WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Moderators: ddt500, viking

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

ddt500 wrote:
viking wrote:Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
Salt Lake cityt meg Checa az 1km-es célegyenessel együtt.
Ez igaz.
De Te is tudod, hogy nem az egyenes miatt. :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
Salt Lake cityt meg Checa az 1km-es célegyenessel együtt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

ddt500 wrote:A rajt egy teljesen más dolog. Kérdezd meg Agót. :wink: Kinek kell a nagy nyomaték meg kinek kell a kisebb nyomaték nagy végteljesítmény.
Nyomaték a gyorsuláshoz/gyorsításhoz kell.
Innentől ha az én OT-s gixxerem képes elforgatni kanyarból kifelé a gumit, akkor minek kéne másfélszer ennyi erő?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

Ja és ajánlom nézd meg az STK 1000 két rajtját. :shock: :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

A rajt egy teljesen más dolog. Kérdezd meg Agót. :wink: Kinek kell a nagy nyomaték meg kinek kell a kisebb nyomaték nagy végteljesítmény.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Tibi:
Már a Te motororod 100 körüli Nm-ét sem tudja átvinni a hátsó gumi, ebből vannak ugye a highside-ok.
Arról nem is beszélve, hogy a TC pont arra való, hogy mindig a maximálisan átvihető nyomaték jusson a hátsó kerékre.
Innentől tökmindegy, hogy 120, 150 vagy 250 Nm-ed van-e, mert csak azt a 102-108-at fogja ráengedni az elektronika a gumira, amit az még el tud viselni elforgás nélkül.

Ha ez nem így lenne, akkor a rajtoknál a "150NM-es Ducatik" állva hagynák a négyhengereseket, mégis Haga, Biaggi és Corser szoktak óriásiakat rajtolni a szar, gyenge, 110-120Nm nyomatékú négyhengeresekkel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

Na mindegy. 28 pont hátrány. Ha máshogy nem így összehoznak a Ducatinak egy újabb VB címet. Kijár nekik hiszen 2 éve nem nyertek. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Hodgsonék sem értik Biaggit.
A doningtoni hülyeségét és ezt a mostanit sem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:
viking wrote:
ddt500 wrote:Szerintem a yamahák túl erősek ezért ki kell zárin őket. Az első kettő yamaha. :lol:
És mekkora előny a Ducati +200 köbcentije, mi? :D
Hát egy Vikinges válasszal élve: Milyen motor vezeti a VB-t? Milyen motor vezeti a Stock 1000 VB-t? :smt017 Ha nem előny akkor miért nem mennek 1000ccm-el? :twisted:
Nem az szokott a problémája lenni az embereknek, hogy jobban vezethető a Ducati, hanem az, hogy plusz 200 köbcentivel nagyobb a blokkja.
De érdekes módon azokon a pályákon, ahol a motorerő kardinális, kikapnak a Ducatik.
Tehát nem a nem létező erőfölényük miatt nyernek, ha nyernek.
Melyik is az az 1 pálya? :lol: +200ccm +30Nm nyomaték. Ezzel van itt a baj. Jé érdekes módon a legtöbb versenypályán sok a kanyar és 150km/h alatt van az átlagtempó. Ha 150Nm-el jössz ki a kanyarból és nem 120-al akkor már is óriási előnyöd van a pályák 90%-án. Igen valóban Monzában nem igen fog V2-es motor nyerni a közeljövőben. De van még egy tucat másik pálya.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Azonos szinten vannak az Apriliákkal.
Ezért is írtam az előbb, hogy oda kell rájuk figyelni, mert gyorsak is és a lassú pályákon is jók, jobbak mint Biaggi.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Ez a start utáni bukássorozat viszont Checa hibájából következett be.
Minimum áthajtásost érdemelt volna.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by ddt500 »

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

ddt500 wrote:
viking wrote:
ddt500 wrote:Szerintem a yamahák túl erősek ezért ki kell zárin őket. Az első kettő yamaha. :lol:
És mekkora előny a Ducati +200 köbcentije, mi? :D
Hát egy Vikinges válasszal élve: Milyen motor vezeti a VB-t? Milyen motor vezeti a Stock 1000 VB-t? :smt017 Ha nem előny akkor miért nem mennek 1000ccm-el? :twisted:
Nem az szokott a problémája lenni az embereknek, hogy jobban vezethető a Ducati, hanem az, hogy plusz 200 köbcentivel nagyobb a blokkja.
De érdekes módon azokon a pályákon, ahol a motorerő kardinális, kikapnak a Ducatik.
Tehát nem a nem létező erőfölényük miatt nyernek, ha nyernek.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK Monza, Olaszország (2011. 05. 07-08.)

Post by viking »

Hodgson ki van akadva, hogy milyen szuper futam volt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “A versenyek 2011”