WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Moderators: ddt500, viking

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

De mindegy is:
a tény az, hogy a gyors pályákon sehol nincsenek a "csalós" Ducatik, ergo nem az erőtöbbletük miatt nyerik a bajnokságokat (már amikor nyerik).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Ez sem szériagép, az tuti.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:Főtengőn.
De nem is WSBK.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Főtengőn.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:Tibi:
Már a Te motororod 100 körüli Nm-ét sem tudja átvinni a hátsó gumi, ebből vannak ugye a highside-ok.
Arról nem is beszélve, hogy a TC pont arra való, hogy mindig a maximálisan átvihető nyomaték jusson a hátsó kerékre.
Innentől tökmindegy, hogy 120, 150 vagy 250 Nm-ed van-e, mert csak azt a 102-108-at fogja ráengedni az elektronika a gumira, amit az még el tud viselni elforgás nélkül.

Ha ez nem így lenne, akkor a rajtoknál a "150NM-es Ducatik" állva hagynák a négyhengereseket, mégis Haga, Biaggi és Corser szoktak óriásiakat rajtolni a szar, gyenge, 110-120Nm nyomatékú négyhengeresekkel.
141 Nm egy 1098-tól.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Slicket én nem teszek fel, mert utcán is megyek, sőt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote: A Te OT-s gixered életiben nem látott zsír új Diabli Superbike slicket. Kérdezd meg a Brian-t vagy a Dávidot mit tud egy új hátsó gumi 10-20 körön keresztül. :wink:
Majd megverjük Atomot és szerzünk egyet, jó? :twisted:
Kérj egyet szülinapodra. :D Bár ahhoz nem ártana egy rendes futómű is mert még azt hinnéd elforog a gumid pedig csak pumpál a segge. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

ddt500 wrote: A Te OT-s gixered életiben nem látott zsír új Diabli Superbike slicket. Kérdezd meg a Brian-t vagy a Dávidot mit tud egy új hátsó gumi 10-20 körön keresztül. :wink:
Majd megverjük Atomot és szerzünk egyet, jó? :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Laverty azt mondja, hogy alig volt első gumija a végére, mert túl puhát választott, azt mint az első futamban, de ahhoz képest sokkal melegebb volt az aszfalt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:
viking wrote:Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
Salt Lake cityt meg Checa az 1km-es célegyenessel együtt.
Ez igaz.
De Te is tudod, hogy nem az egyenes miatt. :wink:
Nem. Ott kivételesen Checa mindig is jó volt. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:A rajt egy teljesen más dolog. Kérdezd meg Agót. :wink: Kinek kell a nagy nyomaték meg kinek kell a kisebb nyomaték nagy végteljesítmény.
Nyomaték a gyorsuláshoz/gyorsításhoz kell.
Innentől ha az én OT-s gixxerem képes elforgatni kanyarból kifelé a gumit, akkor minek kéne másfélszer ennyi erő?
Valóban de a rajtnál a sok nyomaték inkább gátol mint segít. De rajt egyszer van. Onnantól minden kanyarból úgy lő ki mint ha dinamit lenne a seggében. Szintén STK 1000 futam ahol az S1000RR-t minden kanyarból kijövet majd fellökte a Ducati. A Te OT-s gixered életiben nem látott zsír új Diabli Superbike slicket. Kérdezd meg a Brian-t vagy a Dávidot mit tud egy új hátsó gumi 10-20 körön keresztül. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “A versenyek 2011”