Page 1 of 4
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.12. 16:30
by Lovasi
Örüljön,hogy nem velem indult
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.12. 16:11
by szaszy
[quote="FélSvéd"]Szaszy kezdett mert ugye egy nyugdijas ne rohangáljon börruhába 50 fokban
rögtön az elsö körökben uj pb-t futott 2:22.8 al
kategoriánkban 6. helyen körözött amikor a hármas kanyarban nem vette észre az olajfoltott és elesett. kb 10 en estek az olajon, be is ment a Safety Car, de Szaszy hamar felpattant de elsö fékkar nélkül ugye muszály volt lejönnie, de nem volt szerintem tisztában a Safety Car szabályokkal.Ha ismerte volna a szabályokat akkor talán tudta volna hogy a Safety Car fázisban ha kijön, én nem mehetek vissza, tehát köröket vesztünk. Ha fékkar nélkül fent maradt volna a Safety Car mögött pár kört akkor nem vesztettüink volna 2-3 kört.
Mindenestre a safety Car fázis után kimentem és szokás szerint 45 percig kint voltam, mivel utolso helyre álltam vissza ezért rengeteget elöztem. Aztán mikor bejöttem addigra Saszy megszögelte a motorját és ö ment ki. Én fékpofákat cseréltem és vártam az ujjabb cserét. Mikor Szaszy végre bejött, nem volt meg a traszponder. Ujitásunk az volt hogy tépözárral rögzitsük a tranyot,
Ide lenne nekem is 1 kis hozafuzni valom:
Sved nem azert indult velem mert o igy is szerette volna hanem azert mert nem volt mas kivel induljon (nincs lo jo a szamar is !)
Mar 1 jo ideje nem tudok a kuplungom miatt rajtolni az sem zavarta
A rajt sem indult jol mert mikor lecsukodott a plexim a jobb fele kipattant a helyerol es a szel az izzadsagot mind a szemembe mosta,igy mentem 2.22 ot....(magyarul csak szenvedtem)
2 nagy ujjitasa volt a Sved nagybacsinak az 1 ik az ,hogy tepozaras legyen a tranyo a masik az ,hogy en induljak elsonek mert o nem tud am futni.
A tranyo az bejott, el is hagytuk !az indulas az mar csak neki jott be mert elkerulte igy az esest.(ami szerintem elkerulhetetlen lett volna maskeppen ). Az igaz ,hogy nem kelett volna lejonnom de a bukta utan orvendtem hogy be ertem a boxba.
Igy elvittem en a balhet az uj gyonyoru ruhamnak annyi,a motorom mehet javitoba es ennyi......
Ezek utan mondja majd a Sved ,hogy nem vagyok en jo csapattars!!!!!
szerintem a kovetkezokben fok kerni tolem 1 rend gumit meg 2 tank benzint
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.12. 13:17
by Lovasi
Norbinak jobbulást !!! remélem nem hagytátok el a gumikat az úton amiket felkötöttem !
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.12. 09:50
by SP_KisDezz
Jobbulás Norbi!
Ezek szerint az iwiw-es képek most nem arról szólnak, hogy ennyire lapján fordulsz
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.11. 03:42
by nylontacsko
Atom wrote:Koca wrote:A tegnapi nap sikerült néhány új tapasztalatot szereznem, amit a jövőben talán kamatoztathatok. Az első az volt, hogy az SKringen nem érdemes nagyon rátérdelni a rázókőre, mert beleakad a koptató és le akar rántani a motorról. Mivel ez a próbálkozása nem jött össze, jól kifordította a lábamat és a koptató alatt bebasztam a kő élébe a térdem. A következő jópofa sztorit a második hídon sikerült összehozni, ahol a holtpont előtt elfelejtettem visszaváltással megfogni a seggét, így 200 fölött sikerült kétkerékkel elugratnom, majd első kerékre érkezve landolnom nem kevés kormánycsapkodás kíséretében (remek felvétel készült az eseményről). Szaladtam is gyorsan ki a bukótérbe, hogy egy kicsit kifújjam magam.
Ezután persze már nem nagyon akartak jönni a köridők sem... Végül a nap végére a koronát a verseny rajtom tette fel: üresben nem igazán sikerült jól, pedig tényleg nagyon húztam neki. Be is jött **** és közém vagy 20-25 motor, akiket a leintésig egy kivételével sikerült visszaelőzgetnem. Legalább nem unatkoztam.
Kívülről nézve Kocának nagyon eséménydús kis versenye volt! A tribünről néztem a futamot és akárhányszor láttam Kocát mindig előzött valakit!
Na akkor ezért hívlak hiába.
Mert ezek szerint szlovákiában kalimpálsz a tribünön
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 19:07
by Atom
Koca wrote:A tegnapi nap sikerült néhány új tapasztalatot szereznem, amit a jövőben talán kamatoztathatok. Az első az volt, hogy az SKringen nem érdemes nagyon rátérdelni a rázókőre, mert beleakad a koptató és le akar rántani a motorról. Mivel ez a próbálkozása nem jött össze, jól kifordította a lábamat és a koptató alatt bebasztam a kő élébe a térdem. A következő jópofa sztorit a második hídon sikerült összehozni, ahol a holtpont előtt elfelejtettem visszaváltással megfogni a seggét, így 200 fölött sikerült kétkerékkel elugratnom, majd első kerékre érkezve landolnom nem kevés kormánycsapkodás kíséretében (remek felvétel készült az eseményről). Szaladtam is gyorsan ki a bukótérbe, hogy egy kicsit kifújjam magam.
Ezután persze már nem nagyon akartak jönni a köridők sem... Végül a nap végére a koronát a verseny rajtom tette fel: üresben nem igazán sikerült jól, pedig tényleg nagyon húztam neki. Be is jött **** és közém vagy 20-25 motor, akiket a leintésig egy kivételével sikerült visszaelőzgetnem. Legalább nem unatkoztam.
Kívülről nézve Kocának nagyon eséménydús kis versenye volt! A tribünről néztem a futamot és akárhányszor láttam Kocát mindig előzött valakit!
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 17:22
by FélSvéd
Szaszy kezdett mert ugye egy nyugdijas ne rohangáljon börruhába 50 fokban
rögtön az elsö körökben uj pb-t futott 2:22.8 al
kategoriánkban 6. helyen körözött amikor a hármas kanyarban nem vette észre az olajfoltott és elesett. kb 10 en estek az olajon, be is ment a Safety Car, de Szaszy hamar felpattant de elsö fékkar nélkül ugye muszály volt lejönnie, de nem volt szerintem tisztában a Safety Car szabályokkal.Ha ismerte volna a szabályokat akkor talán tudta volna hogy a Safety Car fázisban ha kijön, én nem mehetek vissza, tehát köröket vesztünk. Ha fékkar nélkül fent maradt volna a Safety Car mögött pár kört akkor nem vesztettüink volna 2-3 kört.
Mindenestre a safety Car fázis után kimentem és szokás szerint 45 percig kint voltam, mivel utolso helyre álltam vissza ezért rengeteget elöztem. Aztán mikor bejöttem addigra Saszy megszögelte a motorját és ö ment ki. Én fékpofákat cseréltem és vártam az ujjabb cserét. Mikor Szaszy végre bejött, nem volt meg a traszponder. Ujitásunk az volt hogy tépözárral rögzitsük a tranyot, de ezexerint Szaszynak nem sikerült rendesen rányomni igy elhagyta. Magyarul számunkra véget ért a verseny amit nem nagyon sirattunk meg, mert hogy éppen elég hullák voltunk igy is. A Traszpondert persze megtalálták, igy azt szerencsére nem kellett kifizetnünk.
Nembaj, már elöre izgulunk hogy mekkora öröm lesz holnap a Suzuki kupában indulni, ahol mindketten tervezzük az indulást.
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 14:49
by Koca
FélSvéd wrote:ketten indulunk Szaszyval a 3 óráson, isteni lesz hiszen 43 fok a levegö és 54 fok az aszfalt
ez 2-2 telitank benzin, ha kint birunk maradni mindketten egy telitankot ebben az idöben
42 csapat indula versenyen, mi a 18. helyröl indulunk
HAJRÁ!!!
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 14:44
by FélSvéd
ketten indulunk Szaszyval a 3 óráson, isteni lesz hiszen 43 fok a levegö és 54 fok az aszfalt
ez 2-2 telitank benzin, ha kint birunk maradni mindketten egy telitankot ebben az idöben
42 csapat indula versenyen, mi a 18. helyröl indulunk
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 13:27
by Koca
A tegnapi nap sikerült néhány új tapasztalatot szereznem, amit a jövőben talán kamatoztathatok. Az első az volt, hogy az SKringen nem érdemes nagyon rátérdelni a rázókőre, mert beleakad a koptató és le akar rántani a motorról. Mivel ez a próbálkozása nem jött össze, jól kifordította a lábamat és a koptató alatt bebasztam a kő élébe a térdem. A következő jópofa sztorit a második hídon sikerült összehozni, ahol a holtpont előtt elfelejtettem visszaváltással megfogni a seggét, így 200 fölött sikerült kétkerékkel elugratnom, majd első kerékre érkezve landolnom nem kevés kormánycsapkodás kíséretében (remek felvétel készült az eseményről). Szaladtam is gyorsan ki a bukótérbe, hogy egy kicsit kifújjam magam.
Ezután persze már nem nagyon akartak jönni a köridők sem... Végül a nap végére a koronát a verseny rajtom tette fel: üresben nem igazán sikerült jól, pedig tényleg nagyon húztam neki. Be is jött **** és közém vagy 20-25 motor, akiket a leintésig egy kivételével sikerült visszaelőzgetnem. Legalább nem unatkoztam.
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 11:32
by FélSvéd
Azt ma sajnos nem hiszem hogy megközelitem
Norbi mi a helyzet, voltál röntgenen? azt ne sporold le mert lehet csak az adrenalin miatt tudták tegnap ráállni és mégis törött
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.10. 08:55
by viking
****, akkor a 2:17,4 még messze van, húzz bele!
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.09. 23:01
by Koca
Isteni nap volt, bár mint olvashattátok, sajnos nem mindannyiunknak. A saját kalandokról majd holnap beszámolok...
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.09. 21:59
by ddt500
Jaaa. Ok. Jobbulást szegénynek.
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Posted: 2010.07.09. 21:58
by FélSvéd
ddt500 wrote:FélSvéd wrote: a Bokáját csunyán megütötte ezért korházba akarták vinni, de szerintem jol tette hogy inkább áláirta a saját felelösséget és nem engedte be vitetni magát a Szlovák korházba. Egy ora mulva már rá sem tudott állni.
Ez a rész itt nekem nem teljesen tiszta.
én is ezt választottam volna, inkább 2-3 óráva késöbb, de otthon röntgeneztetem meg, hátha meg akarják müteni akkor nekelljen szlovákiában törltenie egy éjszakát stb.
itthon már akár azt is mondhatja hogy leesett a lépcsön, a szlovák korházba viszont a versenypályárol szállitották volna be ami esetleg biztositás szempontbol sem mindegy, arrol nem is beszélve hogy külföldön nem mindig egyértelmü az ingyenesség, hiába vagy unios állampolgár....
Nyilván egy nyilt törésnél nem irtam volna ezt