Pályamotorozás

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Nem csak te látod így a dolgokat. :cool:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

viking wrote:Belinkelsz egy "konkurens" fórumot és még örüljünk is neki? :twisted:
attol még én szültem és azt hittem hogy hátha nemcsak én látom igy a dolgokat
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Belinkelsz egy "konkurens" fórumot és még örüljünk is neki? :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

angol csávóért hogy odavagytok, az én éjszakai termésemet még csak meg sem kritizáljátok, fax fog nektek irogatni.... :twisted:
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

zsir wrote:
viking wrote:
Proxymo wrote: ...De a hirtelenebb bedöntésre jó lenne valahogy jobban ráérezni... A szélesebb fordulásra már sikerült rászoknom valamelyest, de a gyors ledöntés valahogy nem jön meg. / Utoljára a 750-essel volt talán ez meg részben... 5 éve. /
Az angol SBK-ban olvastam (gumiteszt kapcsán), hogy 1 másodperc alatt több mint 90 fokot is döntött a faszi (valami tehetségtelen BSB-s csávó).
Az bammeg egyik lapról másik lapra 1 másodperc alatt... :shock:
Na persze, de azok a motorokon a forgo tomegek minimalizalva vannak.
Pl. carbon vagy magnezium felni, 140 kilos motor, es kell hozza hegyes es magas futomu meg persze zsir uj gumi 20 koronkent.
Meg persze versenyzoi agy meg ilyesmi. Egyebkent siman test suly meg kormany beavatkozassal csinaljak. Meg kb 10 15 ev gyakorlas meg millio forint gumik.
Speciel ezt a tesztet széria GSX-R 600-zal és R1-gyel végezték.
Tud a csávókám, na!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Atika
Posts: 898
Joined: 2007.02.21. 20:10
Motorom: GSXR1000 K4
Location: Újpest

Post by Atika »

viking wrote: Az angol SBK-ban olvastam (gumiteszt kapcsán), hogy 1 másodperc alatt több mint 90 fokot is döntött a faszi (valami tehetségtelen BSB-s csávó).
Az bammeg egyik lapról másik lapra 1 másodperc alatt... :shock:
De az is lehet, hogy egyszerüen álló helyzetben eldőlt... :razz:
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

viking wrote:
Proxymo wrote: ...De a hirtelenebb bedöntésre jó lenne valahogy jobban ráérezni... A szélesebb fordulásra már sikerült rászoknom valamelyest, de a gyors ledöntés valahogy nem jön meg. / Utoljára a 750-essel volt talán ez meg részben... 5 éve. /
Az angol SBK-ban olvastam (gumiteszt kapcsán), hogy 1 másodperc alatt több mint 90 fokot is döntött a faszi (valami tehetségtelen BSB-s csávó).
Az bammeg egyik lapról másik lapra 1 másodperc alatt... :shock:
Na persze, de azok a motorokon a forgo tomegek minimalizalva vannak.
Pl. carbon vagy magnezium felni, 140 kilos motor, es kell hozza hegyes es magas futomu meg persze zsir uj gumi 20 koronkent.
Meg persze versenyzoi agy meg ilyesmi. Egyebkent siman test suly meg kormany beavatkozassal csinaljak. Meg kb 10 15 ev gyakorlas meg millio forint gumik.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Proxymo wrote: ...De a hirtelenebb bedöntésre jó lenne valahogy jobban ráérezni... A szélesebb fordulásra már sikerült rászoknom valamelyest, de a gyors ledöntés valahogy nem jön meg. / Utoljára a 750-essel volt talán ez meg részben... 5 éve. /
Az angol SBK-ban olvastam (gumiteszt kapcsán), hogy 1 másodperc alatt több mint 90 fokot is döntött a faszi (valami tehetségtelen BSB-s csávó).
Az bammeg egyik lapról másik lapra 1 másodperc alatt... :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

balagee wrote:
Proxymo wrote: Jól látom, hogy kb. 90km/ó-val (óra szerint kb. 100) megy a zöld a 14-es kanyarban? Vagy valamit nem jól nézek?
Jol latod a 2:04as koridonel 85-90el kanyarodik. De mondom az ora lapon nem 8-10%ot (ennyit kb csal az ora gyarilag) teved hanem tobbet.

Egyebkent leehet hogy te is ennyivel kanyarodsz ott, csak eppen kanyarban belfele es kifele nem vagy eleg gyors a jo koridohoz.

Nem eleg lapon megtanulni kanyarodni, ki/be is gyosnak kell lenni.
En szoktam kerulgetni gyonyoruen lapon/terden kanyarodo embereket akik ezt kurjak el. Pedig en is lassu vagyok elegge.
Hát ez meg lehet. Mármint, hogy nem a kanyar közepe számít csak. Sőt nagyon is. Kifelé biztos, hogy nem vagyok gyors... szándékosan. :lol: Amúgy én is utaztam 1-2 olyan kolléga mögött pár kanyarban, akiknek lenn volt a térdük elég hosszan, még is óvatoskodnom kellett egy picit. Kicsit irigykedem, hogy nekem már ez nem megy. :) Nem is erőltettem.

De a hirtelenebb bedöntésre jó lenne valahogy jobban ráérezni... A szélesebb fordulásra már sikerült rászoknom valamelyest, de a gyors ledöntés valahogy nem jön meg. / Utoljára a 750-essel volt talán ez meg részben... 5 éve. /
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Proxymo wrote: Jól látom, hogy kb. 90km/ó-val (óra szerint kb. 100) megy a zöld a 14-es kanyarban? Vagy valamit nem jól nézek?
Jol latod a 2:04as koridonel 85-90el kanyarodik. De mondom az ora lapon nem 8-10%ot (ennyit kb csal az ora gyarilag) teved hanem tobbet.

Egyebkent leehet hogy te is ennyivel kanyarodsz ott, csak eppen kanyarban belfele es kifele nem vagy eleg gyors a jo koridohoz.

Nem eleg lapon megtanulni kanyarodni, ki/be is gyosnak kell lenni.
En szoktam kerulgetni gyonyoruen lapon/terden kanyarodo embereket akik ezt kurjak el. Pedig en is lassu vagyok elegge.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Mi Hobbyracerek furcsa állatfaj vagyunk....
Image

A többnyire 20-30 napot szezononként a versenypályán körözünk...
Tovább...
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Hörcsög
Posts: 79
Joined: 2007.02.22. 10:33
Location: Budapest

Post by Hörcsög »

Gutti koma, lelkesítse a népet a MERSZ napra, hogy gyüjjenek :)!
Mesélje el milyen király vót!
GSXR 750 K5
Proxymo
Posts: 258
Joined: 2007.03.05. 22:01

Post by Proxymo »

balagee wrote:
zsir wrote:
balagee wrote:Celra ra: sacc 110-115 gyari oraval. (ledontve megtobbet csal)
a lenti kepen latod a kanyr sebessegeket egy 04 korrel.
http://hxh.hu/204.jpg
Stimmel is. Gyari ora csal 10%ot a lapra ledontes meg plusz ugy 10% csalas.
Jól látom, hogy kb. 90km/ó-val (óra szerint kb. 100) megy a zöld a 14-es kanyarban? Vagy valamit nem jól nézek?
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

zsir wrote:
balagee wrote:Celra ra: sacc 110-115 gyari oraval. (ledontve megtobbet csal)
a lenti kepen latod a kanyr sebessegeket egy 04 korrel.
http://hxh.hu/204.jpg
Stimmel is. Gyari ora csal 10%ot a lapra ledontes meg plusz ugy 10% csalas.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

zsir wrote:
balagee wrote:Celra ra: sacc 110-115 gyari oraval. (ledontve megtobbet csal)
a lenti kepen latod a kanyr sebessegeket egy 04 korrel.
http://hxh.hu/204.jpg
Kétségtelenül ez már egy más dimenzió.
Többmillió fényévre járok én az ilyesmitől :shock:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Locked

Return to “Egyebek”