WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Kezdődik a második futam!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Na lássuk.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Szerintem is.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Jó. Hagyjuk, tök fölösleges a szájtépés.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Ezt én értem de az hogy van, hogy bárki nyer az zseni meg fantasztikus versenyző de ha Biaggi nyer akkor övé a legjobb motor de egyébként béna. Úgy, hogy 3 különböző motorral állt dobogóra és 4 év alatt minden csapattársát szétalázta. Persze Sykes kiváló versenyző de azért nem ártana ha letenne valamit az asztalra mielőtt zseninek tituláljuk. Elég sok BSB bajnok égett már be a VB-n.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Pontosan!
Van, akinek fekszik az egyik motor és nem a másik!
Sykes nem tudott menni a Yamahával, mert az nyeklett-nyaklott a kormánynyaknál, a Kawa pedig kompaktabb és merevebb!
Checának is fekszik a Ducati, már tavaly is látszott (írtam is már év elején valamelyik versenynél), megverte a gyári menőket is az akkor még egyértelműen gyengébb privát motorral.
Biztos vagyok benne, hogy ha visszaülne a Hondára, megint a középmezőnyben lenne.
Byrne tavaly sehol nem volt, most aláz a gyári Hondával a BSB-ben és a sor folytatható.
Xaus majdnem világbajnok lett a 999-essel, azóta sehol nincsen.
Van, akinek fekszik az egyik motor és nem a másik!
Sykes nem tudott menni a Yamahával, mert az nyeklett-nyaklott a kormánynyaknál, a Kawa pedig kompaktabb és merevebb!
Checának is fekszik a Ducati, már tavaly is látszott (írtam is már év elején valamelyik versenynél), megverte a gyári menőket is az akkor még egyértelműen gyengébb privát motorral.
Biztos vagyok benne, hogy ha visszaülne a Hondára, megint a középmezőnyben lenne.
Byrne tavaly sehol nem volt, most aláz a gyári Hondával a BSB-ben és a sor folytatható.
Xaus majdnem világbajnok lett a 999-essel, azóta sehol nincsen.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
1.Ennyivel?? Mert ha 3-4-ik lesz év végén azt mondom jó. De nem lett. 300 pont!!!!viking wrote:Sykes gyengébb mint Spies, de ez nem nagy szám, hiszen majdnem mindenki gyengébb nála.
Én is felhozhatnám, hogy 2007-ben a Gixxer volt a legjobb motor. Szűken, de az volt.
2.Ezt mire alapozod? Neukirchner fantasztikus teljesítményére? Vagy arra a rengeteg emberre aki Suzukival indult? Ezt komolyan magyarázd már el, hogy milyen alapon állítasz sorrendet a motorok között? Amelyik a legerősebb az a legjobb? Egyébként meg 20 pont hátránnyal lett 3-ik ami nem olyan rossz eredmény a bemutatkozó évében.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Ja és a csalós motorról annyit, hogy az általad ajnározott Checa sehol nem volt amíg rá nem ült a Ducatira. Rea bucira verte a Hondánál. Átült a Ducatira egyből világbajnok pilóta lett belőle. Milyen érdekes. De ugyan ezt elmondhatnánk még pár emberről.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Sykes gyengébb mint Spies, de ez nem nagy szám, hiszen majdnem mindenki gyengébb nála.
Azt sem mondom, hogy jobb Biagginál, de rosszabbnak sem tartom.
Én is felhozhatnám, hogy 2007-ben a Gixxer volt a legjobb motor. Szűken, de az volt.
Biaggi nem lett vele világbajnok, pedig Bayliss még azt a szívességet is megtette, hogy csúnyán lesérült.
A félgyári Ten Kate Honda és a Yamaha verekedett az elsőségért.
Azt sem mondom, hogy jobb Biagginál, de rosszabbnak sem tartom.
Én is felhozhatnám, hogy 2007-ben a Gixxer volt a legjobb motor. Szűken, de az volt.
Biaggi nem lett vele világbajnok, pedig Bayliss még azt a szívességet is megtette, hogy csúnyán lesérült.
A félgyári Ten Kate Honda és a Yamaha verekedett az elsőségért.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Én nem a tavalyi R1-ről beszélek. Főleg, hogy Sykes tavaly is Kawasakis volt. 2009-ben ki volt Spies csapattársa? Sykes. Hány pontot szerzett? 176-ot. Spies mennyit? 462-őt!! 300 pont hátrány azonos motoron. Kit nem taposnál a földbe ilyen mutatók után? Biaggi csapattársát esetleg.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Jaj Tibi, ne fárassz már.
Maga a Yamaha is bevallotta, hogy félrefejlesztették a tavalyi R1-et.
Nem egy direkt neki csinált, MotoGP-technikájú, csalós, a többi gépnél sokkal gyorsabb motoron ül, hanem egy olyan Kawasakin, ami az elmúlt 15 évben nem produkált jóformán semmit.
Ha a technikai hátteret vesszük figyelembe, jócskán túlteljesít.
A bBMW-k régebben vannak itt és erősebbek is, mégis megverte őket hátulról felzárkózva.
De említhetném Doningtont is, ahol a bukásáig szenzációsan ment, de elhasználta a gumit.
A bevállalós előzései nagy százalékban sikerülnek.
Maga a Yamaha is bevallotta, hogy félrefejlesztették a tavalyi R1-et.
Nem egy direkt neki csinált, MotoGP-technikájú, csalós, a többi gépnél sokkal gyorsabb motoron ül, hanem egy olyan Kawasakin, ami az elmúlt 15 évben nem produkált jóformán semmit.
Ha a technikai hátteret vesszük figyelembe, jócskán túlteljesít.
A bBMW-k régebben vannak itt és erősebbek is, mégis megverte őket hátulról felzárkózva.
De említhetném Doningtont is, ahol a bukásáig szenzációsan ment, de elhasználta a gumit.
A bevállalós előzései nagy százalékban sikerülnek.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Miller - SUPERBIKE - Race 1
1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'46.915
2. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'49.681
3. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'51.008
4. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'55.800
5. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'02.633
6. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 39'07.392
7. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 39'09.085
8. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'09.182
9. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 39'11.002
10. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'14.065
11. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 39'16.337
12. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 39'20.343
13. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'23.488
14. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 39'52.284
15. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 40'01.297
16. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 40'01.651
17. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'18.950
RT. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 5'42.343
RT. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 5'42.580
RT. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'49.779
RT. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory
1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'46.915
2. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'49.681
3. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'51.008
4. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'55.800
5. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'02.633
6. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 39'07.392
7. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 39'09.085
8. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'09.182
9. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 39'11.002
10. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'14.065
11. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 39'16.337
12. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 39'20.343
13. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'23.488
14. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 39'52.284
15. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 40'01.297
16. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 40'01.651
17. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'18.950
RT. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 5'42.343
RT. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 5'42.580
RT. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'49.779
RT. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Jaja. Rengeteg VB címet szerzett már. De melyik az a rendszeres villogás? Amit a VB-ok R1-el mutatott?viking wrote:Sykes?ddt500 wrote:Egy zseni! Jól mondom?
Egyértelműen.
Rendszeresen villog, félelmetes megoldásai vannak.
Ja és be is jön neki általában, nem úgy mint...ááá, hagyjuk.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Carloooos!
Kiment a felázott földre, fűre, sárba.
El is taknyolt.
Kiment a felázott földre, fűre, sárba.
El is taknyolt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Miller, Utah, USA (2011. 05. 29-30.)
Ilyen hülye hogy lehet valaki? Hát mocsár az egész pálya vazze!!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"