......ezt már én is hallottam.....ugyan nem világbajnoktól....FélSvéd wrote: pl visszakapcsolásnál nem kell kupplung
de akkor Ő is lehetne világbajnok?(Csabcsi)
......ezt már én is hallottam.....ugyan nem világbajnoktól....FélSvéd wrote: pl visszakapcsolásnál nem kell kupplung
érdekes dolgokat mondott (mi mást mondhatna egy világbajnok)
esoslickbalagee wrote:Telre meg vizes evszakra fel kell rakni sporttura gumit. MOndjuk felusztatni barmit lehet ettol fuggetlenul :)
mivel annyi viz allt az aszfalton, de nem melyen -valojaban inkabb folyt a viz kifele, mivel a korforgalmak kifele lejtenek a vizelvezetes miatt- igy nem igazan tudtam okos lenni, megallni, leszallni es korbe tolni a motort meg valahogy nem volt kedvem :)Miller wrote: Bala!
Én így fogalmaztam. Nem azt kérdőjeleztem meg, hogy a stabil gázon való kanyarodás mennyire stabil. Egyébként az elmondottak alapján azt hiszem egyértelmű, hogy abban a helyzetben, abban a sebességi fokozatban, azzal a sebességgel egyáltalán nem volt az.
Ettől az általad írt elmélet igaz, csak itt más volt a szitu. Szerintem.
Bala!Miller wrote:Talán ezzel a technikával kevésbé feszegetem a tapadás határát, mint az említett fordulaton. Lehetséges hogy nem a kuplungolás, hanem a kisebb haladási sebesség miatt, de a végeredmény talán pozitívabb.
me hungrian is bloody awsome, it's just the words causing me headacheviking wrote:Yeah, You're right!
But -as You probably know- the guy resides in Ireland and his hungarian is not so well as it should be.
en kerek elnezest, nekem ez ujszeruleg hatott, mert vagy az eleje megy el, vagy a segget tolja ki, dehogy mind a ketton egyszerre csusszak...VIK-001 wrote: amúgy a DNA val ez mindennapos akkora erő van benne...
lehet, de akkor sosem elozom meg kulso iven a belson halado autotMiller wrote: Én mondjuk biztosan kuplungolva közelítenék, sőt a körforgalomban is úgy közlekednék, pláne az említett időjárásban. Talán ezzel a technikával kevésbé feszegetem a tapadás határát, mint az említett fordulaton. Lehetséges hogy nem a kuplungolás, hanem a kisebb haladási sebesség miatt, de a végeredmény talán pozitívabb.
egy egesz haromnegyed kor, tehat nem fel haromnegyed, hanem teljes 270 fok :) egeszen nagyon annyipredatork2 wrote: hm....egy egész 3/4kör!?az meg milyen?egész vagy inkább 3/4?
eztet en meg csak imigyen hallottam, bar a vizenfutas is tetszetos kifejezes, csak meg sosem lattam leirva :)predatork2 wrote: nálunk vidéken ezt csak vizenfutásnak hívják!mert ebben az országban még mindig többen beszélnek magyarul mint angolul!bár ahogy haladunk ugy lassan azt fogják oktatni h a magyar nyelvet szégyen használni!
A stabil 3 ezres fordulat hányadik fokozatban értendő? (gondolom elsőben, de már nem lepődnék meg semmin)Rumi wrote:kis keresgeles utan meg is talaltam hol nem leszek off topik :)
nem tudom volt e mar olyanban reszetek amit ugy neveznek aqua planing, vagy vmi hasonlo. nos negykerekkel is feletteb erdekes elsore megtapasztalni.
de ma akkora esoben volt szerencsem motorozni, hogy mar teljesen fel voltam keszulve a kovetkezo masodpercben a bukom is atazik
megerkezven a korforgalomhoz, melyben egy egesz 3/4 kort kellett megtennem.
jeghideg gumival stabil 3000rpm mellett testem kb 85 fokot bezarva az aszfalttal vizisieltem meghozza egybol keresztbe ket kerekkel erintoiranyban a korbol kifele :)
gazt nem mertem huzni mert a dunlop hidegen nedves uton mar 4000 fordulat felett is eltolta a segget a heten nem egyszer nyil egyenes uton is. gazt elcsukni megkevesbe mertem (autos megszokas)
koszonhetoen elsopro tempomnak meg a padka elott megtapadtam annyira hogy finom gazzal kimanoverezzek a korforgalombol. gondoltam megosztom veletek. mindenesetre erdekes elmeny :)
ennel csak akor fostam ossze jobban a bokamat mint mikor egyenes uton elozes kozben 90 kmhval ment ki a hatulja a minap
uhhhh....te ilyen jol beszélsz(irsz)németül!?viking wrote:Yeah, You're right!
But -as You probably know- the guy resides in Ireland and his hungarian is not so well as it should be.