Motorolaj,Kenőanyagok
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
3-4000 után meglátod lesz e változás. Amikor Ivánnál leengedtük elég használtnak tünt 3000km után.Az pedig ha hangosabb a blokk tőle az azért jelenthet valamit.Pl. hogy vékonyabb a kenés.Ami által a kopás nagyobb.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Ez alatt mit értesz?Anthony Soprano wrote:Klasszisokkal jobb a Motul 300V mint az R4.Ricco wrote:Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
Nekem csendes tőle a blokk,a váltó mint a vaj,kuplung tuti,mi kell ettől több?
Persze,nincs még az olajba 100km se,de amit leengettem abba 6700volt és csak annyit vettem észre,hogy hangossabb volt a blokk.
Váltó és a kuplung ugyanolyan frankón müködött.
nekem Motul után jött R4. amellett hogy drágán vettem (én vagyok a hülye), hangosabb lett tőle a motor :S . mást az én gurulós tempómban nem érzékeltemBérczi Jani wrote:Igen!Már benne is van.Ricco wrote:Jani, akkor mégis R4 cupperbájk lesz?
Nekem azt az olajat kajálta a gép egy kicsit. Pályanap elején fullon volt a szintjelző, pályanap végére kb. min és max között félúton. Kb. 0,5-1 dl / nap. Illetve egy versenyhétvégén lement minimum szint alá.
Most Motul 300V van benne, kedden több mint 60 kört mentem és egy csepp se hiányzott a nap végére. Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
Nincs még tapasztalatom az R4-el kapcsolatban.
Majd most tesztelek.
SMR
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Tudod amikor nálad voltam R4-et tettünk a motoromba.Elötte gixxerbe még én se használtam.3000km után dobtam le a faszba.Éreztem hogy nem jó a motornak. Kíváncsi leszek a te véleményedre is.Bérczi Jani wrote:Nincs még tapasztalatom az R4-el kapcsolatban.
Majd most tesztelek.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Klasszisokkal jobb a Motul 300V mint az R4. Bár Fuchs 10W-50 Race full synth nálam az etalon (asszem 4000/L).Aki még nem próbálta, egy misét mindenképp megér.Ricco wrote:Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Igen!Már benne is van.Ricco wrote:Jani, akkor mégis R4 cupperbájk lesz?
Nekem azt az olajat kajálta a gép egy kicsit. Pályanap elején fullon volt a szintjelző, pályanap végére kb. min és max között félúton. Kb. 0,5-1 dl / nap. Illetve egy versenyhétvégén lement minimum szint alá.
Most Motul 300V van benne, kedden több mint 60 kört mentem és egy csepp se hiányzott a nap végére. Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
Nincs még tapasztalatom az R4-el kapcsolatban.
Majd most tesztelek.
- Ricco
- Posts: 214
- Joined: 2007.03.04. 17:58
- Motorom: GSX-R 1000 K6
- Itt motorozok: pááálya
- Location: versenypályák környéke
Jani, akkor mégis R4 cupperbájk lesz?
Nekem azt az olajat kajálta a gép egy kicsit. Pályanap elején fullon volt a szintjelző, pályanap végére kb. min és max között félúton. Kb. 0,5-1 dl / nap. Illetve egy versenyhétvégén lement minimum szint alá.
Most Motul 300V van benne, kedden több mint 60 kört mentem és egy csepp se hiányzott a nap végére. Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
Nekem azt az olajat kajálta a gép egy kicsit. Pályanap elején fullon volt a szintjelző, pályanap végére kb. min és max között félúton. Kb. 0,5-1 dl / nap. Illetve egy versenyhétvégén lement minimum szint alá.
Most Motul 300V van benne, kedden több mint 60 kört mentem és egy csepp se hiányzott a nap végére. Nekem egyenlőre jobbnak tűnik, mint az R4.
GSX-R Forever
Hát, az autoteka-sal az a helyzet, hogy nem nagyon szállítanak, vagy postáznak...Bérczi Jani wrote:A Filterbe van 10%kedvezményem,az álltalad emlitett autótékánál+szálitásSzabi wrote:És elmondanám, hogy itt az autóolajok is nagyon olcsók (szerintem ennél olcsóbb nincs)
Pl Castrol Magnatec GTX 10W-40 4 liter 5790- HUF !!!!
A filtercenterben 7200- és még az is jó ár mert máshol 10.000 körűl van...
akkor ugyanott vagyok nem?
Viszont én a Láng előtt szoktam találkozni a csávóval aki teríti az árút és ott veszem át tőle, így nem jön rá semilyen szállítási költség!
Ha lenne is kedvezményem a filtercenternél, (ami nincs) akkor is 6500-ra jönni ki egy 4 lityis flakon...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Kösz.balagee wrote:http://tatargyula.atw.hu/
Sztem szombaton is kint lesz (megy dunlopon tehat vasarnap is).
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
A Filterbe van 10%kedvezményem,az álltalad emlitett autótékánál+szálitásSzabi wrote:És elmondanám, hogy itt az autóolajok is nagyon olcsók (szerintem ennél olcsóbb nincs)
Pl Castrol Magnatec GTX 10W-40 4 liter 5790- HUF !!!!
A filtercenterben 7200- és még az is jó ár mert máshol 10.000 körűl van...
akkor ugyanott vagyok nem?