Ez igaz.ddt500 wrote:Salt Lake cityt meg Checa az 1km-es célegyenessel együtt.viking wrote:Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
De Te is tudod, hogy nem az egyenes miatt.
Ez igaz.ddt500 wrote:Salt Lake cityt meg Checa az 1km-es célegyenessel együtt.viking wrote:Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
Salt Lake cityt meg Checa az 1km-es célegyenessel együtt.viking wrote:Brno-t és Silverstone-t is tutira elviszik a négyhengeresek (Biaggi vagy valamelyik Yamaha).
Nyomaték a gyorsuláshoz/gyorsításhoz kell.ddt500 wrote:A rajt egy teljesen más dolog. Kérdezd meg Agót. Kinek kell a nagy nyomaték meg kinek kell a kisebb nyomaték nagy végteljesítmény.
Melyik is az az 1 pálya? +200ccm +30Nm nyomaték. Ezzel van itt a baj. Jé érdekes módon a legtöbb versenypályán sok a kanyar és 150km/h alatt van az átlagtempó. Ha 150Nm-el jössz ki a kanyarból és nem 120-al akkor már is óriási előnyöd van a pályák 90%-án. Igen valóban Monzában nem igen fog V2-es motor nyerni a közeljövőben. De van még egy tucat másik pálya.viking wrote:Nem az szokott a problémája lenni az embereknek, hogy jobban vezethető a Ducati, hanem az, hogy plusz 200 köbcentivel nagyobb a blokkja.ddt500 wrote:Hát egy Vikinges válasszal élve: Milyen motor vezeti a VB-t? Milyen motor vezeti a Stock 1000 VB-t? Ha nem előny akkor miért nem mennek 1000ccm-el?viking wrote:És mekkora előny a Ducati +200 köbcentije, mi?ddt500 wrote:Szerintem a yamahák túl erősek ezért ki kell zárin őket. Az első kettő yamaha.
De érdekes módon azokon a pályákon, ahol a motorerő kardinális, kikapnak a Ducatik.
Tehát nem a nem létező erőfölényük miatt nyernek, ha nyernek.
Azonos szinten vannak az Apriliákkal.ddt500 wrote:Ja, hogy a két R1 volt a leggyorsabb az egyenesben?
Nem az szokott a problémája lenni az embereknek, hogy jobban vezethető a Ducati, hanem az, hogy plusz 200 köbcentivel nagyobb a blokkja.ddt500 wrote:Hát egy Vikinges válasszal élve: Milyen motor vezeti a VB-t? Milyen motor vezeti a Stock 1000 VB-t? Ha nem előny akkor miért nem mennek 1000ccm-el?viking wrote:És mekkora előny a Ducati +200 köbcentije, mi?ddt500 wrote:Szerintem a yamahák túl erősek ezért ki kell zárin őket. Az első kettő yamaha.