Page 1 of 5

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.18. 08:57
by viking
Marquez SHOEI-ja a 337 km/h-s buktát követően:

Image

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.06. 12:06
by Kato
Egyébként Masao Furusawa anno azt mondta a lényeg, hogy a kanyarokban a kritikus fázisokban váz első-felső (kormány nyak része) és a váz hátsó-alsó része hogyan érti meg egymást (jobb kanyarodás-jobb érzet)
Ha jól emlékszem a lengővillánál az oldalsó-függőleges résznél merevítettek, a torziós résznél lágyítottak.

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.06. 11:05
by Kato
Emlékszem...2009-ben amikor a Yamaha változtatott a geometrián, optimalizálták a váz-lengővilla merevségét, változtattak az elektronikán, ez az intézkedés 3 km/h jelentett a kijárati sebességnél és 2 méterrel hamarabb neki húzhatták a gáz. Rengeteget számít....

Forrás: Masao Furusawa

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.06. 10:38
by Kato
ddt500 wrote:Ennyit a bivalyerős Ducaitról. Bradl a félgyári Hondával leveszi a célegyenesben a gyári Ducit.
Megfigyelhető volt Dovi belső kamerás felvételeiből, hogy a Bradl a Hondával sokkal hamarabb neki húzhatta a gázt a kigyorsításoknál. Ebből az is kiderül, hogy a Hondának sokkal precízebb a vázkaraktere.

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.04. 10:12
by tom war
viking wrote:
tom war wrote:Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Hagyd már!
Mióta nem tudják befejezni? :twisted:
Mert nem a egfelelo ceget biztak meg... :smt029

Nincs Baunak on-boardja a balesetrol? Mert Rossiet lehett latni mar egyszer...

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.03. 15:09
by viking
tom war wrote:Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...
Hagyd már!
Mióta nem tudják befejezni? :twisted:

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.03. 15:01
by tom war
Hat, a kovetkezo verseny Barcelona, Marquez helyeben egy jelentosebb osszeggel hozzajarulnek a Sagrada Familia epitesehez...jol johet meg...

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.03. 13:38
by viking
Marquez képén a szombati bukás nyomai.
Néhány adat: 337,9km/h-nál veszítette el uralmát a motor felett, 8 század másodperccel később ért földet, ekkor a légzsákok már 3 század óta felfújódtak. A maximális gyorsulást 25 g-nek regisztrálták, azonban hozzáteszi a közlemény, hogy ennél többet nem tudnak mérni a ruha gyorsulásérzékelői...

Image

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 20:51
by ddt500
ddt500 wrote:
ddt500 wrote:
ddt500 wrote:Bautista és Rossi valahogy összehoztak egy csúnya esést.
Rossi beszúrt az átdobós részen Bautista nem vette észre és ráborított.
Vagy Bautista szúrt be.
Versenybalesetnek minősítették.

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 18:08
by viking
ddt500 wrote:
viking wrote:Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha. :smt021
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Szerintem nem kell nekik egy erős ember Lorenzo mellé. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy nem Lorenzo fúrja meg. Rossi hoz egy csomó szponzort, Lorenzo meg harcol a VB címért. Korban sem jelentene Kucsma előrelépést.
Viszont így egy világbajnoki tempót tudó ember van a piacon. Egy gyári Suzukis szerződést el tudnék képzelni. :smt017
Gyakorlatilag tény. :sad: :smt021
http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport ... garo-deal/

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 15:35
by viking
Kato wrote:Nagyszerű versenyek voltak!

Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)

Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.

Nem vitás, kemény világ a Moto2!
Kirándulni voltunk, csak a GP-t láttam.

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 15:30
by Kato
Nagyszerű versenyek voltak!

Én azt gondolom Rossi most egy kicsit agresszívan helyezkedett. Lorenzo mesterien építette fel a versenyét és szépen beosztotta technikát. Itt nagyon jól működött (gyors-hosszú ívű kanyarokban) a Yamaha és jól bánt a gumikkal. Úgy tűnik az M1 jó tulajdonságai megmaradtak (fékstabilitás, irányváltás és a kiváló első kerék visszajelzés)

Ami a motorversenyzést illeti, számomra a Moto2 az igazi motorverseny (kedvenc kat.). Moto2-ben még a MotoGP-t megjárt versenyzők is nagy bajban vannak.

Nem vitás, kemény világ a Moto2!

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 14:30
by ddt500
viking wrote:Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha. :smt021
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...
Szerintem nem kell nekik egy erős ember Lorenzo mellé. Sőt! Abban sem vagyok biztos, hogy nem Lorenzo fúrja meg. Rossi hoz egy csomó szponzort, Lorenzo meg harcol a VB címért. Korban sem jelentene Kucsma előrelépést.
Viszont így egy világbajnoki tempót tudó ember van a piacon. Egy gyári Suzukis szerződést el tudnék képzelni. :smt017

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 14:28
by viking
Basszátok meg, megint arról beszélnek, hogy Crutchlowt kiteszi a Yamaha. :smt021
Mi kell még nekik???
Rendszeresen dobogón vagy annak közelében a félgyári motorral, mindig ő a legjobb nem gyári versenyző, öt verseny után majdnem 30 ponttal többje van, mint a teljes gyári támogatást élvező Rossinak...

Re: Moto GP, Mugello, Olaszország, 2013.05.31-06.02.

Posted: 2013.06.02. 14:27
by ddt500
Egy eredményt az utókornak. Iannone óriási csalódás.

Po. Name TeamGap First
1.LORENZO J.Yamaha Factory RacingLap 23
2.PEDROSA D.Repsol Honda Team+5.400
3.CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+6.412
4.BRADL S.LCR Honda MotoGP+19.321
5.DOVIZIOSO A.Ducati Team+19.540
6.HAYDEN N.Ducati Team+26.321
7.PIRRO M.Ducati Test Team+38.144
8.ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+39.802
9.SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+40.243
10.BARBERA H.Avintia Blusens+48.392
11.DE PUNIET R.Power Electronics Aspar+48.480
12.PETRUCCI D.Came IodaRacing Project+1:13.708
13.IANNONE A.Energy T.I. Pramac Racing+1:14.601