Mondjuk én ebben a videóban ilyet nem látok. Látok kétszer érintést (V alakban kanyarodás), látok tudatosan későn érintést, de azt a fajta "túlesést" majd betörést nem. Ettől függetlenül biztosan nem új dolog ez sem, csak nekem mostanában tűnt fel ezeken a MotoGP onboard videokon.ddt500 wrote:A kanyar eltörése azért nem új dolog. Talma is úgy tolta a 6kilóssal. :)
https://www.youtube.com/watch?v=A_N7-5200eo&t=1m50s
MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Na moto3.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
A kanyar eltörése azért nem új dolog. Talma is úgy tolta a 6kilóssal. :)
https://www.youtube.com/watch?v=A_N7-5200eo&t=1m50s
https://www.youtube.com/watch?v=A_N7-5200eo&t=1m50s
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Termeszetesen en sem azt gondoltam h rosszul csinalna. :) Vicces lenne. Egyszeruen csak erdekes amator szemmel h sok ok miatt mennyire mas mukodik ott, mint a hetkoznapi, szep-kerek-iveken motorozasban.predatork2 wrote:sztem jol csinálja,attol függ milyen kanyar jön következőnek,és azt honnan akarja megkezdeni,illetve a hosszabb egyenesekre rákészül,azaz a kigyorsításra utazik,ezért feladja az "ideális "ívet,az elérhatő nagyobb sebességért az egyenesben,így már a furcsább ív lesz az ideális ív,hiszen a végeredmény,a köridő számít.Blade_RRunner wrote:https://youtu.be/QjfTfgu65n0
Sztem bazi érdekes. Kb a kanyarok felében (szóval nem egyszer, érzéki csalódás, video torzítás, stb. de nem is mindig) úgy veszi a kanyart (pl. 2-es, 4-es, ...), hogy szinte úgy tűnik, elsokallta, szélesre fut, de aztán rohadt későn mégis érinti, és ráadásul ekkor már húzza a gázt. Tehát szinte a kigyorsításig tolódik az érintési pont.
na most olyat írtam amit mindenki tud.... okoska vagyok
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
predatork2 wrote:sztem jol csinálja,attol függ milyen kanyar jön következőnek,és azt honnan akarja megkezdeni,illetve a hosszabb egyenesekre rákészül,azaz a kigyorsításra utazik,ezért feladja az "ideális "ívet,az elérhatő nagyobb sebességért az egyenesben,így már a furcsább ív lesz az ideális ív,hiszen a végeredmény,a köridő számít.Blade_RRunner wrote:https://youtu.be/QjfTfgu65n0
Sztem bazi érdekes. Kb a kanyarok felében (szóval nem egyszer, érzéki csalódás, video torzítás, stb. de nem is mindig) úgy veszi a kanyart (pl. 2-es, 4-es, ...), hogy szinte úgy tűnik, elsokallta, szélesre fut, de aztán rohadt későn mégis érinti, és ráadásul ekkor már húzza a gázt. Tehát szinte a kigyorsításig tolódik az érintési pont.
na most olyat írtam amit mindenki tud.... okoska vagyok
- predatork2
- Posts: 932
- Joined: 2008.08.23. 19:11
- Location: itthon
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
sztem jol csinálja,attol függ milyen kanyar jön következőnek,és azt honnan akarja megkezdeni,illetve a hosszabb egyenesekre rákészül,azaz a kigyorsításra utazik,ezért feladja az "ideális "ívet,az elérhatő nagyobb sebességért az egyenesben,így már a furcsább ív lesz az ideális ív,hiszen a végeredmény,a köridő számít.Blade_RRunner wrote:https://youtu.be/QjfTfgu65n0
Sztem bazi érdekes. Kb a kanyarok felében (szóval nem egyszer, érzéki csalódás, video torzítás, stb. de nem is mindig) úgy veszi a kanyart (pl. 2-es, 4-es, ...), hogy szinte úgy tűnik, elsokallta, szélesre fut, de aztán rohadt későn mégis érinti, és ráadásul ekkor már húzza a gázt. Tehát szinte a kigyorsításig tolódik az érintési pont.
na most olyat írtam amit mindenki tud.... okoska vagyok
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
https://youtu.be/QjfTfgu65n0
Sztem bazi érdekes. Kb a kanyarok felében (szóval nem egyszer, érzéki csalódás, video torzítás, stb. de nem is mindig) úgy veszi a kanyart (pl. 2-es, 4-es, ...), hogy szinte úgy tűnik, elsokallta, szélesre fut, de aztán rohadt későn mégis érinti, és ráadásul ekkor már húzza a gázt. Tehát szinte a kigyorsításig tolódik az érintési pont.
Sztem bazi érdekes. Kb a kanyarok felében (szóval nem egyszer, érzéki csalódás, video torzítás, stb. de nem is mindig) úgy veszi a kanyart (pl. 2-es, 4-es, ...), hogy szinte úgy tűnik, elsokallta, szélesre fut, de aztán rohadt későn mégis érinti, és ráadásul ekkor már húzza a gázt. Tehát szinte a kigyorsításig tolódik az érintési pont.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Az ujja van megtörve nem ő.VIK-001 wrote:Makesz tolna de nem megyen ... nagy a presszió... lehet megtört????
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
After the flag:
Rossi, Lorenzo, Cruthlow ( real #99, #46; #29)
Rossi, Lorenzo, Cruthlow ( real #99, #46; #29)
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Makesz tolna de nem megyen ... nagy a presszió... lehet megtört????
Kucsma azt az espargaro gyereket levehette volna...
Csak a Viking kedveért...
Kucsma azt az espargaro gyereket levehette volna...
Csak a Viking kedveért...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
1:37.910! Fastes ever lap. Úgy kellett neki mint egy falat kenyér.
Lorenzo, Marquez, Iannone, PEsA, Rossi, Aleix, Kucsma, Dovi, Hernandez a vége.
Lorenzo, Marquez, Iannone, PEsA, Rossi, Aleix, Kucsma, Dovi, Hernandez a vége.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Horhe 37-es körön!!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Maki 2-ik lehet már csak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Hernandez rácsatlakozott Marquezre.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP, Jerez, Spanyolország, 2015.05.01-03.
Első roham: Horhe, Pol, Maki. Maki mind a két körében 3 piros szektort futott de a 4-ben sokat veszít.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"