2010 julius 9-11 Slovakiaring
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Örüljön,hogy nem velem indult
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
[quote="FélSvéd"]Szaszy kezdett mert ugye egy nyugdijas ne rohangáljon börruhába 50 fokban
rögtön az elsö körökben uj pb-t futott 2:22.8 al
kategoriánkban 6. helyen körözött amikor a hármas kanyarban nem vette észre az olajfoltott és elesett. kb 10 en estek az olajon, be is ment a Safety Car, de Szaszy hamar felpattant de elsö fékkar nélkül ugye muszály volt lejönnie, de nem volt szerintem tisztában a Safety Car szabályokkal.Ha ismerte volna a szabályokat akkor talán tudta volna hogy a Safety Car fázisban ha kijön, én nem mehetek vissza, tehát köröket vesztünk. Ha fékkar nélkül fent maradt volna a Safety Car mögött pár kört akkor nem vesztettüink volna 2-3 kört.
Mindenestre a safety Car fázis után kimentem és szokás szerint 45 percig kint voltam, mivel utolso helyre álltam vissza ezért rengeteget elöztem. Aztán mikor bejöttem addigra Saszy megszögelte a motorját és ö ment ki. Én fékpofákat cseréltem és vártam az ujjabb cserét. Mikor Szaszy végre bejött, nem volt meg a traszponder. Ujitásunk az volt hogy tépözárral rögzitsük a tranyot,
Ide lenne nekem is 1 kis hozafuzni valom:
Sved nem azert indult velem mert o igy is szerette volna hanem azert mert nem volt mas kivel induljon (nincs lo jo a szamar is !)
Mar 1 jo ideje nem tudok a kuplungom miatt rajtolni az sem zavarta
A rajt sem indult jol mert mikor lecsukodott a plexim a jobb fele kipattant a helyerol es a szel az izzadsagot mind a szemembe mosta,igy mentem 2.22 ot....(magyarul csak szenvedtem)
2 nagy ujjitasa volt a Sved nagybacsinak az 1 ik az ,hogy tepozaras legyen a tranyo a masik az ,hogy en induljak elsonek mert o nem tud am futni.
A tranyo az bejott, el is hagytuk !az indulas az mar csak neki jott be mert elkerulte igy az esest.(ami szerintem elkerulhetetlen lett volna maskeppen ). Az igaz ,hogy nem kelett volna lejonnom de a bukta utan orvendtem hogy be ertem a boxba.
Igy elvittem en a balhet az uj gyonyoru ruhamnak annyi,a motorom mehet javitoba es ennyi......
Ezek utan mondja majd a Sved ,hogy nem vagyok en jo csapattars!!!!!
szerintem a kovetkezokben fok kerni tolem 1 rend gumit meg 2 tank benzint
rögtön az elsö körökben uj pb-t futott 2:22.8 al
kategoriánkban 6. helyen körözött amikor a hármas kanyarban nem vette észre az olajfoltott és elesett. kb 10 en estek az olajon, be is ment a Safety Car, de Szaszy hamar felpattant de elsö fékkar nélkül ugye muszály volt lejönnie, de nem volt szerintem tisztában a Safety Car szabályokkal.Ha ismerte volna a szabályokat akkor talán tudta volna hogy a Safety Car fázisban ha kijön, én nem mehetek vissza, tehát köröket vesztünk. Ha fékkar nélkül fent maradt volna a Safety Car mögött pár kört akkor nem vesztettüink volna 2-3 kört.
Mindenestre a safety Car fázis után kimentem és szokás szerint 45 percig kint voltam, mivel utolso helyre álltam vissza ezért rengeteget elöztem. Aztán mikor bejöttem addigra Saszy megszögelte a motorját és ö ment ki. Én fékpofákat cseréltem és vártam az ujjabb cserét. Mikor Szaszy végre bejött, nem volt meg a traszponder. Ujitásunk az volt hogy tépözárral rögzitsük a tranyot,
Ide lenne nekem is 1 kis hozafuzni valom:
Sved nem azert indult velem mert o igy is szerette volna hanem azert mert nem volt mas kivel induljon (nincs lo jo a szamar is !)
Mar 1 jo ideje nem tudok a kuplungom miatt rajtolni az sem zavarta
A rajt sem indult jol mert mikor lecsukodott a plexim a jobb fele kipattant a helyerol es a szel az izzadsagot mind a szemembe mosta,igy mentem 2.22 ot....(magyarul csak szenvedtem)
2 nagy ujjitasa volt a Sved nagybacsinak az 1 ik az ,hogy tepozaras legyen a tranyo a masik az ,hogy en induljak elsonek mert o nem tud am futni.
A tranyo az bejott, el is hagytuk !az indulas az mar csak neki jott be mert elkerulte igy az esest.(ami szerintem elkerulhetetlen lett volna maskeppen ). Az igaz ,hogy nem kelett volna lejonnom de a bukta utan orvendtem hogy be ertem a boxba.
Igy elvittem en a balhet az uj gyonyoru ruhamnak annyi,a motorom mehet javitoba es ennyi......
Ezek utan mondja majd a Sved ,hogy nem vagyok en jo csapattars!!!!!
szerintem a kovetkezokben fok kerni tolem 1 rend gumit meg 2 tank benzint
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Norbinak jobbulást !!! remélem nem hagytátok el a gumikat az úton amiket felkötöttem !
- SP_KisDezz
- Posts: 66
- Joined: 2009.12.18. 10:09
- Motorom: GSXR-600 K6
- Location: Budapest
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Jobbulás Norbi!
Ezek szerint az iwiw-es képek most nem arról szólnak, hogy ennyire lapján fordulsz
Ezek szerint az iwiw-es képek most nem arról szólnak, hogy ennyire lapján fordulsz
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Na akkor ezért hívlak hiába.Atom wrote:Kívülről nézve Kocának nagyon eséménydús kis versenye volt! A tribünről néztem a futamot és akárhányszor láttam Kocát mindig előzött valakit!Koca wrote:A tegnapi nap sikerült néhány új tapasztalatot szereznem, amit a jövőben talán kamatoztathatok. Az első az volt, hogy az SKringen nem érdemes nagyon rátérdelni a rázókőre, mert beleakad a koptató és le akar rántani a motorról. Mivel ez a próbálkozása nem jött össze, jól kifordította a lábamat és a koptató alatt bebasztam a kő élébe a térdem. A következő jópofa sztorit a második hídon sikerült összehozni, ahol a holtpont előtt elfelejtettem visszaváltással megfogni a seggét, így 200 fölött sikerült kétkerékkel elugratnom, majd első kerékre érkezve landolnom nem kevés kormánycsapkodás kíséretében (remek felvétel készült az eseményről). Szaladtam is gyorsan ki a bukótérbe, hogy egy kicsit kifújjam magam. Ezután persze már nem nagyon akartak jönni a köridők sem... Végül a nap végére a koronát a verseny rajtom tette fel: üresben nem igazán sikerült jól, pedig tényleg nagyon húztam neki. Be is jött **** és közém vagy 20-25 motor, akiket a leintésig egy kivételével sikerült visszaelőzgetnem. Legalább nem unatkoztam.
Mert ezek szerint szlovákiában kalimpálsz a tribünön
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Kívülről nézve Kocának nagyon eséménydús kis versenye volt! A tribünről néztem a futamot és akárhányszor láttam Kocát mindig előzött valakit!Koca wrote:A tegnapi nap sikerült néhány új tapasztalatot szereznem, amit a jövőben talán kamatoztathatok. Az első az volt, hogy az SKringen nem érdemes nagyon rátérdelni a rázókőre, mert beleakad a koptató és le akar rántani a motorról. Mivel ez a próbálkozása nem jött össze, jól kifordította a lábamat és a koptató alatt bebasztam a kő élébe a térdem. A következő jópofa sztorit a második hídon sikerült összehozni, ahol a holtpont előtt elfelejtettem visszaváltással megfogni a seggét, így 200 fölött sikerült kétkerékkel elugratnom, majd első kerékre érkezve landolnom nem kevés kormánycsapkodás kíséretében (remek felvétel készült az eseményről). Szaladtam is gyorsan ki a bukótérbe, hogy egy kicsit kifújjam magam. Ezután persze már nem nagyon akartak jönni a köridők sem... Végül a nap végére a koronát a verseny rajtom tette fel: üresben nem igazán sikerült jól, pedig tényleg nagyon húztam neki. Be is jött **** és közém vagy 20-25 motor, akiket a leintésig egy kivételével sikerült visszaelőzgetnem. Legalább nem unatkoztam.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Szaszy kezdett mert ugye egy nyugdijas ne rohangáljon börruhába 50 fokban
rögtön az elsö körökben uj pb-t futott 2:22.8 al
kategoriánkban 6. helyen körözött amikor a hármas kanyarban nem vette észre az olajfoltott és elesett. kb 10 en estek az olajon, be is ment a Safety Car, de Szaszy hamar felpattant de elsö fékkar nélkül ugye muszály volt lejönnie, de nem volt szerintem tisztában a Safety Car szabályokkal.Ha ismerte volna a szabályokat akkor talán tudta volna hogy a Safety Car fázisban ha kijön, én nem mehetek vissza, tehát köröket vesztünk. Ha fékkar nélkül fent maradt volna a Safety Car mögött pár kört akkor nem vesztettüink volna 2-3 kört.
Mindenestre a safety Car fázis után kimentem és szokás szerint 45 percig kint voltam, mivel utolso helyre álltam vissza ezért rengeteget elöztem. Aztán mikor bejöttem addigra Saszy megszögelte a motorját és ö ment ki. Én fékpofákat cseréltem és vártam az ujjabb cserét. Mikor Szaszy végre bejött, nem volt meg a traszponder. Ujitásunk az volt hogy tépözárral rögzitsük a tranyot, de ezexerint Szaszynak nem sikerült rendesen rányomni igy elhagyta. Magyarul számunkra véget ért a verseny amit nem nagyon sirattunk meg, mert hogy éppen elég hullák voltunk igy is. A Traszpondert persze megtalálták, igy azt szerencsére nem kellett kifizetnünk.
Nembaj, már elöre izgulunk hogy mekkora öröm lesz holnap a Suzuki kupában indulni, ahol mindketten tervezzük az indulást.
rögtön az elsö körökben uj pb-t futott 2:22.8 al
kategoriánkban 6. helyen körözött amikor a hármas kanyarban nem vette észre az olajfoltott és elesett. kb 10 en estek az olajon, be is ment a Safety Car, de Szaszy hamar felpattant de elsö fékkar nélkül ugye muszály volt lejönnie, de nem volt szerintem tisztában a Safety Car szabályokkal.Ha ismerte volna a szabályokat akkor talán tudta volna hogy a Safety Car fázisban ha kijön, én nem mehetek vissza, tehát köröket vesztünk. Ha fékkar nélkül fent maradt volna a Safety Car mögött pár kört akkor nem vesztettüink volna 2-3 kört.
Mindenestre a safety Car fázis után kimentem és szokás szerint 45 percig kint voltam, mivel utolso helyre álltam vissza ezért rengeteget elöztem. Aztán mikor bejöttem addigra Saszy megszögelte a motorját és ö ment ki. Én fékpofákat cseréltem és vártam az ujjabb cserét. Mikor Szaszy végre bejött, nem volt meg a traszponder. Ujitásunk az volt hogy tépözárral rögzitsük a tranyot, de ezexerint Szaszynak nem sikerült rendesen rányomni igy elhagyta. Magyarul számunkra véget ért a verseny amit nem nagyon sirattunk meg, mert hogy éppen elég hullák voltunk igy is. A Traszpondert persze megtalálták, igy azt szerencsére nem kellett kifizetnünk.
Nembaj, már elöre izgulunk hogy mekkora öröm lesz holnap a Suzuki kupában indulni, ahol mindketten tervezzük az indulást.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
HAJRÁ!!!FélSvéd wrote:ketten indulunk Szaszyval a 3 óráson, isteni lesz hiszen 43 fok a levegö és 54 fok az aszfalt
ez 2-2 telitank benzin, ha kint birunk maradni mindketten egy telitankot ebben az idöben
42 csapat indula versenyen, mi a 18. helyröl indulunk
THE PIG
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
ketten indulunk Szaszyval a 3 óráson, isteni lesz hiszen 43 fok a levegö és 54 fok az aszfalt
ez 2-2 telitank benzin, ha kint birunk maradni mindketten egy telitankot ebben az idöben
42 csapat indula versenyen, mi a 18. helyröl indulunk
ez 2-2 telitank benzin, ha kint birunk maradni mindketten egy telitankot ebben az idöben
42 csapat indula versenyen, mi a 18. helyröl indulunk
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
A tegnapi nap sikerült néhány új tapasztalatot szereznem, amit a jövőben talán kamatoztathatok. Az első az volt, hogy az SKringen nem érdemes nagyon rátérdelni a rázókőre, mert beleakad a koptató és le akar rántani a motorról. Mivel ez a próbálkozása nem jött össze, jól kifordította a lábamat és a koptató alatt bebasztam a kő élébe a térdem. A következő jópofa sztorit a második hídon sikerült összehozni, ahol a holtpont előtt elfelejtettem visszaváltással megfogni a seggét, így 200 fölött sikerült kétkerékkel elugratnom, majd első kerékre érkezve landolnom nem kevés kormánycsapkodás kíséretében (remek felvétel készült az eseményről). Szaladtam is gyorsan ki a bukótérbe, hogy egy kicsit kifújjam magam. Ezután persze már nem nagyon akartak jönni a köridők sem... Végül a nap végére a koronát a verseny rajtom tette fel: üresben nem igazán sikerült jól, pedig tényleg nagyon húztam neki. Be is jött **** és közém vagy 20-25 motor, akiket a leintésig egy kivételével sikerült visszaelőzgetnem. Legalább nem unatkoztam.
THE PIG
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Azt ma sajnos nem hiszem hogy megközelitem
Norbi mi a helyzet, voltál röntgenen? azt ne sporold le mert lehet csak az adrenalin miatt tudták tegnap ráállni és mégis törött
Norbi mi a helyzet, voltál röntgenen? azt ne sporold le mert lehet csak az adrenalin miatt tudták tegnap ráállni és mégis törött
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
****, akkor a 2:17,4 még messze van, húzz bele!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Isteni nap volt, bár mint olvashattátok, sajnos nem mindannyiunknak. A saját kalandokról majd holnap beszámolok...
THE PIG
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
Jaaa. Ok. Jobbulást szegénynek.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 julius 9-11 Slovakiaring
én is ezt választottam volna, inkább 2-3 óráva késöbb, de otthon röntgeneztetem meg, hátha meg akarják müteni akkor nekelljen szlovákiában törltenie egy éjszakát stb.ddt500 wrote:Ez a rész itt nekem nem teljesen tiszta.FélSvéd wrote: a Bokáját csunyán megütötte ezért korházba akarták vinni, de szerintem jol tette hogy inkább áláirta a saját felelösséget és nem engedte be vitetni magát a Szlovák korházba. Egy ora mulva már rá sem tudott állni.
itthon már akár azt is mondhatja hogy leesett a lépcsön, a szlovák korházba viszont a versenypályárol szállitották volna be ami esetleg biztositás szempontbol sem mindegy, arrol nem is beszélve hogy külföldön nem mindig egyértelmü az ingyenesség, hiába vagy unios állampolgár....
Nyilván egy nyilt törésnél nem irtam volna ezt
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!