WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Itt éppen az elektronikára fogja.
vendeg, 2011. márc 11., péntek 07:11
az elektronikán is sok múlik pl Biagginak a célegyenesre ráfordulva az elektronika alig engedte elemelkedni az első kereket és hirtelen csapta le, Checa meg a többiek szép hosszúakat egykerekeztek de nekik is csak 5-10 cm-re emelkedett el az eleje. Másképp is szabályoz a kipörgésgátlójuk, a Kawasakik meg a nem félgyári Ducatik durrognak mintha szét akarnának hullani. Legalább a superbike-ból kitilthatnák ezeket a segédeszközöket.
vendeg, 2011. márc 11., péntek 07:11
az elektronikán is sok múlik pl Biagginak a célegyenesre ráfordulva az elektronika alig engedte elemelkedni az első kereket és hirtelen csapta le, Checa meg a többiek szép hosszúakat egykerekeztek de nekik is csak 5-10 cm-re emelkedett el az eleje. Másképp is szabályoz a kipörgésgátlójuk, a Kawasakik meg a nem félgyári Ducatik durrognak mintha szét akarnának hullani. Legalább a superbike-ból kitilthatnák ezeket a segédeszközöket.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Hiteles forrás.viking wrote:Motorinfo:
"vendeg, 2012. febr 27., hétfő 21:18
az Aprillia biztos, hogy megint csal. Kint voltam a versenyen és teljesen más kategória. Nem is erölködik, úgy megy el a többiek mellett mintha azok 600-asok lennének. A Superbike-ban nem lehetnek ekkora különbségek."
vendeg, 2011. ápr 21., csütörtök 09:07
most őszintén kit lepett meg, hogy a digók csalnak? vagy az, hogy megússzák? tavaly is csaltak és Biaggi VB lett. Idén is csalnak, szerintem a többi gyártó már rég ki kellett volna lépni ebből a kutyakomédiából és egy korrekt bajnokságot indítani.
Á nincs üldözési mániája.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Motorinfo:
"vendeg, 2012. febr 27., hétfő 21:18
az Aprillia biztos, hogy megint csal. Kint voltam a versenyen és teljesen más kategória. Nem is erölködik, úgy megy el a többiek mellett mintha azok 600-asok lennének. A Superbike-ban nem lehetnek ekkora különbségek."
"vendeg, 2012. febr 27., hétfő 21:18
az Aprillia biztos, hogy megint csal. Kint voltam a versenyen és teljesen más kategória. Nem is erölködik, úgy megy el a többiek mellett mintha azok 600-asok lennének. A Superbike-ban nem lehetnek ekkora különbségek."
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Rejtés:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Meghívó ugrott!nylontacsko wrote:Szó szerint ugyanezt akartam beírniMiller wrote:Ebből látszik, hogy semmivel sem vagy kevésbé elfogult az Aprilia-val szemben mint Zsolti a Ducatival szemben.ddt500 wrote:És a sok nyomoronccal ellentétben szerintem az Aprilia nem szabálytalanabb mint bármelyik szabadon választott motor a VB-n.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Szó sincs elfogultságról. Amíg a BMW meg a Kawasaki 2-3 km/h lemaradásban van addig nincs miről beszélni. Az, hogy az Aprilianak 10 kör után is van gumija nem lóerőkérdés. Persze ha kiköbölik Biaggi motorját és kiderül, hogy 1100ccm akkor mehetnek a levesbe. Mert egyébként (baszki de gyakran használom ezt a szó ) a négyhengeres blokk szabadon tuningolható. Jó volt az a vezérlésmizéria meg a benzinpumpás ügy de azokat elsimítottuk.Miller wrote:Ebből látszik, hogy semmivel sem vagy kevésbé elfogult az Aprilia-val szemben mint Zsolti a Ducatival szemben.ddt500 wrote:És a sok nyomoronccal ellentétben szerintem az Aprilia nem szabálytalanabb mint bármelyik szabadon választott motor a VB-n.
Az senkit nem zavar, hogy a Kawasaki tavaly a 10-ik helyről indult most meg a pole-ból? Sykes 1mp javított míg szinte mindenki más rontott. Csal a Kawasaki is. Vagy csak toltak egy kis pénzt a fejlesztésbe. Úgy előzte vissza Checat a célegyenesben mint ha állt volna.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Szó szerint ugyanezt akartam beírniMiller wrote:Ebből látszik, hogy semmivel sem vagy kevésbé elfogult az Aprilia-val szemben mint Zsolti a Ducatival szemben.ddt500 wrote:És a sok nyomoronccal ellentétben szerintem az Aprilia nem szabálytalanabb mint bármelyik szabadon választott motor a VB-n.
De mindazok mellett, kedvelem az ilyen párbeszédeket
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Ebből látszik, hogy semmivel sem vagy kevésbé elfogult az Aprilia-val szemben mint Zsolti a Ducatival szemben.ddt500 wrote:És a sok nyomoronccal ellentétben szerintem az Aprilia nem szabálytalanabb mint bármelyik szabadon választott motor a VB-n.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Nem magyarázom félre. Te állandóan azt mondod, hogy gyenge a Ducati és a zseniális Checa miatt nyernek ill. Biaggi béna és az Apriliaval kutya kötelessége nyernie hiszen 320-at megy az egyenesben. A többi erős motorról szó sem esik akik szintén egy tízessel többet mentek a Ducatinál.
A többivel egyetértek hiszen én is ezt mondtam. Az Aprilia csinált egy motort ami semmire nem jó "csak" arra, hogy megnyerje a Superbike VB-t. Utcára kicsi és kényelmetlen, pályára gyönge. (Nyilván ez relatív de az egyszeri gipsz gábor csak annyit lát, hogy hiába rakta fel az akra rendszert meg az interceptort a BMW elmegy az egyenesben mint a huzat.) Stock VB-n is csak egyet neveztek gondolom nem véletlenül.
És ha minden jól megy sikerült idénre úgy felfejleszteni, hogy még a Biaggi is VB-ok lesz vele. (Másodszor). Egyébként van egy olyan sanda gyanúm, hogy 2010-ben is Checa lett volna a VB ha nem olyan balszerencsés.
És a sok nyomoronccal ellentétben szerintem az Aprilia nem szabálytalanabb mint bármelyik szabadon választott motor a VB-n. Egyszerűen V4 kell az üdvösséghez meg számolatlanul beleölt eurómilliók. (No meg egy Biaggi ).
A többivel egyetértek hiszen én is ezt mondtam. Az Aprilia csinált egy motort ami semmire nem jó "csak" arra, hogy megnyerje a Superbike VB-t. Utcára kicsi és kényelmetlen, pályára gyönge. (Nyilván ez relatív de az egyszeri gipsz gábor csak annyit lát, hogy hiába rakta fel az akra rendszert meg az interceptort a BMW elmegy az egyenesben mint a huzat.) Stock VB-n is csak egyet neveztek gondolom nem véletlenül.
És ha minden jól megy sikerült idénre úgy felfejleszteni, hogy még a Biaggi is VB-ok lesz vele. (Másodszor). Egyébként van egy olyan sanda gyanúm, hogy 2010-ben is Checa lett volna a VB ha nem olyan balszerencsés.
És a sok nyomoronccal ellentétben szerintem az Aprilia nem szabálytalanabb mint bármelyik szabadon választott motor a VB-n. Egyszerűen V4 kell az üdvösséghez meg számolatlanul beleölt eurómilliók. (No meg egy Biaggi ).
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Félremagyarázod.
Ha az erősorrend alapján dőlnének el a futamok, a Ducati utolsó lenne.
De azokon a pályákon, ahol hosszú egyenesek vannak, az erősebb motor egyértelmű előnyt élvez.
Ha minden más egyenlő, akkor igen: az erősebb nyer.
A Ducatiknak féktávon, kanyarsebességben és kigyorsításon kell a többiek fölé nőni, különben esélyük sincs.
Most úgy néz ki, hogy az Aprilia csinált egy "félig-Ducatit" a V4-gyel, ami a leggyorsabb motor a mezőnyben és a GP-s tapasztalatukkal valamint az elmúlt három év adataival felvértezve a komoly mérnöki és gyártási kapacitásukkal elérték azt, hogy féktávon és kanyarban már nem kapnak annyit a Ducatitól, mint amennyivel gyorsabbak az egyenesekben.
A TC-k és egyéb elektronikai segédletekkel egyre inkább meg tudják oldani azt, hogy a kigyorsításokon már nincsenek hátrányban a V2-höz képest.
Az a véleményem, hogy ha Max tudja hozni viszonylag stabilan a tegnap mutatott formáját, akkor nem lehet megverni idén (persze akkor, ha valamelyik csapat nem talál valami csodát, amire -valljuk be- elég kicsi az esély).
Ha az erősorrend alapján dőlnének el a futamok, a Ducati utolsó lenne.
De azokon a pályákon, ahol hosszú egyenesek vannak, az erősebb motor egyértelmű előnyt élvez.
Ha minden más egyenlő, akkor igen: az erősebb nyer.
A Ducatiknak féktávon, kanyarsebességben és kigyorsításon kell a többiek fölé nőni, különben esélyük sincs.
Most úgy néz ki, hogy az Aprilia csinált egy "félig-Ducatit" a V4-gyel, ami a leggyorsabb motor a mezőnyben és a GP-s tapasztalatukkal valamint az elmúlt három év adataival felvértezve a komoly mérnöki és gyártási kapacitásukkal elérték azt, hogy féktávon és kanyarban már nem kapnak annyit a Ducatitól, mint amennyivel gyorsabbak az egyenesekben.
A TC-k és egyéb elektronikai segédletekkel egyre inkább meg tudják oldani azt, hogy a kigyorsításokon már nincsenek hátrányban a V2-höz képest.
Az a véleményem, hogy ha Max tudja hozni viszonylag stabilan a tegnap mutatott formáját, akkor nem lehet megverni idén (persze akkor, ha valamelyik csapat nem talál valami csodát, amire -valljuk be- elég kicsi az esély).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Persze ha Bayliss ülne a Ducatin ez nem lenne gond. Egyébként furcsa, hogy te a nagy szakember már évek óta leegyszerűsíted annyira Superbike-ot, hogy az erősebb motor nyer. Holott ez alig van így. Se az F1-ben ahol évek óta a Mercedes motor a legerősebb még is Renault-val nyernek, se a STK1000 Vb-n ahol tavaly is a Ducati nyert, se a SBK-ban ahol tavaly a Ducati nyert gondolom 20Le hátránnyal. És megint megkérdezem. Miért baj az, hogy az Aprilia előnyben van? Valaki mindig előnyben van. Nem rémlik, hogy bárki is sírva fakadt volna 2010-ben, hogy verhetetlen a BMW stockban. Egyszerűen "mindenki" azzal indult 2011-ben. Még sem ők nyerték meg a kupát. Nem volt Badovini nem jöttek a győzelmek. És ha Biaggi tavaly visszavonult volna akkor lenne egy Camier-Laverty párosunk akik a 8-10-ik helyért küzdenek a "verhetetlen" Apriliaval.viking wrote:Kipróbálnám azért én ezt az Aprilia RSV4 Factory APRC-t, hogy mennyire nem használható a hétköznapokban...
Nem az a bajom, hogy esetleg nem a Ducati lesz a világbajnok.
Hanem az, hogy az Aprilia egyértelmű előnyben van megint.
És igen, volt ez így a Ducati esetében is, de eléggé régen.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Szeeeeegéényeeeeeek.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2012. 02. 26.)
Szerintem is disznóság, hogy egy 20 lóerővel gyengébb géppel indulnak.Miller wrote: Az R1 nek hivatalosan nem Big Bang blokkja van.
Az Aprilia azért csinált egy "csinos húzást" a vezérlés megváltoztatásával.
A Ducati úgy gyomorforgató ahogy van, ebben egyetértek.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"