GSX-R 1000
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
954-ig jók voltak a CBR-ek. utána higult fel a CBR mint tipus, amikor 2004-ben leváltotta a 954-et az 1000RR.
A CBR 600F pedig a mai napig nagyon megbízható.A 80-as évek végétől gyártják a 600-ast...rossz nem lehet.A 600-as renoméját is a sportos RR rontotta le.
A CBR 600F pedig a mai napig nagyon megbízható.A 80-as évek végétől gyártják a 600-ast...rossz nem lehet.A 600-as renoméját is a sportos RR rontotta le.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Igen, én is úgy hallottam, hogy a Blackbird is a jó Hondák közé tartozik mint a VFR, a Gold Wing és a Pan.
A CBR-ekről viszont elég sok rosszat hallottam.
A CBR-ekről viszont elég sok rosszat hallottam.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Melasz
- A túraszakosztályos
- Posts: 1133
- Joined: 2007.02.21. 13:03
- Itt motorozok: közút
- Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup
Az XX-nek nagyon egyenletes volt a teljesítmény leadása - ez egyébként jellemző a Hondákra - jó volt vele menni. 1000 km, a Garda tótól Egerig meg se kottyant, a haverok BMW 1150 R és X11 mindketten a halálukon voltak. A Hondát 42 ezerrel adtam el és egy rossz szót nem mondhatok róla. Az ezres nyílvánvalóan modernebb, újabb, erősebb, nyersebb, agilisabb - de hát milyen legyen egy vérbeli "túramotor"?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
De azér' nem egy Honda...Melasz wrote:Én a különböző teljesítményleadást úgy oldom meg, hogy túrán bőven 8 ezer alatt felváltok. A K6-os 8 alatt nagyon barátságos, felette azonban figyelős- majd nagyon figyelős! ... de qurva jó motor
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Tavaly mikor kerestem a gépemet, a suzuki Hóllósnál állt egy K6-os ezredes. Olyan patent volt, hogy kirakhatták volna kirakatba de lent volt a használtmocik között. Kérdezem, hogy mi van vele? Erre kiderült, hogy a mocit elvitték kipróbálni és úgy összetörték, hogy 7 számjegyű volt a javítás.viking wrote:Hátha mégis életben marad...
Csülök írta egyszer, hogy amikor szervízbe vitte a K5-öt, volt ott egy baromira összetört ugyanolyan, amin még a gyári lánczsír volt...
Fos idoben taknyon vizen nem fog szepen fioman megcsuszni mint palyan, ilyenkor nem olyan nagy baj ha 600-as uzemmodba lehet kapcsolni.
De ha ez nem problema 1000-el akor nem az. Ezt ti tudjatok :)
Vegulis meg tell tanulni kezelni az erejet es kesz. Nem puddingoknak valo a gixxer 1000 :)
De ha ez nem problema 1000-el akor nem az. Ezt ti tudjatok :)
Vegulis meg tell tanulni kezelni az erejet es kesz. Nem puddingoknak valo a gixxer 1000 :)
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Hátha mégis életben marad...
Csülök írta egyszer, hogy amikor szervízbe vitte a K5-öt, volt ott egy baromira összetört ugyanolyan, amin még a gyári lánczsír volt...
Csülök írta egyszer, hogy amikor szervízbe vitte a K5-öt, volt ott egy baromira összetört ugyanolyan, amin még a gyári lánczsír volt...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Egy ilyen embernek kb. "F" fokozatra lenne szüksége mert még a "C" is sok lesz neki.viking wrote:A sportmotoron írta egy kissrác, hogy megy a K7 1000-ért a Full-Gashoz.
Eddig mindig az volt a témája, hogy a Bugatti így leveri a motorokat, meg sugárhajtás, meg fittyfasz...
Eddig egy 125-ös Apriliája volt...béke poraira!
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
A sportmotoron írta egy kissrác, hogy megy a K7 1000-ért a Full-Gashoz.
Eddig mindig az volt a témája, hogy a Bugatti így leveri a motorokat, meg sugárhajtás, meg fittyfasz...
Eddig egy 125-ös Apriliája volt...béke poraira!
Eddig mindig az volt a témája, hogy a Bugatti így leveri a motorokat, meg sugárhajtás, meg fittyfasz...
Eddig egy 125-ös Apriliája volt...béke poraira!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Persze.Van aki használná a fejlődéséhez, vagy amit Balagee írt, esetleg esős úton a biztonságosságos :) közlekedéshez.Ezzel csak az a baj hogy kevesen gondolkoznak így.Megint az lesz mint minden évben.Apa a legjobb,legszebb és legerősebb motort kérem ha leteszem az éretségit... mi meg majd olvashatjuk a rémhíreket.viking wrote:Én biztosan használnám.
Pl: pályán.
Bala mindig mondja, hogy itt csumagáz-ott csumagáz...az 1000-essel az tuti bukfenc lenne.
Bátrabban lehetne próbálkozni "C"-ben a kigyorsításoknál.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Én biztosan használnám.
Pl: pályán.
Bala mindig mondja, hogy itt csumagáz-ott csumagáz...az 1000-essel az tuti bukfenc lenne.
Bátrabban lehetne próbálkozni "C"-ben a kigyorsításoknál.
Pl: pályán.
Bala mindig mondja, hogy itt csumagáz-ott csumagáz...az 1000-essel az tuti bukfenc lenne.
Bátrabban lehetne próbálkozni "C"-ben a kigyorsításoknál.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Akinek szüksége lenne rá, mert szart se tud a motorozásról az meg alapban azt fogja mondani: "csak nem fogok a C üzemmóddal bonyolultkodni, még a végén ciki lenne,különben is profi vagyok, és egy profinak max. LE kell!"csülök wrote:Szerintem a C üzemmód értéke a legkevesebbeket érdekliviking wrote:Az új Motorradban benne van a tesztje a K7-nek.
Az "A" és a "B" üzemmód között nincsen nagyon különbség, "C"-ben 129 lóerőt mértek.
Tehát sok értelmét nem látom ennek a funkciónak, aki pedig ésszel tud menni annak szintén nincs rá szüksége.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)