Na ha így követelőztök csapjunk a lovak közé.
Van egy mondás:"Rossz főpróba után jó lesz a premier." Na velem pont ez történt csak fordítva. De kezdjük pozitívan!
Ma reggel kissé késve értem ki a ringre. Pontosan 9:20-kor léptem be a boxba és 9:45-kor indult a szabadedzésünk. Jani szerencsére bedugta a gumimelegítőt így a motor harcra kész volt. Mivel a fékbetétem olyan volt amibe még a verseny belefér de más már nem nagyon így nem állt szándékomban túl sokat körözni a pályán. A terv az volt, hogy a szabadedzés végén megyek ki és 3-4 gyors körrel melegítek mára. Ez pontosan így történt talán egy emberrel találkoztam a pályán a motor teljesen jól szuperált én is odafigyeltem. Nagyon nem erőlködtem csak néhány helyen próbáltam javítani.
4-ik kör elején a cél végén véletlenül visszaraktam 1-be. A csúszókuplung elintézte nem is nagyon volt gond de ahogy visszarakom 2-be leáll a motor. Vagy már addig is állt? Félregurulok, indítok, semmi. Jó bemegyek a fal mögé megint próbálkozom pöcc röff indul a gép. Oké vissza is megyek a boxba. Jön a lap 3-ik lettem a szabadedzésen 2:00.6-al. A K2 R&R érékelésében meg első.
Minden szuper csak a gumim jobb oldala konkrétan cafatokra ment. Annyira nem jó a kép de az a sáv kb. 2mm beljebb van mint a gumi többi része.
Szerencsére volt nálam másik amit Jani ösztökélésére fel is tettem. Bájót odainvitáltam, hogy ugyan tekergesse már meg a futóművemet, hogy dolgozzon is egy kicsit. Meg is tette. Itt talán elkövettünk egy hibát mert két osztást betekert a rugóelőfeszítésben. De még ez sem biztos.
Időmérőre igen csúnya felhőket sodort fölénk a szél, aztán kisütött a Nap megint jöttek a felhők szóval káosz volt. A 7712-es gumi tökéletesen megfelelt.
Mentem 5 kört a tempóm az biztató volt de egyik sem volt tiszta. Volt egy olyan érzésem, hogy a motor megint le akar sodródni az ívről de annyit gépészkedtem meg folyton az előttem lévőkre figyeltem, hogy nem tudatosult bennem igazán. Arról nem beszélve, hogy alapvetően jobbnak éreztem a futóművet, nem ütött annyit a kanyar közepén.
A leggyorsabb körömben 2X is nagyon bizonytalan embert kellett előznöm ami nem tett jót a köridőnek. Kijövök a boxba látom 2:02.390. Hát mondom ez kevés lesz. Egy kis víz majd irány vissza. Erre jön a piros keresztes zászló. Esik az eső. Na puff neki. Marad ez az idő 13-ik hely. Ha csak megfutom a FP-s időmet akkor 2 sorral előrébb vagyok a Jani mellett. Jó mindegy jó rajttal bármi lehet. A Rékási Szabi teljese más dimenzióban motorozott.
Jön a verseny. Boxból kifele nyomok egy rajtgyakorlatot ami kifejezetten jól sikerült. A motor is elég jónak tűnt.
A bemelegítős köröm rajtja már nem volt olyan jó de ekkor még bizakodtam.
Na jön a rajt. Hát minden lehetséges módon elbasztam.
Kicsit bemozdultam, visszavettem, rajt, kis keró elengedem 2-3-4 elmegy 2 sor ember a cél "végén" elveszem a gázt majd szomorúan konstatálom, hogy a 200-as tábla jó 50m-re van még. Mindegy valahogy elfordultam jól kiszorultam 4-es nem raktam be rendesen visszaugrott 3-ba majd kifékeztem pár embert egybe meg majdnem belementem de most sikerült összekanalaznom a gépet.
Szerintem 20-nak jöhettem ki a 3-as kanyarból. A következő pár körben előztem néhányat majd utolértem a Qpit. Na itt jöttek a gondok. A visszafordítókban állandóan lesodródtam és leszakadtam róla a cél végén meg a Mansellnél meg ráestem. Olyan lesodródásaim voltak, hogy a gyors jobbos előtt is fékeznem kellett.
Na ennek örömére be is esett a fékkar a lejtős féktávon. Hát nem örültem neki. Volt még fékem de koppant a a gázmarkolaton. Egyből visszavettem egy kicsit majd a cél végén imádkoztam, hogy visszajöjjön a fékem. Visszajött. Na folytattam az üldözést. Végre sikerült rajtamaradnom a célegyenesben le is nyomtam simán (asszem 750-el megy) sima féktáv majd badadadada leáll a motor.
2-be vagyok félreállok. 3-ra beindul közben elmennek mellettem 3-4-en. Majd bekocogok a célba. 20-nak. Ha a tegnapiból indulok ki akkor a gyorsváltóval van a baj. Vagy ami miatt elgyengült a motor az okoz ilyen gondot. No nem mint ha sokat számított volna.
Qpi mögött végig 03-04-ket mentem ami röhejes. Mondjuk annyira nem kenődtem el mint vártam de a reggeli 3 körös örömködés után sokkal többet vártam. Ja azt hozzátenném, hogy 1 órától 100 ágra sütött a Nap és 3-kor a 7712 már nem volt jó. De nem azon múlott.
Rékási műszaki hiba miatt kiállt.
Hajni rossz rajt után asszem ment 03-at és nyert a lányok között 600-ban.