MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan!?feket663 wrote:Alpájnsztársz kesztyűt se veszek ezek utánddt500 wrote:-1 ujjperc.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Hát ha ráesik a moci az ujjadra akkor mindegy mi van rajtad.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Alpájnsztársz kesztyűt se veszek ezek után, pláne, hogy nincs egy jó méret a kezemre...ddt500 wrote:-1 ujjperc.
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Mennyire nem kell nagyot esni egy ilyen sérüléshez...
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Bautista majdnem átmotorozott Rossi fején.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
-1 ujjperc.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Azért most Bautista majdnem versenytempóban szaladt bele az 1 perces szakadó esőbe slick gumival. Rajta kívül még elestek páran és majdnem Stoner is köztük volt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Ami Bautista és a Suzuki idei teljesítményét illeti, a tavalyihoz képest elég meggyőző teljesítményt nyújtanak. Látszott, hogy idén sikeresek voltak a módosításaik és sikerült javítaniuk a negatív pontokon.
Tavaly Phillip Island-i futamon még a hátsó régióban tartózkodtak, míg idén már az első sorból indulhattak. Az edzés nagyon jól sikerült, egy körre jól összerakták a motort és Bautista is gyorsnak bizonyult. Azonban ahogy idén is többször tapasztalható volt, Bautista a verseny utolsó szakaszában elesik. Azt nem tudni, hogy ez a motor beállításokból (kiegyensúlyozatlanságából) fakadnak, vagy Bautista nem alkalmazkodik kellően a változó (tapadási) körülményekhez. Tény, ahogy csökken a tapadás kontroll, úgy válik kritikussá a helyzet.
Köztudott, hogy egy MotoGp motort egy körre sem egyszerű beállítani, de a teljes versenytávra jóval nehezebb feladat. Nagyon sok múlik azon, hogy a verseny utolsó szakaszában milyen érzetet ad a motor.
Tavaly Phillip Island-i futamon még a hátsó régióban tartózkodtak, míg idén már az első sorból indulhattak. Az edzés nagyon jól sikerült, egy körre jól összerakták a motort és Bautista is gyorsnak bizonyult. Azonban ahogy idén is többször tapasztalható volt, Bautista a verseny utolsó szakaszában elesik. Azt nem tudni, hogy ez a motor beállításokból (kiegyensúlyozatlanságából) fakadnak, vagy Bautista nem alkalmazkodik kellően a változó (tapadási) körülményekhez. Tény, ahogy csökken a tapadás kontroll, úgy válik kritikussá a helyzet.
Köztudott, hogy egy MotoGp motort egy körre sem egyszerű beállítani, de a teljes versenytávra jóval nehezebb feladat. Nagyon sok múlik azon, hogy a verseny utolsó szakaszában milyen érzetet ad a motor.
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Gratulálok Caseynek a VBcímhez és az idei stabil-kiegyensúlyozott teljesítményéhez. Minden bizonnyal a Honda, Casey nélkül nem nyerte volna meg a VBcímet. Idén a Casey-Honda páros verhetetlennek bizonyult.
Igaz, néhány futamon voltak beállításbeli problémái, de összességében a motor is jól működött és Casey is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott.
Már a téli teszteken is tapasztalható volt, hogy a Honda jó alapcsomaggal rendelkezik és Caseynek jó érzetet ad (harmónia).
Egyébként már a 2010-es csomag is egy erősen megalapozott motor volt, azonban még változó eredményt hozott. Bizonyos pályákon jól működött és jó teljesítmény értek el, míg néhány pályán szenvedtek.
Igaz, néhány futamon voltak beállításbeli problémái, de összességében a motor is jól működött és Casey is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott.
Már a téli teszteken is tapasztalható volt, hogy a Honda jó alapcsomaggal rendelkezik és Caseynek jó érzetet ad (harmónia).
Egyébként már a 2010-es csomag is egy erősen megalapozott motor volt, azonban még változó eredményt hozott. Bizonyos pályákon jól működött és jó teljesítmény értek el, míg néhány pályán szenvedtek.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Stonernek elég lett volna célba érnie. 10-en tették ezt meg összesen.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
CASEY STONER A VILÁGBAJNOK!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Most meg elállt.ddt500 wrote:A célegyenesben szakad az eső 3 körrel a vége előtt. Bautista is elesett.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
Hayden jött ki elsőnek ezzel sokat nyerhet.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)
A célegyenesben szakad az eső 3 körrel a vége előtt. Bautista is elesett.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"