Az R1 nek hivatalosan nem Big Bang blokkja van.ddt500 wrote: De ezzel mi a probléma? Már azon kívül, hogy nem a Ducati nyeri a Vb-t? Az elmúlt 10 évben hányszor volt verhetetlen a Ducati? Legutóbb mondjuk 2008-ban? Tavaly sem úgy tűnt mint ha bárki is szorongatná. Még sem hangoztattad hogy reméljük jövőre kapnak 20kg plusz súlyt. A Yamaha miért lett VB 2009-ben? Mert kihozták az elékelt R1-est aminek semmi haszna csak az, hogy ha SBK motort építesz belőle akkor jobb lesz a tapadásod. (Ugye a big bang blokk alapból tiltott az SBK-ban). Stockba gyengébb lesz, a kiegyensúlyozatlanság miatt is visszább kell venni mert nem lesz olyan tartós. Leszarták. WSBK címet akartak megvették hozzá az embert és ennyi. Aprilia ugyan ez. Csináltak egy motort ami utcán "használhatatlan". Azt kell észrevenni, hogy ugyan van a konstrukciók között különbség előny-hátrány, de alapvetően nem ez számít hanem az, hogy melyik gyár veszi igazán komolyan a VB-t. Kik voltak ezek eddig? Ducati szinte mindig, Honda leginkább a VTR-es időkben hiszen még a V4-et is feladták, hogy meglegyen a VB cím. Yamaha az elékelt R1-el és most az Aprilia. Mindig azt mondja szinte mindenki, ha a Ducati fölénye szóba kerül, hogy lehet építeni 1200-es V2-est. Na akkor most az új mondás az lesz: "Nyugodtan lehet építeni V4-es 1000-est ami utcán használhatatlan és csak törpéknek jó."
Az, hogy a Ducati a 2008-as motorjával nem lesz VB miért baj? Ki tehet arról, hogy nem fejlesztenek? Senki nem mondta nekik, hogy vegyétek meg Rossit és adjátok fel a WSBK-t. Az van amit tegnap is ma is magyaráztam. Az Aprilia mindent megtesz a Vb címért full gyári motor, gyári csapat és még így is egy nem fejlesztett félgyári Ducati ellen kell küzdeniük!! Könnyű azt mondani, hogy hogy elmegy Biaggi a Suzukinak. Ja, hogy a Suzuki nem is találkozik Checaval mert fél perc hátránnyal ér célba? Az kit érdekel igaz?
Arról nem is beszélve, hogy Checa milyen játszi könnyedséggel ugrotta át a Kawasakit meg a Hondát.
A Superbike arról szól, hogy ha a Ducati kétszer egymás után nem nyer VB-t akkor azonnal szabályt módosítanak.
Te magad is írtad a másik oldalon. A Ducatinál a vezérpilóta és a motorja nagyon jó, hogy nyerjék a Vb-t de a többi Ducati csak éppen hogy, nehogy a pontösszeadásnál túl sok legyen nekik.
Az Aprilia azért csinált egy "csinos húzást" a vezérlés megváltoztatásával.
A Ducati úgy gyomorforgató ahogy van, ebben egyetértek.