13e volt 3éve...
Annyiért veszek egy dremelt, kifaragom vele a célszerszámot, és később is tudom majd használni, ha valamit vágni/csiszolni kellene.
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Futómű
A Hondához 12-13e volt 3éve...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Re: Futómű
badzoli wrote:Nekem a Hondához van körmösanyához való dugókulcsom, a Honda Hungary-tól szereztem, igaz, ismerősön keresztül, de tuti, hogy rendelhető Suzukihoz is (még azt sem tartom kizártnak, hogy valamelyik másiké jó lehet hozzá). Vagy vidd el a körmös anyát egy szerszámlakatoshoz, hogy marjon hozzá neked egy szerszámot. Elvileg megvalósítható és talán olcsóbb is a gyári szerszámnál, bár időigényes.Czimby wrote:Létezik kereskedelmi forgalomban körmös anyához való dugókulcs?
A gyári csillagászati áron van.(30e környéke!)
Viszont találtam egy jó kis leírást, hogyan lehet házilag gyártani ilyen szerszámot.
Itt a link ha valakit érdekel: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=273512
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Futómű
Nekem a Hondához van körmösanyához való dugókulcsom, a Honda Hungary-tól szereztem, igaz, ismerősön keresztül, de tuti, hogy rendelhető Suzukihoz is (még azt sem tartom kizártnak, hogy valamelyik másiké jó lehet hozzá). Vagy vidd el a körmös anyát egy szerszámlakatoshoz, hogy marjon hozzá neked egy szerszámot. Elvileg megvalósítható és talán olcsóbb is a gyári szerszámnál, bár időigényes.Czimby wrote:Létezik kereskedelmi forgalomban körmös anyához való dugókulcs?
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Re: Futómű
Raknám összefelé a motor elejét, de nem tudom, hogy mivel húzzam nyomatékra a körmösanyákat a kormány tengelyén.
A szervizkönyv szerint az alsó anyát meg kell húzni 45N-al majd visszalazítani 1/8-1/4 fordulatot rajta, és ezután rákontrázni a felső anyát. Nagy nehezen szereztem 42-es körmöskulcsot hozzá, de abból is csak 1db van...
Meglehet oldani az érzésre húzásos technikával vagy fontos a nyomatékra húzás?
Létezik kereskedelmi forgalomban körmös anyához való dugókulcs?
A szervizkönyv szerint az alsó anyát meg kell húzni 45N-al majd visszalazítani 1/8-1/4 fordulatot rajta, és ezután rákontrázni a felső anyát. Nagy nehezen szereztem 42-es körmöskulcsot hozzá, de abból is csak 1db van...
Meglehet oldani az érzésre húzásos technikával vagy fontos a nyomatékra húzás?
Létezik kereskedelmi forgalomban körmös anyához való dugókulcs?
Re: Futómű
mouse1 wrote:Bocs, ritkán járok manapság erre!
Igen, K4 600 van. Azért ha tudsz, szerintem inkább Koyot tegyél bele. Az jó ideig működni fog benne.
Szia!
Köszi a segítséget, már meg is vannak a Koyo-k.
Miközben csapágyra vadásztam találtam egy jó oldalt, igaz angol nyelvű.
A k3-k4 1000-el foglakozik ami sokban megegyezik a k4-k5 600/750-el.
Itt is az általad ajánlott csapágyat ajánlja a srác, valamint szó van a kerékcsapágyakról is.
Ha valakit érdekel itt olvashat.
http://wotid.com/gsxr/content/view/29/35/
mouse1 neked pedig köszi a segítséget!
Re: Futómű
Bocs, ritkán járok manapság erre!
Igen, K4 600 van. Azért ha tudsz, szerintem inkább Koyot tegyél bele. Az jó ideig működni fog benne.
Igen, K4 600 van. Azért ha tudsz, szerintem inkább Koyot tegyél bele. Az jó ideig működni fog benne.
Re: Futómű
Közben rájöttem neki is ilyen mocid van, köszi szépen a segítséget!Czimby wrote:Neked is k4-k5 600/750 van? Vagy megegyeznek a csapágyméretek más gixerekkel?mouse1 wrote:Nekem se jött le sértetlen porvédővel, de nem is próbálkoztam túlságosan. Porvédős csapágyat kell alulra tenni: Koyo 32006 JRRS (ha jól emlékszek). Felülre mehet a sima: 32006 JR
Így már könnyen pótolható a csapágy.
Egyébként ha valakit érdekel a mérete: 30X55X17 Így más márkákból is tud válogatni.
Re: Futómű
Neked is k4-k5 600/750 van? Vagy megegyeznek a csapágyméretek más gixerekkel?mouse1 wrote:Nekem se jött le sértetlen porvédővel, de nem is próbálkoztam túlságosan. Porvédős csapágyat kell alulra tenni: Koyo 32006 JRRS (ha jól emlékszek). Felülre mehet a sima: 32006 JR
Re: Futómű
Nekem se jött le sértetlen porvédővel, de nem is próbálkoztam túlságosan. Porvédős csapágyat kell alulra tenni: Koyo 32006 JRRS (ha jól emlékszek). Felülre mehet a sima: 32006 JR