Ha igazan erdekel az elmeny akkor tessek:
a supermotozas nagyreszt egy 90% aszfalt es 10% dongolt fold igaz ez nem az volt de nagyon zsir volt, volt rajta 4 kis folymatos ugrato es utana ket visszafordito, majd egy utolso nagy ugrato ami brutal.
A supermotozas szerintem a crossal egyutt amivel kellene a palyamotorosnak kezdeni, nagyon fasza elmeny a masik hogy lassan mesz a palyahoz kepest, motor eldobas pedig hegyekben de fokepp a fold reszen.
Az elmeny maga fantasztikus mert egy 90 (profi) es 110-120 kilos motort kel dobalni gyorsan jobrol balra es ugy kozben hogy mindened leer.
Kozben fektavon csuszik az eleje meg kigyorsitasnal a hatulja, felrakok egy ideot majd nezetek meg brutal van egy srac aki a celra rára folymatosna gumit eget, brutalis fasza dolog. Ugy felizgulsz, muvelese kozben hogy szerintem jobb mint egy 1 oras kiados dugas.
A fold szakaszon valo ugralas pedig anyira szenzacios hogy hihetettlen.
Majd a dzsuvas poros gumirol kigyorsitani ra az aszfaltra, szoval ultra fasza.
Motorral kapcsolatban 120 kilo alatt barmi feleol donthetsz, Husaberg a nehezebbik meg a Aprilia, a Husaberg 110 kilo es van 650 ami ugy tol mint egy mozdony, brutal fel ulsz ra es utana remego labbal josz le az Aprilia detto, csak az olyan mint egy gyorsasagi motor, akarmint egy gixxer, szoval ha engem kerdezel akkor Aprilia 550, igazan 72 lo es nincs ellenfel. A husaberg megbizhatosaga hat, szivtak ott egy paran, berugos meg ilyesmik. A KTM kozul pedik mondom 100 es 110 kilos legyen a nehez motor nem jo. A Honadnak nincs szupermotoja es az atalakitas draga, a Sutyuki sajna gyenge a Smotyoja es a futomuve is szar, igaz a NemethB, a Prestige kategoriaban sikerult egy 1.06 koroket dobalnia KissP pedig csunyan elvolt verve aszem 1.11 a elso helyezet 1.04 ment.
Fater 1.18 az amatorben.
Aszongyak a KTM a jo supermotoban de draga a fentartasa, de nagyon, szoval en maradtam az Aprilianal. Oniditos megbizhato eros es addig zero gond. Estem egyet a celra raforditonal es egy karcsem a motoron neztem hol kopot es nem talaltam. A ruham picit serult.
Huh meg a srac aki segitett az Sherco val ment ami nekem nagyon tetszet ugyan az a elektronikus rendszer mint az aprilia, meg injektor minden Marelli, csak ez is draga 1.9.
Szoval ha engem kerdezel akkor aprilia, utana Sherco majd KTM es utana husaberg. A bajniok m.o. az KTM es de kamional jottek ki hozza. eleg brutal tamogatasa van. Elektronikus valto meg ilyesmik.
http://hxh.hu/movie/kakucs.avi
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH