Page 3 of 6

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:31
by nylontacsko
ago motors wrote:Tacsi,

Nem kell neked újra programozni semmit se.

Menet közben mutatja az 5.-et, vagy mikor?!

A ludas a környezetvédelmi tiltás kivevője lehet(ne), de tudnom kellene mikor mit csinál....
Menet közben is volt vele gond, illetve ahogyan írtam, egyszer amikor megálltam és üresbe raktam. Akkor is 5.-et mutatott.
Mondjuk nem drámai a helyzet.
Döntő többségében a jó fokozatot mutatta :smt023

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:24
by ago motors
Pár dolog az FI Tuner-rel kapcsolatban:

1. Ár/érték arány a legkedvezöbb a piacon (most FI 60KHUF beállítással, mig a PC 120KHUF beállítással)
2. Minden injektoros suzukiba jó ( tehát nem kell mindig venni 1et, ha másik motort veszel, hanem viszed magaddal)
3. Jóval egyszerübb a beszerelése
4. jóval ksiebb méret (kb 1/4-e a PC-nek)
5. minden injektort állít ellenben a PC csak az alsó sort... (PCV-tel eleht mind a nyolcat, de annak az ára beállítással 200KHUF)
6. autómatikus software és firmware download a készülékbe, amikor csatlakozol a progihoz
7. 5 év garancia

Ha valakit érdekel, innen letölthető a progija:
www.fi-tuner.com/install


hirtelen ezek jutottak az eszembe még...

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:17
by ago motors
ddt500 wrote:Most, hogy itt van a két illetékes: Mikor láthatjuk a görbét?? :D Vagy még most rajzolod Agó??? :smt005
Elő kell szednem a görbéket, mivel az a padhoz tartizó gépen van.. az meg nem van nálam iylenkor sosenem... :smt017

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:15
by ago motors
Tacsi,

Nem kell neked újra programozni semmit se.

Menet közben mutatja az 5.-et, vagy mikor?!

A ludas a környezetvédelmi tiltás kivevője lehet(ne), de tudnom kellene mikor mit csinál....

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:15
by ddt500
Most, hogy itt van a két illetékes: Mikor láthatjuk a görbét?? :D Vagy még most rajzolod Agó??? :smt005

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:14
by nylontacsko
ago motors wrote:
Pálesz wrote:És az arban mindkét térkép beprogramozas bent van?
Azt hiszem engem erdekel a dolog nemsokára felkereslek.
Meg tudjátok mutatni Tacsi görbéit?
Csak az egyik térkép, de nem is kell kettőt végig programozni, mivel ha az egyik be van állítva jól, akkor a másikat már csak százalékos arányba "eltolni"...
...tanúsíthatom! :smt023

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 21:11
by ago motors
Pálesz wrote:És az arban mindkét térkép beprogramozas bent van?
Azt hiszem engem erdekel a dolog nemsokára felkereslek.
Meg tudjátok mutatni Tacsi görbéit?
Csak az egyik térkép, de nem is kell kettőt végig programozni, mivel ha az egyik be van állítva jól, akkor a másikat már csak százalékos arányba "eltolni"...

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 19:17
by nylontacsko
VIK-001 wrote:
nylontacsko wrote:
Suzuki FI Tuner
2010 GsxR1000K7 beta KÖZÚT

~Köszönet még 1x Agonak és az Ago Motors Kft csapatának~
közúton száguldozunk ? :smt021 :smt018
Mondjuk jogos... úgy, hogy Te sehol :twisted:

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 12:47
by gixxergabi
nylontacsko wrote: "a sebesség fokozat kijelzőjének időnkénti megbolondulása"
nekem erre azt mondta ago hogy újra kell tanítani a fokozatjelzőt, megcsináltam, és jó is lett :wink:

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 12:02
by nylontacsko
Suzuki FI Tuner
2010 GsxR1000K7 beta KÖZÚT
Végre megtörtént az utcai teszt is és igen komoly változásokról tudok beszámolni.
Nem szeretném ha PR szagú lenne ez a beszámoló, de az is tagadhatatlan, hogy ami jobb lett, az bizony JOBB LETT.

Erőnek hiányában eddig sem szenvedett a motorom és most mégis azt kell mondjam, teljesen más lett a menetdinamikája a motornak.
Amint azt a pályázós beszámolómban is megírtam, alsó fordulat tartományban sokkal gorombább lett a motor.
Na... ez utcán még jobban kiütközik.
A lendületes, "egy sebességes" motorozás valósult meg. Nincs szükség kapcsolgatásra, felesleges erőlködésre. Olyan visszafordító kanyarokban is "prüszkölés" nélkül el lehet fordulni ötödikben, ahol korábban még a kettes sebességi fokozat is simán elfért.
Ezen a guruláson elsősorban nem a tiltás kiszedésének előnyeit élvezhettem, hanem azt, hogy lendületből, kapcsolgatás nélkül élvezkedhettem.
Az igazi próba Sirok és Recsk között következett. Itt egy lendületes váltós kanyargás után van egy szép tiszta egyenes. Annak rendje, módja szerint be is este hatodikban az egyenesbe.
Itt aztán következett a gőzmozdony effekt. :smt023
A fogyasztásra ez eddig nem sok figyelmet fordítottam, hiszen pálya körülmények között, fogyaszt amennyit fogyaszt a jószág. Annyit azért itt most sikerült megmérnem, hogy közúton, bőven 6liter alatt volt a fogyasztás. :!:
Mentem is egy szép nagy karikát (kb. 120km).

Az üresjárati gázreakció egy külön kedvencemmé vált : pill : Hihetetlen módon "veszi a lapot".
A melegítés után sikerült is 5percet szórakoznom vele :smt003

...és végezetül még mindig nem tudom mennyi lett a motor teljesítménye : pill : , de azt bátran kijelenthetem, hogy jobb lett mint volt :cool:
Ehhez nyilván hozzájárultak a pocsék gyári beállítások kisimításai is.
Amennyiben a korábbiakban említett ár marad a későbbiekre is, akkor biztos vagyok benne, hogy ár/érték arányban verhetetlen (lesz) ez az FI Tuner! :smt023

Remélem, hogy a sok kihagyásomat (motorozás), kompenzálni tudja majd ez az új technika a szeptember 9-i MOL Dinamic napon és a stopperrel történő versenyfutás is új PB-hez vezethet majd. :smt033

Egyetlen egy negatívummal találkoztam (ezt a pályán nem vettem észre) és az a sebesség fokozat kijelzőjének időnkénti megbolondulása. Ugyan ha jól tudom konkrétan ennek nincs köze az FI Tunerhez, de bizony több ízben 5. fokozatot mutatott a műszer, annak ellenére is, hogy üresben volt pl. a váltó. :smt017

~Köszönet még 1x Agonak és az Ago Motors Kft csapatának~

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 08:24
by almano
Pálesz wrote: Meg tudjátok mutatni Tacsi görbéit?
Mar én is nagyon szeretnem látni ;)

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.31. 08:12
by Pálesz
És az arban mindkét térkép beprogramozas bent van?
Azt hiszem engem erdekel a dolog nemsokára felkereslek.
Meg tudjátok mutatni Tacsi görbéit?

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.30. 22:40
by ago motors
almano wrote:
ago motors wrote: 2. Térképek: három térképet tud "kezelni", amiből kettő szabadon programozható és a harmadik a gyári, azaz null térkép. Az A, B, C program nem az üzemanyaggal "játszik", hanem a gyújtással. Meglehet tenni, hogy egy "tökéletes"-t raksz a MAP1-re, a MAP2-re pedig valami "üzemanyag takarékost", bár ezzel azért kicsit óva intelek, mert ha tólzott méártékben takarékoskodsz,
akkor az a motor rovására megy.
Gondolom nagyon nem lehet elszurni, mert csal -10%-ban valtoztat, az szerintem meg nem szegenyiti ugy el hogy veszelyes legyen. Vagy igen?
Mihez képest?!
ha optimálisan működik, akkor nem annyira vészes.
de ha mondjuk elve nagyon elkeveslet, akkor.... :)

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2010.08.30. 07:12
by almano
ago motors wrote: 2. Térképek: három térképet tud "kezelni", amiből kettő szabadon programozható és a harmadik a gyári, azaz null térkép. Az A, B, C program nem az üzemanyaggal "játszik", hanem a gyújtással. Meglehet tenni, hogy egy "tökéletes"-t raksz a MAP1-re, a MAP2-re pedig valami "üzemanyag takarékost", bár ezzel azért kicsit óva intelek, mert ha tólzott méártékben takarékoskodsz,
akkor az a motor rovására megy.
Gondolom nagyon nem lehet elszurni, mert csal -10%-ban valtoztat, az szerintem meg nem szegenyiti ugy el hogy veszelyes legyen. Vagy igen?