Page 1 of 3

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.19. 10:11
by Lovasi

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.18. 09:01
by Miller
feket663 wrote:
ddt500 wrote:-1 ujjperc.
Alpájnsztársz kesztyűt se veszek ezek után
Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan!?

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.17. 21:03
by ddt500
Hát ha ráesik a moci az ujjadra akkor mindegy mi van rajtad. :lol:

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.17. 18:41
by feket663
ddt500 wrote:-1 ujjperc.
Alpájnsztársz kesztyűt se veszek ezek után, pláne, hogy nincs egy jó méret a kezemre...

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.17. 13:29
by Miller
Mennyire nem kell nagyot esni egy ilyen sérüléshez...


Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 11:59
by viking
Bautista majdnem átmotorozott Rossi fején.

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 11:55
by ddt500
-1 ujjperc.

Image

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 11:35
by ddt500
Azért most Bautista majdnem versenytempóban szaladt bele az 1 perces szakadó esőbe slick gumival. Rajta kívül még elestek páran és majdnem Stoner is köztük volt.

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 11:27
by Kato
Ami Bautista és a Suzuki idei teljesítményét illeti, a tavalyihoz képest elég meggyőző teljesítményt nyújtanak. Látszott, hogy idén sikeresek voltak a módosításaik és sikerült javítaniuk a negatív pontokon.
Tavaly Phillip Island-i futamon még a hátsó régióban tartózkodtak, míg idén már az első sorból indulhattak. Az edzés nagyon jól sikerült, egy körre jól összerakták a motort és Bautista is gyorsnak bizonyult. Azonban ahogy idén is többször tapasztalható volt, Bautista a verseny utolsó szakaszában elesik. Azt nem tudni, hogy ez a motor beállításokból (kiegyensúlyozatlanságából) fakadnak, vagy Bautista nem alkalmazkodik kellően a változó (tapadási) körülményekhez. Tény, ahogy csökken a tapadás kontroll, úgy válik kritikussá a helyzet.
Köztudott, hogy egy MotoGp motort egy körre sem egyszerű beállítani, de a teljes versenytávra jóval nehezebb feladat. Nagyon sok múlik azon, hogy a verseny utolsó szakaszában milyen érzetet ad a motor.

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 10:06
by Kato
Gratulálok Caseynek a VBcímhez és az idei stabil-kiegyensúlyozott teljesítményéhez. Minden bizonnyal a Honda, Casey nélkül nem nyerte volna meg a VBcímet. Idén a Casey-Honda páros verhetetlennek bizonyult.
Igaz, néhány futamon voltak beállításbeli problémái, de összességében a motor is jól működött és Casey is kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott.
Már a téli teszteken is tapasztalható volt, hogy a Honda jó alapcsomaggal rendelkezik és Caseynek jó érzetet ad (harmónia).
Egyébként már a 2010-es csomag is egy erősen megalapozott motor volt, azonban még változó eredményt hozott. Bizonyos pályákon jól működött és jó teljesítmény értek el, míg néhány pályán szenvedtek.

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 06:51
by ddt500
Stonernek elég lett volna célba érnie. 10-en tették ezt meg összesen.

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 06:44
by ddt500
CASEY STONER A VILÁGBAJNOK! :smt026

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 06:42
by ddt500
ddt500 wrote:A célegyenesben szakad az eső 3 körrel a vége előtt. Bautista is elesett.
Most meg elállt. :lol:

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 06:40
by ddt500
Hayden jött ki elsőnek ezzel sokat nyerhet.

Re: MotoGP Phillip Island, Ausztrália (2011. 10. 16.)

Posted: 2011.10.16. 06:39
by ddt500
A célegyenesben szakad az eső 3 körrel a vége előtt. Bautista is elesett.