GSX-R 1000
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Új értelmet nyert a tucattermék kifejezés.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Kész.
Ennyi.
Nincs tovább.
Tökéletes.
Ennyi.
Nincs tovább.
Tökéletes.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Próbálok megoldást találni a problémára...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 1000
Ez nem lehet, ez tény. De hogy jön ez most ide?viking wrote:De az is lehet, hogy az én motorjaim gyengék, illetve gyengék voltak.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
De az is lehet, hogy az én motorjaim gyengék, illetve gyengék voltak.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 1000
Nyilván Viking sem arra célzott, hogy a motor nem képes rá, hanem hogy ő nem nagyon erőlteti.sixday wrote:Ez abból a szempontból nagyon érdekes hogy nekem régen a 99-es 750-es SRAD-om simán erőből jött kerékre a maga 136 lovával, csak meg kellett nyelezni 1-esben (nem volt leáttételezve).viking wrote:Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni...
Ehhez képest egy K1-K3 1000 egy dühöngő szörnyeteg az én szememben, simán ki kellene hogy emelje az elejét.
Fel jön az gázra még kettesben is ha nagyon akarja az ember.
Re: GSX-R 1000
Ez abból a szempontból nagyon érdekes hogy nekem régen a 99-es 750-es SRAD-om simán erőből jött kerékre a maga 136 lovával, csak meg kellett nyelezni 1-esben (nem volt leáttételezve).viking wrote:Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni...
Ehhez képest egy K1-K3 1000 egy dühöngő szörnyeteg az én szememben, simán ki kellene hogy emelje az elejét.
Re: GSX-R 1000
Lehet túlságosan finoman húzod a gázt..viking wrote:Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni...
Pedig ez az a motor, aminek nem kell kétszer mondani..
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: GSX-R 1000
viking wrote:De például a gumiméret sem mindegy.viking wrote:Számolgass!
Elől 17 fog a gyári, azaz -1 fog az kerekítve 6% áttételrövidülés.
Hátul 42 fog a gyári áttétel, tehát +1 fog olyan 2,4%, +2 fog ennek a duplája.
Tehát hátul +2 kb. 4,8%, elől -1, az +6%.
Nekem most a K2-n +2 fog (44-es) van hátul, elől a gyári 17-es.
A széria 190/50-es, ha felteszel egy 190/55-öst, az rögtön 3% áttételnövekedés.
Köszi
Jó kis matek ez, szerintem teszek fel hátra egy 44-est, előre meg megy vissza a gyári.
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
De például a gumiméret sem mindegy.viking wrote:Számolgass!
Elől 17 fog a gyári, azaz -1 fog az kerekítve 6% áttételrövidülés.
Hátul 42 fog a gyári áttétel, tehát +1 fog olyan 2,4%, +2 fog ennek a duplája.
Tehát hátul +2 kb. 4,8%, elől -1, az +6%.
Nekem most a K2-n +2 fog (44-es) van hátul, elől a gyári 17-es.
A széria 190/50-es, ha felteszel egy 190/55-öst, az rögtön 3% áttételnövekedés.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"