MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Horhe jó ha 5-ik lesz.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Ahogy nézem Maki és Rossi fog a győzelemért harcolni. Ha Horhe nem újít. Neki még a 3-ik hely is bajos lehet.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Fastes lap.ddt500 wrote:Vinales még elront pár féktávot és utolsó lesz.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Vinales még elront pár féktávot és utolsó lesz.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Eddig jó.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Na lássuk!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Maki, Lorenzo, Pedro az első sor.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
1mp hátránnyal Petrucci a 4-ik.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Lorenzo, Pedro, Vinales van mögötte, de 5 tizedre.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Maki első köre 1:43.9!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
FP3:
1. Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 1'44.727
2. Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 1'44.847 0.120 / 0.120
3. Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'44.951 0.224 / 0.104
4. Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 1'45.071 0.344 / 0.120
5. Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'45.193 0.466 / 0.122
6. Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 1'45.287 0.560 / 0.094
7. Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 1'45.305 0.578 / 0.018
8. Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 1'45.321 0.594 / 0.016
9. Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 1'45.344 0.617 / 0.023
10. Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 1'45.517 0.790 / 0.173
11. Yonny HERNANDEZ COL Aspar Team MotoGP Ducati 1'45.543 0.816 / 0.026
12. Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 1'45.602 0.875 / 0.059
13. Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 1'45.734 1.007 / 0.132
14. Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 1'46.018 1.291 / 0.284
15. Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 1'46.051 1.324 / 0.033
16. Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 1'46.343 1.616 / 0.292
17. Michele PIRRO ITA Avintia Racing Ducati 1'46.558 1.831 / 0.215
18. Eugene LAVERTY IRL Aspar Team MotoGP Ducati 1'46.613 1.886 / 0.055
19. Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 1'46.826 2.099 / 0.213
20. Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 1'46.993 2.266 / 0.167
21. Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'47.513 2.786 / 0.520
1. Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 1'44.727
2. Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 1'44.847 0.120 / 0.120
3. Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'44.951 0.224 / 0.104
4. Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 1'45.071 0.344 / 0.120
5. Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'45.193 0.466 / 0.122
6. Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 1'45.287 0.560 / 0.094
7. Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 1'45.305 0.578 / 0.018
8. Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 1'45.321 0.594 / 0.016
9. Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 1'45.344 0.617 / 0.023
10. Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 1'45.517 0.790 / 0.173
11. Yonny HERNANDEZ COL Aspar Team MotoGP Ducati 1'45.543 0.816 / 0.026
12. Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 1'45.602 0.875 / 0.059
13. Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 1'45.734 1.007 / 0.132
14. Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 1'46.018 1.291 / 0.284
15. Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 1'46.051 1.324 / 0.033
16. Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 1'46.343 1.616 / 0.292
17. Michele PIRRO ITA Avintia Racing Ducati 1'46.558 1.831 / 0.215
18. Eugene LAVERTY IRL Aspar Team MotoGP Ducati 1'46.613 1.886 / 0.055
19. Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 1'46.826 2.099 / 0.213
20. Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 1'46.993 2.266 / 0.167
21. Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'47.513 2.786 / 0.520
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Az Istenit! RIP.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Luis Salom ma életét vesztette a Moto2 második szabadedzésén. :(
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: MotoGP, Barcelona, Spanyolország. 2016.06.03-05.
Pfff...
Speaking in a statement released by the team M1 project leader Kouji Tsuya explained the cause as a consequence of the nature of Mugello and the new control electronics.
“Valentino‘s failure was caused by an accidental over rev in acceleration that occurred jumping over a crest with full throttle at the end of the straight. There were no special mapping settings used for Mugello; we used the same precise mapping as always.
“We have a strong history of engine reliability and this fact does not change after this incident; the engines had no problems, but we were not aware of the different behaviour of the standard ECU software, that made the rev limiter work in a different way compared to last year.
“We set the rev limiter using last year‘s data in exactly the same way as we did last year, but we could not be aware that the software worked in a different way.”
Speaking in a statement released by the team M1 project leader Kouji Tsuya explained the cause as a consequence of the nature of Mugello and the new control electronics.
“Valentino‘s failure was caused by an accidental over rev in acceleration that occurred jumping over a crest with full throttle at the end of the straight. There were no special mapping settings used for Mugello; we used the same precise mapping as always.
“We have a strong history of engine reliability and this fact does not change after this incident; the engines had no problems, but we were not aware of the different behaviour of the standard ECU software, that made the rev limiter work in a different way compared to last year.
“We set the rev limiter using last year‘s data in exactly the same way as we did last year, but we could not be aware that the software worked in a different way.”
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"