Page 1 of 13

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.03.07. 20:20
by ddt500
Informátoraim kiderítették, hogy a Tóth-csapat versenye egy bizonyos V.J. monogramú emberen ment el aki kitalálta, hogy a 15 körösre lerövidített versenyre elég lesz a szuperlágy gumi is. Jó is volt. 8 körig. :smt038 :smt011

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.03.04. 19:27
by viking
ddt500 wrote:SBK Magazin.
:smt023

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.03.04. 18:36
by ddt500

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.29. 11:49
by viking
'98-ban kapott utoljára új aszfaltréteget a pálya...ezért többet forognak túl a hátsó kerekek, ami értelemszerűen tovább növeli a hőmérsékletüket.
Arról nem is beszélve, hogy a levegő 36-37, míg az aszfalt 62! fokos volt a futam idején!

A Pirelli a hagyományos 190-es hátsókon kívül készült egy újjal is, ez (most figyelj!) 196,5 milliméter széles volt.
A superbike-ban mindenki ezt tetette fel.

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.29. 11:42
by viking
A Pirelli beszámolója szerint a WSBK első futamában a hátsó gumik hőmérséklete elérte a 140-150 Celsius-fokot is! :shock:

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.29. 11:24
by viking

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 21:29
by viking
Panaszkodtak arra is a versenyzők, hogy egyre huplisabb.
A GP után újra fogják aszfaltozni.

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 21:23
by ddt500
Visszatérve a versenyre szerintem ez a pálya nem reprezentatív. Nem is a tempója miatt hanem azért mert ilyen gyors gumikopást még csak egyszer láttam ha jól rémlik a 2010-es Forma-1-es Kanadai nagydíjon mentek kerékcserére a versenyzők kb. 10 körönként. A végén már az edzésen használt gumikat rakták fel.
Imolában a Honda-BMW-Kawasaki triótól jobb teljesítményt várok. Szegény Suzukitól nem. :sad:

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 12:23
by viking
Keress rá a tubuson, hátha megvan valakinek Lascorz buktája.

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 12:18
by ddt500
viking wrote:
ddt500 wrote:
viking wrote:Ami tény, hogy látványosan gyorsabbak az RSV-k.
Talán Melandri tudott egyszer visszajönni féktávon a cél végén, ha jól emlékszem :smt017
Ez tény. (Meg Sykes 2X).
De Ő nem az egyenesben, hanem kanyarkombinációkban.
Imádom a palit, olyan mint egy pitbull!

motorinfo, Viking:
"Elnézést, hogy beleugatok, de nem dolgozott le semmit Biaggi, a pályaelhagyás után 8 másodperc volt a hátránya. A végén azért lett 6, mert Carlos már visszavett. DE! Az a durva, hogy a mezőny előzgetése közben körönként legalább 2-3 másodpercet szoktak kapni az ilyen felzárkózók! Ő meg úgy hozta az élen egyedül motorozó Checa tempóját, hogy közben még a bólyákat is kerülgette...nem tudom, hogy ebből mennyi Max és mennyi az RSV4, de szédületes volt nézni. Mint tavaly Marquez a Moto2-ben."
Ezzel is egyetértek. Valóban nem volt akkora hátránya mint amilyennek látszott. Ugye én élőben néztem a live timing-ot is és rögtön láttam, hogy nem esett el hanem 8,5mp hátránnyal a 24-ik. Akkor úgy gondoltam ha nem jön közbe semmi 5-ben lesz. De a végén annyira belassult az eleje, hogy meg lett a 2-ik hely is. Sykes meg Rea 35-36-os köröket tudott már csak. Azt nagyon sajnálom, hogy nem láttuk Lascorz esését. Nem vagyok benne biztos, hogy nem a Sykes-ot akarta előzni. Nagyon rajta volt.

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 12:10
by viking
ddt500 wrote:2009
Race 1 Noryuki Haga:34'22.631
Race 2 Ben Spies:34'20.457
2010.
Race 1 Leon Haslam:34'13.435
Race 2 Carlos Checa:34'16.428
2011
Race 1 Carlos Checa:34'16.503
Race 2 Carlos Checa:34'15.041
2012
Race 1 Max Biaggi:34'13.963
Race 2 Carlos Checa:34'26.728
Nagyon sokk függ az időjárástól.
Sűrűn előfordul, hogy vagy qrva meleg van, vagy óriási a szél.

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 12:06
by viking
ddt500 wrote:
viking wrote:Ami tény, hogy látványosan gyorsabbak az RSV-k.
Talán Melandri tudott egyszer visszajönni féktávon a cél végén, ha jól emlékszem :smt017
Ez tény. (Meg Sykes 2X).
De Ő nem az egyenesben, hanem kanyarkombinációkban.
Imádom a palit, olyan mint egy pitbull!

motorinfo, Viking:
"Elnézést, hogy beleugatok, de nem dolgozott le semmit Biaggi, a pályaelhagyás után 8 másodperc volt a hátránya. A végén azért lett 6, mert Carlos már visszavett. DE! Az a durva, hogy a mezőny előzgetése közben körönként legalább 2-3 másodpercet szoktak kapni az ilyen felzárkózók! Ő meg úgy hozta az élen egyedül motorozó Checa tempóját, hogy közben még a bólyákat is kerülgette...nem tudom, hogy ebből mennyi Max és mennyi az RSV4, de szédületes volt nézni. Mint tavaly Marquez a Moto2-ben."

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 12:02
by ddt500
viking wrote:Ami tény, hogy látványosan gyorsabbak az RSV-k.
Talán Melandri tudott egyszer visszajönni féktávon a cél végén, ha jól emlékszem :smt017
Ez tény. (Meg Sykes 2X).

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 12:01
by ddt500
2009
Race 1 Noryuki Haga:34'22.631
Race 2 Ben Spies:34'20.457
2010.
Race 1 Leon Haslam:34'13.435
Race 2 Carlos Checa:34'16.428
2011
Race 1 Carlos Checa:34'16.503
Race 2 Carlos Checa:34'15.041
2012
Race 1 Max Biaggi:34'13.963
Race 2 Carlos Checa:34'26.728

Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)

Posted: 2012.02.28. 11:57
by viking
Ami tény, hogy látványosan gyorsabbak az RSV-k.
Talán Melandri tudott egyszer visszajönni féktávon a cél végén, ha jól emlékszem :smt017