És az milyen már, hogy Checanak 4 ezred hátránya van a célrará meg a célegyenes előtt és onnan veri meg a Biaggit? A célvonalig biztos jobban megy a Ducati mert kicsit le is sodródott az ívről.viking wrote:A Superpole 3:
WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Imrével szemben viszont kénytelen vagyok bűnbánatot gyakorolni. 2,7mp az első helyezettől körönként már vállalható különbség. Le a kalappal a kis buzi előtt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
5km/h. Az persze sok de nem 15 mint Checaval szembe. Rea is ment 318-at.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Nekem azért ez eléggé meggyőző:ddt500 wrote:Akkor nyilván Biaggi csak a 3-ik lett volna. Persze azt se felejtsük el, hogy Biaggi az első kör végén kb. a 10-ik volt.Ha nem rontja el a rajtot (mi a faszt várt annyit az indító??) Checa-val küzdött volna az első helyért. Mindkét futamban övé volt a leggyorsabb kör. Egyébként annyival nem volt gyorsabb az egyenesben mint vártam. Többször is éppen csak meg tudta előzni a yamahát.viking wrote:És ha nem ilyen gyors az RSV4...ddt500 wrote:Melandri és Biaggi iszonyat nagyot küzd a második helyért.
http://sbk.perugiatiming.com/pdf_frame. ... Stampa=BES
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Az egyenesben nagyon lassú a Honda. Persze lehet Foret-é gyorsabb de ha nem, nemtom mit akarnak majd olyan pályákon mint Monza, meg Portimao.viking wrote:Scassa és Lowes mindketten újoncok ebben a kategóriában.
Most úgy tűnik, hogy a Yamaha és a Kawasaki is gyorsabb a Hondánál.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Akkor nyilván Biaggi csak a 3-ik lett volna. Persze azt se felejtsük el, hogy Biaggi az első kör végén kb. a 10-ik volt.Ha nem rontja el a rajtot (mi a faszt várt annyit az indító??) Checa-val küzdött volna az első helyért. Mindkét futamban övé volt a leggyorsabb kör. Egyébként annyival nem volt gyorsabb az egyenesben mint vártam. Többször is éppen csak meg tudta előzni a yamahát.viking wrote:És ha nem ilyen gyors az RSV4...ddt500 wrote:Melandri és Biaggi iszonyat nagyot küzd a második helyért.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
A Superpole 3:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
És ha nem ilyen gyors az RSV4...ddt500 wrote:Melandri és Biaggi iszonyat nagyot küzd a második helyért.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Scassa és Lowes mindketten újoncok ebben a kategóriában.
Most úgy tűnik, hogy a Yamaha és a Kawasaki is gyorsabb a Hondánál.
Most úgy tűnik, hogy a Yamaha és a Kawasaki is gyorsabb a Hondánál.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Meg van a Checa dupla.
Phillip Island - SUPERBIKE - Race 2
1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 34'15.041
2. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'16.229
3. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 34'16.447
4. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 34'25.604
5. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'25.926
6. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'31.955
7. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 34'32.599
8. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 34'32.720
9. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 34'33.111
10. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 34'34.094
11. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 34'34.101
12. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34'38.812
13. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 34'38.997
14. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 34'43.754
15. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 34'47.714
16. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34'48.267
17. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34'57.639
18. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 35'06.860
19. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 35'10.779
RT. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 22'06.675
RT. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'32.012
Phillip Island - SUPERBIKE - Race 2
1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 34'15.041
2. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'16.229
3. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 34'16.447
4. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 34'25.604
5. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'25.926
6. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'31.955
7. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 34'32.599
8. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 34'32.720
9. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 34'33.111
10. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 34'34.094
11. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 34'34.101
12. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34'38.812
13. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 34'38.997
14. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 34'43.754
15. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 34'47.714
16. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34'48.267
17. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 34'57.639
18. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 35'06.860
19. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 35'10.779
RT. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 22'06.675
RT. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'32.012
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Melandri és Biaggi iszonyat nagyot küzd a második helyért.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: WSBK Phillip Island, Ausztrália (2011. 02. 26-27.)
Checanak mint ha gondjai lennének.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"