Page 1 of 6

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.22. 22:22
by nylontacsko
viking wrote:De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja. :twisted:
:smt045

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.19. 21:02
by viking
ddt500 wrote:Normál lóerő adat. :smt102 A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.
Kurva jó volt a K4-em... :sad: :smt022

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.19. 21:00
by ddt500
Normál lóerő adat. :smt102 A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.19. 20:59
by viking
De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja. :twisted:

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.19. 20:53
by ddt500
viking wrote:
ddt500 wrote:
viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. :smt005 Amit láttam azon 159Le keréken.
Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.

Az állítás utáni lenne az igazi.

A K4-em volt 162.
Lehet. Volt ott 5 vagy 6 mérés.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.19. 20:50
by viking
ddt500 wrote:
viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. :smt005 Amit láttam azon 159Le keréken.
Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.

Az állítás utáni lenne az igazi.

A K4-em volt 162.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2012.06.19. 20:23
by ddt500
viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.

Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. :smt005 Amit láttam azon 159Le keréken.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 14:02
by Miller
Ez nézőpont kérdése.
Ezt nem nagyon kell cserélgetni.
A 3. szűrőcserénél már behozta az árát.
Persze foglalkozni kell vele.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 13:39
by Hayakend
Miller wrote:Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.
Akkor marad a gyári...azt úgyis most cseréltem. Nos 20e-t nem biztos hogy megér egy szűrő és egy tisztító szett.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 13:34
by Miller
Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 13:31
by Hayakend
Érdemes belevarázsolni egy sportszűrőt?

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 12:00
by viking
Furcsa is lenne, ha egy Hayánál gondod lenne a teljesítménnyel.
Sokkal egyenletesebb lesz a blokk egy beállítást követően.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 11:58
by Hayakend
viking wrote:Akkor "csak" 18%-kal kevesel el... :lol:
Majd utána állítanak akkor ahol kell. A teljesítménnyel egyáltalán nincs bajom, inkább csak finomítani akarnék rajta.

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 11:56
by viking
Akkor "csak" 18%-kal kevesel el... :lol:

Re: Suzuki FI Tuner

Posted: 2011.12.05. 11:55
by Hayakend
viking wrote:A gyári értékek messze nem az ideálist közelítik teljesítményleadás szempontjából, mert meg kell felelni egy csomó környezetvédelmi kritériumnak (hang-, károsanyag kibocsátás stb.) is.

Ráadásul ahogy látom, a te gépeden sem gyári kémény van, feltételezem, hogy a légszűrő is K&N vagy BMC vagy valami más, nem széria.
Innentől nagyon durván elmehet az AFR-érték.
Az Öcsém Z750S-én volt, ahol 27%-ot!!! kellett utánamenni a benzinnel, annyival több levegő áramlott át a sportszűrőn a nyitott dobbal.
Gyári a szűrő.....a dob az tényleg nem :)