Vezetéstechnika

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Vezetéstechnika

Post by balagee »

De
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Vezetéstechnika

Post by ddt500 »

balagee wrote:
viking wrote:Irgalmatlan meleg volt.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
Aha szoval nem a gyorsabbak vertek meg hanem a 750ek :)
Áki nem ezressel megy?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Vezetéstechnika

Post by balagee »

viking wrote:Irgalmatlan meleg volt.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
Aha szoval nem a gyorsabbak vertek meg hanem a 750ek :)

itt van video

http://www.youtube.com/watch?v=-R4Yfr1HO_Q&fmt=22
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika

Post by viking »

Irgalmatlan meleg volt.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FlagMaestro
Posts: 201
Joined: 2010.06.25. 13:38
Motorom: a-a
Itt motorozok: Hungaroring
Köridő(k): inkább mentésidőt kérdezz...a legjobb 2 perc
Location: Budapest

Re: Vezetéstechnika

Post by FlagMaestro »

Free wrote:FélSvéd
Mondhatni igen eléggé kezdő pályás lennék. (anyagi okok miatt kevés a lehetőség , de a közuti motorozástól rosszul vagyok)

Láttalak a H-ringen versenyen, (kb 2 hete) most nem jut eszembe hirtelen mikor , meg mien szervezésben , de a mocidon volt egy kamera , készültek felvételek?
Road&Ride...Suzuki kupa...
Az élet egy lengőajtó...Sosem tudod honnan nyílik de mindig pofán vág! :)
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Vezetéstechnika

Post by Free »

FélSvéd
Mondhatni igen eléggé kezdő pályás lennék. (anyagi okok miatt kevés a lehetőség , de a közuti motorozástól rosszul vagyok)

Láttalak a H-ringen versenyen, (kb 2 hete) most nem jut eszembe hirtelen mikor , meg mien szervezésben , de a mocidon volt egy kamera , készültek felvételek?
Majd 1x felnövök :)
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Vezetéstechnika

Post by FélSvéd »

Free wrote:Sziasztok .
Mennyire gond , hogy nem bírok leszokni a hátsó fék használatáról????? :???:

De , sokkal stabilabnak érzem vele a motort féknél , még ha ficánkol is a hátulja , meg van olyan , hogy néha ha egy kicsit sok a kanyar közepén volt már hogy egy kis enyhe nyomással(hátsó fék) , segítem magam terelgetni.
Mennyire gáz ? mi van ha nem bírok rólla leszokni ? már próbáltam de mindíg belenyulok , ha egy kicsit soknak érzem. :oops:
ne is szokj le
a legnagyobbak is használják, kb arra amit mesélsz
végy példát rolam :grin:
te pályakezdö vagy?
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Vezetéstechnika

Post by Free »

viking wrote:Pont erre van.
Ha neked jobb érzés, stabilabb, akkor nem mindegy, mit mond más?
A legjobbak is használják.
Köszi akkor nyuzom tovább persze csak finoman : resp :
Majd 1x felnövök :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika

Post by viking »

Pont erre van.
Ha neked jobb érzés, stabilabb, akkor nem mindegy, mit mond más?
A legjobbak is használják.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Vezetéstechnika

Post by Free »

Sziasztok .
Mennyire gond , hogy nem bírok leszokni a hátsó fék használatáról????? :???:

De , sokkal stabilabnak érzem vele a motort féknél , még ha ficánkol is a hátulja , meg van olyan , hogy néha ha egy kicsit sok a kanyar közepén volt már hogy egy kis enyhe nyomással(hátsó fék) , segítem magam terelgetni.
Mennyire gáz ? mi van ha nem bírok rólla leszokni ? már próbáltam de mindíg belenyulok , ha egy kicsit soknak érzem. :oops:
Majd 1x felnövök :)
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: Vezetéstechnika

Post by aquabase »

predatork2 wrote:
aquabase wrote:
viking wrote:Egyébként működik a dolog.
Ha folyamatos nyomást fejtesz ki a pedálra, beugrik az alacsonyabb fokozatba.
ez így van, de
1. nem tesz jót a váltónak
2. azért ha úgy jön ki a féktáv akkor azért kell az a kuplung, ne old meg mindent az antihopping

most hirtelen csak ez jutott eszembe... :grin:
vízbázis!!!!
így hirtelen ami eszembe jut az az hogy:
1.nem hívtál
2.mit tudsz te a féktávokról!?
3.ezé most ne kövezz meg! :grin:





4.kinek van ideje a "pedált"tartani h váltóőméltósága mikor hajlandó lejjebb ugranni egy fokozattal!?há nem ugrott ...akkor most kimegyek a kavicságyba teszek az idomba egy félvödör kavicsot!
ha emlékeim nem csalnak akkor igencsak pánikszerűen pakolok viszafelé h a féktáv sikeres legyen,ehez pedig elengedhetetlen a kuplung!(tudom tudom....mer béna vagyok)


na Te Ragadozó vagy mi a szösz! :twisted:
hívtalak 14.24 kor a 30-as számodon.
azt mondja a néni, h a hívott számon előfizető nem kapcsolható...
akkó most mi van?
heee?
küld át pü-ben a számod, azt amelyiken elérlek te céda! szado
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika

Post by viking »

aquabase wrote:
viking wrote:Simán becsusszan. :twisted:
Te meg nem is motorozol már Gabi, honnan is tudhatnád? :lol:
Persze ZsótiZsótiZsóti (ahogy boros-bochkor mondaná), de én az emlékekből élek...
JA.
Meg amúgy sem értek kurvára semmihez... :smt005
Na látod, Gabikám.
Tudod Te ezt. :grin:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Vezetéstechnika

Post by predatork2 »

aquabase wrote:
viking wrote:Egyébként működik a dolog.
Ha folyamatos nyomást fejtesz ki a pedálra, beugrik az alacsonyabb fokozatba.
ez így van, de
1. nem tesz jót a váltónak
2. azért ha úgy jön ki a féktáv akkor azért kell az a kuplung, ne old meg mindent az antihopping

most hirtelen csak ez jutott eszembe... :grin:
vízbázis!!!!
így hirtelen ami eszembe jut az az hogy:
1.nem hívtál
2.mit tudsz te a féktávokról!?
3.ezé most ne kövezz meg! :grin:

4.kinek van ideje a "pedált"tartani h váltóőméltósága mikor hajlandó lejjebb ugranni egy fokozattal!?há nem ugrott ...akkor most kimegyek a kavicságyba teszek az idomba egy félvödör kavicsot!
ha emlékeim nem csalnak akkor igencsak pánikszerűen pakolok viszafelé h a féktáv sikeres legyen,ehez pedig elengedhetetlen a kuplung!(tudom tudom....mer béna vagyok)
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Vezetéstechnika

Post by Miller »

Tőlem függetlenül beírtad. (szereti a váltó)
Innentől kezdve nem teljesen logikus számomra a kérdés, miszerint a Yamakkáról van-e szó. :smt102
Bár ha motor, akkor Yamaha. Ez tény. :grin:
Ilyenformán lassan vágom a logikát. :wink:
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: Vezetéstechnika

Post by aquabase »

Miller wrote:
aquabase wrote:1. nem tesz jót a váltónak
:smt017 :smt006

Egyébként igen :D
ezt lehetne bővebben kedves Gergő? :shock:
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”