2013 Le Mans
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
„Elvesztettünk egy olyan valakit, akinek ugyanaz volt az álma, mint nekünk, és aki egy alázatos és kedves srác volt. Elég vegyesek az érzéseim. Édesapám márciusban halt meg, és azt gondoltam, hogy ebben az évben neki szeretném megnyerni a Le Mans-i 24 órás versenyt. Remélem, tudok még nyerni egy másikat is, amit majd az édesapámnak ajánlhatok, mert idén a győzelmet Allan Simonsennek ajánlom"- Tom Kristensen, kilencszeres Le Mans-győztes, abszolút csúcstartó
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
Így sem sokon múlt...Kato wrote:Gratulálok az Audinak!
Nagyszerű munkát végeztek!
(Több mint 30 órán keresztül tesztelték és a verseny előtt 43000 tesztkm. volt benne)
Allan Simonsen
R.I.P
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: 2013 Le Mans
Gratulálok az Audinak!
Nagyszerű munkát végeztek!
(Több mint 30 órán keresztül tesztelték és a verseny előtt 43000 tesztkm. volt benne)
Allan Simonsen
R.I.P
Nagyszerű munkát végeztek!
(Több mint 30 órán keresztül tesztelték és a verseny előtt 43000 tesztkm. volt benne)
Allan Simonsen
R.I.P
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
Kristensen megnyerte a KILENCEDIKET!!!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2013 Le Mans
Úgy tűnik kihalászták a gumifal alól és visszajött.ddt500 wrote:Az egyik Toyota kiesett a 4-ik helyről.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2013 Le Mans
1 órával a vége előtt leszakadt az ég és mindenki slicken volt. Az egyik Toyota kiesett a 4-ik helyről. Audi-Toyota-Audi a sorrend. Repkednek az autók rendesen.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
Sajnos igen.
Allan Simonsen, 34 éves volt.
Pedig nem tűnt olyan borzalmasnak a csatt.
Allan Simonsen, 34 éves volt.
Pedig nem tűnt olyan borzalmasnak a csatt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2013 Le Mans
Meghalt a versenyző 12 perccel a rajt utáni balesetben. :(
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
EUROSPORT1: Le Mans Live!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
Az új "performance-dízel" állítólag 3000 baros befecskendezési nyomással dolgozik.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: 2013 Le Mans
Mindenesetre nem lehet egyszerű megtalálni a sebesség-teljesítmény és a megbízhatóság közti kompromisszumot. Az Audinak ebben nagy tapasztalatai vannak. Összességében a tavalyi jó alapokra építkeznek, ami egy erősen megalapozott volt. A Hybrid rendszer miatt az egész motort átdolgozták és 25kg-ot csökkentettek (új feltöltő rendszer stb.). Egyébként 40mm-es torokszűkítője van (mint motorkerékpároknál) 2800 bar befecskendezési nyomás, 2.5 bar turbónyomás. A kabinban nagyon kevés hely van és nem is értem, hogy látnak ki azon a keskeny résen.viking wrote:Abba is belepiszkálhatnának...egyébként a VW megszellőztette, hogy elkészültek egy turbódízellel, amely 136LE/liter fajlagos teljesítményt tud.Kato wrote:Kíváncsi leszek idén hogyan alakulnak az erőviszonyok.
Múlt héten a Bécsi Motor symposiumon az Audi versenymotor részleg vezetője is prezentált, aki 53 oldalas leírást adott ki a Le mans TDI motorról és sok érdekességet mondott. Nem vitás, óriási tapasztalatokkal rendelkeznek. Ki volt állítva Volkswagen Motorsport standon az R18 (iszonyat alacsony), 3.4 V6 540 lóerős, forgatónyomaték 1000Nm felett, mellette Ducati Panigale!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2013 Le Mans
Abba is belepiszkálhatnának...egyébként a VW megszellőztette, hogy elkészültek egy turbódízellel, amely 136LE/liter fajlagos teljesítményt tud.Kato wrote:Kíváncsi leszek idén hogyan alakulnak az erőviszonyok.
Múlt héten a Bécsi Motor symposiumon az Audi versenymotor részleg vezetője is prezentált, aki 53 oldalas leírást adott ki a Le mans TDI motorról és sok érdekességet mondott. Nem vitás, óriási tapasztalatokkal rendelkeznek. Ki volt állítva Volkswagen Motorsport standon az R18 (iszonyat alacsony), 3.4 V6 540 lóerős, forgatónyomaték 1000Nm felett, mellette Ducati Panigale!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: 2013 Le Mans
Kíváncsi leszek idén hogyan alakulnak az erőviszonyok.
Múlt héten a Bécsi Motor symposiumon az Audi versenymotor részleg vezetője is prezentált, aki 53 oldalas leírást adott ki a Le mans TDI motorról és sok érdekességet mondott. Nem vitás, óriási tapasztalatokkal rendelkeznek. Ki volt állítva Volkswagen Motorsport standon az R18 (iszonyat alacsony), 3.4 V6 540 lóerős, forgatónyomaték 1000Nm felett, mellette Ducati Panigale!
Múlt héten a Bécsi Motor symposiumon az Audi versenymotor részleg vezetője is prezentált, aki 53 oldalas leírást adott ki a Le mans TDI motorról és sok érdekességet mondott. Nem vitás, óriási tapasztalatokkal rendelkeznek. Ki volt állítva Volkswagen Motorsport standon az R18 (iszonyat alacsony), 3.4 V6 540 lóerős, forgatónyomaték 1000Nm felett, mellette Ducati Panigale!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2013 Le Mans
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2013 Le Mans
Nem arról volt szó, hogy a Porsche is indul LMP1-ben? Vagy az jövőre lesz?viking wrote:Előzetes rajtlista
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"