Tudod mekkora a gixxer fordulóköre?Megnyugtatlak nagyobb annál mint ami a rutin pálya végén van visszafordító.Az én oktatóm azt mondta a Csigavérnél (Zsolt) hogy kizárt hogy meg lehessen csinálni.a 8-ast meg egyenesen lehetetlen lenne.Lehet kicsit ki volt szélesítve az az oktatópálya. Te láttad hogy megcsinálja a 8-ast?Végigment a 3 rutin feladaton? Mert akkor egyszer ezt így én is megnézném élőben.pezoo wrote:"Erre azt mondom neked,hogy az oktató cimborám tavaly miután visszajöttünk a visegrádi gurulásból a Duna Pláza mögött a parkolóban az oktatópályán kipróbálta a motorom.Ment pár hosszt oda-vissza,visszajött és fogadott a kollégájával,hogy végigcsinálja ezzel a rutinfeladatot.Lábletétel nélkül elsőre,úgy hogy sosem ült előtte rajta.
Vezetéstechnika
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Le kell dondeni es befordul kis iven. U fordulo sajnos itthon nem tananyag, de erdemes megtanulni. Rendorok ezt oktatjak hringen. Kiraly!Anthony Soprano wrote: Az a baj hogy a 250 gixxerrel alapban se tudnád megcsinálni a rutint.A 8-ast semmiképp.Túl nagy körben fordul, ahogy általában véve a sportmotorok.
Nekem is tobbet kene gyakorolni. Iden tervezek parkolozni tobbet, nagyon hasznos!
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
"Az a baj hogy a 250 gixxerrel alapban se tudnád megcsinálni a rutint.A 8-ast semmiképp.Túl nagy körben fordul, ahogy általában véve a sportmotorok."
Erre azt mondom neked,hogy az oktató cimborám tavaly miután visszajöttünk a visegrádi gurulásból a Duna Pláza mögött a parkolóban az oktatópályán kipróbálta a motorom.Ment pár hosszt oda-vissza,visszajött és fogadott a kollégájával,hogy végigcsinálja ezzel a rutinfeladatot.Lábletétel nélkül elsőre,úgy hogy sosem ült előtte rajta.
Neked Szisz merem ajánlani őket,mindent el tudnak intézni,bár nekik is GS500-asok vannak.Ha nem jönne össze akkor megadom a számukat.
Erre azt mondom neked,hogy az oktató cimborám tavaly miután visszajöttünk a visegrádi gurulásból a Duna Pláza mögött a parkolóban az oktatópályán kipróbálta a motorom.Ment pár hosszt oda-vissza,visszajött és fogadott a kollégájával,hogy végigcsinálja ezzel a rutinfeladatot.Lábletétel nélkül elsőre,úgy hogy sosem ült előtte rajta.
Neked Szisz merem ajánlani őket,mindent el tudnak intézni,bár nekik is GS500-asok vannak.Ha nem jönne össze akkor megadom a számukat.
- Szisz
- Posts: 303
- Joined: 2007.02.21. 14:46
- Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
- Itt motorozok: főleg pálya
- Location: Budapest
Nem, sajna. de mondjuk nem kockáztatnám, hogy más motorját dobja el....De szerda a reggel megnézem a másik sulit, azt mondta az oktató van ott mindenféle majd hozzápróbálunk mindegyikhez :)Ricco wrote:Szisz,
Egy 250-es vagy 400-as Banditot nem tucc szerválni kölcsönbe a vizsgára? Annál nem sok motor alacsonyabb.
- Szisz
- Posts: 303
- Joined: 2007.02.21. 14:46
- Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
- Itt motorozok: főleg pálya
- Location: Budapest
Non-Stop...Anthony Soprano wrote:Melyik suliba vagy?Szisz wrote:Igen ,tudom...még a 125-ről is éppenhogy leér...meg az igazság az, hogy nem tudom a télre írható -e vagy mire.....de ősszel tök ügyi voltam a gixerrel...de hosszútávon gyökkettővel sosem kellett közlekednem vele, és kiderült most, hogy nem ez az erősségem ....egész végíg azt hallgatom az oktatótól túl gyors..túl gyors..
szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...
tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Melyik suliba vagy?Szisz wrote:Igen ,tudom...még a 125-ről is éppenhogy leér...meg az igazság az, hogy nem tudom a télre írható -e vagy mire.....de ősszel tök ügyi voltam a gixerrel...de hosszútávon gyökkettővel sosem kellett közlekednem vele, és kiderült most, hogy nem ez az erősségem ....egész végíg azt hallgatom az oktatótól túl gyors..túl gyors..
szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...
tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- Szisz
- Posts: 303
- Joined: 2007.02.21. 14:46
- Motorom: GSX-R 250 még, lesz R6
- Itt motorozok: főleg pálya
- Location: Budapest
Igen ,tudom...még a 125-ről is éppenhogy leér...meg az igazság az, hogy nem tudom a télre írható -e vagy mire.....de ősszel tök ügyi voltam a gixerrel...de hosszútávon gyökkettővel sosem kellett közlekednem vele, és kiderült most, hogy nem ez az erősségem ....egész végíg azt hallgatom az oktatótól túl gyors..túl gyors..
szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...
tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...
igen, a gixer erre nem igazán alkalmas...esetleg ha lehetett volna vele vizsgázni forgalomba, akkor valahogy a GS500-al kiszenvedtem volna a rutint, és a forgalmat ez enyémmel..
hát ha minden kötél szakad, akkor lehet hogy plusz 2 kw-ot kell iratnom a motoromra
szóval nem tudom mi lesz...azt mondta nem lehetetlen levizsgázni, de nem 3-4 hét alatt....pedig én azt akartam..nem gondoltam, hogy ilyen akadályba fogok ütközni. Az oktatóm meg szarul áll hozzá....hogy kimondottan sík ideg vagyok már mikor a motorra ülök...most kaptam egy másik oktató nevet, tel.számot, több fórumos nála rakta le, már ahogy hozzám szólt is sokal pozitívabban állt a dolgohoz..lehet szerdán megnézem. Állítólag ott az egyik lánynak, szereztek egy alacsonyabb ülést, kivettek belőle...stb...szóval nem úgy álltak hozzá, hogy gőzük sincs ,hogy fogja lerakni a vizsgát...
tudom, hogy lehet motort vezetni, úgy hogy nem ér le az ember lába...na de oda már több éves rutin kell...
igen, a gixer erre nem igazán alkalmas...esetleg ha lehetett volna vele vizsgázni forgalomba, akkor valahogy a GS500-al kiszenvedtem volna a rutint, és a forgalmat ez enyémmel..
hát ha minden kötél szakad, akkor lehet hogy plusz 2 kw-ot kell iratnom a motoromra
Last edited by Szisz on 2007.03.13. 15:26, edited 1 time in total.