Re: Suzuki FI Tuner
Posted: 2012.06.22. 22:22
viking wrote:De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja.
Minden, ami egy GsxR-el és a pályamotorozással kapcsolatos...
https://www.gsxrfans.hu/forum/
viking wrote:De az is lehet, hogy egyszerűen szar a Tacsi motorja.
Kurva jó volt a K4-em...ddt500 wrote:Normál lóerő adat. A mai amit csinált PC-vel az lett a legerősebb slip-on-os és az csak 3Le erősebb.
Lehet. Volt ott 5 vagy 6 mérés.viking wrote:Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.ddt500 wrote:Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. Amit láttam azon 159Le keréken.viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.
Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Akkor mondta, hogy kicsit pattog a kerék ami olyan 2-3 lóerőt jelent, így 161.
Az állítás utáni lenne az igazi.
A K4-em volt 162.
Az szerintem még az alap, a behangolás előtti.ddt500 wrote:Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. Amit láttam azon 159Le keréken.viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.
Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Meg van az összes. Szóltam neki, hogy küldje át azt mondta nagy lófaszt. Amit láttam azon 159Le keréken.viking wrote:Szerintem elkeverte őket Ago...
165-re emlékezett, de a fájlt nem találta, amikor utoljára kérdeztem.
Egyébként ez az FI Tuner nagyjából ugyanazt tudja mint a PC, csak azt hiszem, hogy 500 fordulatonként lehet állítani.
Tacsinak belekerült egy tiltáskiszedő is, azért lett alacsony-közepes fordulaton sokkal erősebb.
Akkor marad a gyári...azt úgyis most cseréltem. Nos 20e-t nem biztos hogy megér egy szűrő és egy tisztító szett.Miller wrote:Ha van affinitásod viszonylag gyakran gondozni, akkor igen.
De mindenképp beállítás előtt.
Majd utána állítanak akkor ahol kell. A teljesítménnyel egyáltalán nincs bajom, inkább csak finomítani akarnék rajta.viking wrote:Akkor "csak" 18%-kal kevesel el...
Gyári a szűrő.....a dob az tényleg nem :)viking wrote:A gyári értékek messze nem az ideálist közelítik teljesítményleadás szempontjából, mert meg kell felelni egy csomó környezetvédelmi kritériumnak (hang-, károsanyag kibocsátás stb.) is.
Ráadásul ahogy látom, a te gépeden sem gyári kémény van, feltételezem, hogy a légszűrő is K&N vagy BMC vagy valami más, nem széria.
Innentől nagyon durván elmehet az AFR-érték.
Az Öcsém Z750S-én volt, ahol 27%-ot!!! kellett utánamenni a benzinnel, annyival több levegő áramlott át a sportszűrőn a nyitott dobbal.