Köszi a tippet, ki próbálom. Én is ezt gyanítom, mert ha gyűrű baja lenne akkor csak-csak gyengébb lenne a blokkja, de ez megy mint a gyorsvonat.Czimby wrote:Ha szelepszárszimmering akkor húzasd jól ki majd motorfékkel gurulj sokat, lehetőleg lejtőn pl. És utána add rá a tüzet.FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. Jah, és Castrol 10w50....
Ha nyom kék pamacsot a szelepszárszimmering tuti.
GSX-R 1000
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: GSX-R 1000
Re: GSX-R 1000
Köszi, lehet kipróbálom bele, régen a 600-asba is használtam és nem volt vele gond. Mindenesetre a Castrol megy ki belőle.balagee wrote:Más olajat próbáltlá már? Castrol nekem is eléggé ette a 600as. Pályanap után tök normális volt hogy utána kell tölteni. Miután Molra váltottam azóta nem töltögettem utána 1x sem.
Re: GSX-R 1000
Ha szelepszárszimmering akkor húzasd jól ki majd motorfékkel gurulj sokat, lehetőleg lejtőn pl. És utána add rá a tüzet.FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. Jah, és Castrol 10w50....
Ha nyom kék pamacsot a szelepszárszimmering tuti.
Re: GSX-R 1000
Más olajat próbáltlá már? Castrol nekem is eléggé ette a 600as. Pályanap után tök normális volt hogy utána kell tölteni. Miután Molra váltottam azóta nem töltögettem utána 1x sem.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Re: GSX-R 1000
Vagyis úgy értettem, hogy "folyton" pályázok.FeFe*ST wrote:Igen, kb. 70% pálya 30% utcaMiller wrote:Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
Re: GSX-R 1000
Miller wrote:Nem ismerem a motor előéletét, de szerintem nem szabadna normál használat mellett ennyi olajat fogyasztania.FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. Jah, és Castrol 10w50....
A feketés füst szerintem nem olaj, inkább a sok üzemanyag lehet. (nem vagyok szerelő)
Viking mintha említett volna a K4 1000 modell esetében valami gyűrű elfordulást, de pontosan nem emlékszem hogy miről volt szó.
Mindenesetre ennyit olajat még a Burgmanom sem eszik, pedig az szereti .
Az R1 esem 76.000km felett jár és nincs észrevehető olajfogyasztása.
Ez a gyűrű elfordulás elég morbidul hangzik.
Amúgy nem foroghatnak a gyűrűk a dugattyúk körül ezek szerint?
Gondolom ez csak akkor derül ki ha szét van kapva a blokk.
Re: GSX-R 1000
Igen, kb. 70% pálya 30% utcaMiller wrote:Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Nem véletlenül írtam a pályázást.Miller wrote:Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
Legalábbis nagyon remélem...
Az már egyesben is 110 körüli tempó.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 1000
Ez a gyakran 10 ezer feletti fordulat azt jelenti hogy folyton pályázol, vagy így közlekedsz utcán?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
K2-nél volt ilyen ismerősi körben (gyűrűk összeforogtak).
A K4-em és a mostani K2 sem eszik egy grammot sem, mondjuk én nem pályázok, csak elvétve.
A K4-em és a mostani K2 sem eszik egy grammot sem, mondjuk én nem pályázok, csak elvétve.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 1000
Nem ismerem a motor előéletét, de szerintem nem szabadna normál használat mellett ennyi olajat fogyasztania.FeFe*ST wrote:Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. Jah, és Castrol 10w50....
A feketés füst szerintem nem olaj, inkább a sok üzemanyag lehet. (nem vagyok szerelő)
Viking mintha említett volna a K4 1000 modell esetében valami gyűrű elfordulást, de pontosan nem emlékszem hogy miről volt szó.
Mindenesetre ennyit olajat még a Burgmanom sem eszik, pedig az szereti .
Az R1 esem 76.000km felett jár és nincs észrevehető olajfogyasztása.
Re: GSX-R 1000
Urak, K4 olajétvágyának okát, (kopott blokk, gyűrű vagy szelepszár szimering) hogyan tudom megállapítani, hogy a felsoroltak közül melyik variáció állhat fent? Fékpadon, ill. kompresszió nem lett még mérve, de szerintem jó erőben van, nincs elgyengülve (38.000 km). Meg nem is füstöl terhelésnél, csak akkor ha nagyobb gázfröccsöt adok és visszaesik a fordulat.(inkább feketés a füst). Szelepszárszimering lehet? Egy liter fogy kb. 1000-2000 km között. Persze ekkor sűrűn forog 10e felett. Ha nincs hajtva akkor nem tudom eszi e, azt még nem próbáltam. Jah, és Castrol 10w50....
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
na, mégecceee'!
Dönölűű!
Dönölűű!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"