Vezetéstechnika
Re: Vezetéstechnika
De
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Vezetéstechnika
Áki nem ezressel megy?balagee wrote:Aha szoval nem a gyorsabbak vertek meg hanem a 750ek :)viking wrote:Irgalmatlan meleg volt.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Vezetéstechnika
Aha szoval nem a gyorsabbak vertek meg hanem a 750ek :)viking wrote:Irgalmatlan meleg volt.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
itt van video
http://www.youtube.com/watch?v=-R4Yfr1HO_Q&fmt=22
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika
Irgalmatlan meleg volt.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
Az öreget csak a 750-esek verték meg.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FlagMaestro
- Posts: 201
- Joined: 2010.06.25. 13:38
- Motorom: a-a
- Itt motorozok: Hungaroring
- Köridő(k): inkább mentésidőt kérdezz...a legjobb 2 perc
- Location: Budapest
Re: Vezetéstechnika
Road&Ride...Suzuki kupa...Free wrote:FélSvéd
Mondhatni igen eléggé kezdő pályás lennék. (anyagi okok miatt kevés a lehetőség , de a közuti motorozástól rosszul vagyok)
Láttalak a H-ringen versenyen, (kb 2 hete) most nem jut eszembe hirtelen mikor , meg mien szervezésben , de a mocidon volt egy kamera , készültek felvételek?
Az élet egy lengőajtó...Sosem tudod honnan nyílik de mindig pofán vág! :)
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Vezetéstechnika
FélSvéd
Mondhatni igen eléggé kezdő pályás lennék. (anyagi okok miatt kevés a lehetőség , de a közuti motorozástól rosszul vagyok)
Láttalak a H-ringen versenyen, (kb 2 hete) most nem jut eszembe hirtelen mikor , meg mien szervezésben , de a mocidon volt egy kamera , készültek felvételek?
Mondhatni igen eléggé kezdő pályás lennék. (anyagi okok miatt kevés a lehetőség , de a közuti motorozástól rosszul vagyok)
Láttalak a H-ringen versenyen, (kb 2 hete) most nem jut eszembe hirtelen mikor , meg mien szervezésben , de a mocidon volt egy kamera , készültek felvételek?
Majd 1x felnövök :)
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Vezetéstechnika
ne is szokj leFree wrote:Sziasztok .
Mennyire gond , hogy nem bírok leszokni a hátsó fék használatáról?????
De , sokkal stabilabnak érzem vele a motort féknél , még ha ficánkol is a hátulja , meg van olyan , hogy néha ha egy kicsit sok a kanyar közepén volt már hogy egy kis enyhe nyomással(hátsó fék) , segítem magam terelgetni.
Mennyire gáz ? mi van ha nem bírok rólla leszokni ? már próbáltam de mindíg belenyulok , ha egy kicsit soknak érzem.
a legnagyobbak is használják, kb arra amit mesélsz
végy példát rolam
te pályakezdö vagy?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Vezetéstechnika
Köszi akkor nyuzom tovább persze csak finomanviking wrote:Pont erre van.
Ha neked jobb érzés, stabilabb, akkor nem mindegy, mit mond más?
A legjobbak is használják.
Majd 1x felnövök :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika
Pont erre van.
Ha neked jobb érzés, stabilabb, akkor nem mindegy, mit mond más?
A legjobbak is használják.
Ha neked jobb érzés, stabilabb, akkor nem mindegy, mit mond más?
A legjobbak is használják.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Vezetéstechnika
Sziasztok .
Mennyire gond , hogy nem bírok leszokni a hátsó fék használatáról?????
De , sokkal stabilabnak érzem vele a motort féknél , még ha ficánkol is a hátulja , meg van olyan , hogy néha ha egy kicsit sok a kanyar közepén volt már hogy egy kis enyhe nyomással(hátsó fék) , segítem magam terelgetni.
Mennyire gáz ? mi van ha nem bírok rólla leszokni ? már próbáltam de mindíg belenyulok , ha egy kicsit soknak érzem.
Mennyire gond , hogy nem bírok leszokni a hátsó fék használatáról?????
De , sokkal stabilabnak érzem vele a motort féknél , még ha ficánkol is a hátulja , meg van olyan , hogy néha ha egy kicsit sok a kanyar közepén volt már hogy egy kis enyhe nyomással(hátsó fék) , segítem magam terelgetni.
Mennyire gáz ? mi van ha nem bírok rólla leszokni ? már próbáltam de mindíg belenyulok , ha egy kicsit soknak érzem.
Majd 1x felnövök :)
Re: Vezetéstechnika
predatork2 wrote:vízbázis!!!!aquabase wrote:ez így van, deviking wrote:Egyébként működik a dolog.
Ha folyamatos nyomást fejtesz ki a pedálra, beugrik az alacsonyabb fokozatba.
1. nem tesz jót a váltónak
2. azért ha úgy jön ki a féktáv akkor azért kell az a kuplung, ne old meg mindent az antihopping
most hirtelen csak ez jutott eszembe...
így hirtelen ami eszembe jut az az hogy:
1.nem hívtál
2.mit tudsz te a féktávokról!?
3.ezé most ne kövezz meg!
4.kinek van ideje a "pedált"tartani h váltóőméltósága mikor hajlandó lejjebb ugranni egy fokozattal!?há nem ugrott ...akkor most kimegyek a kavicságyba teszek az idomba egy félvödör kavicsot!
ha emlékeim nem csalnak akkor igencsak pánikszerűen pakolok viszafelé h a féktáv sikeres legyen,ehez pedig elengedhetetlen a kuplung!(tudom tudom....mer béna vagyok)
na Te Ragadozó vagy mi a szösz!
hívtalak 14.24 kor a 30-as számodon.
azt mondja a néni, h a hívott számon előfizető nem kapcsolható...
akkó most mi van?
heee?
küld át pü-ben a számod, azt amelyiken elérlek te céda!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika
Na látod, Gabikám.aquabase wrote:Persze ZsótiZsótiZsóti (ahogy boros-bochkor mondaná), de én az emlékekből élek...viking wrote:Simán becsusszan.
Te meg nem is motorozol már Gabi, honnan is tudhatnád?
JA.
Meg amúgy sem értek kurvára semmihez...
Tudod Te ezt.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- predatork2
- Posts: 932
- Joined: 2008.08.23. 19:11
- Location: itthon
Re: Vezetéstechnika
vízbázis!!!!aquabase wrote:ez így van, deviking wrote:Egyébként működik a dolog.
Ha folyamatos nyomást fejtesz ki a pedálra, beugrik az alacsonyabb fokozatba.
1. nem tesz jót a váltónak
2. azért ha úgy jön ki a féktáv akkor azért kell az a kuplung, ne old meg mindent az antihopping
most hirtelen csak ez jutott eszembe...
így hirtelen ami eszembe jut az az hogy:
1.nem hívtál
2.mit tudsz te a féktávokról!?
3.ezé most ne kövezz meg!
4.kinek van ideje a "pedált"tartani h váltóőméltósága mikor hajlandó lejjebb ugranni egy fokozattal!?há nem ugrott ...akkor most kimegyek a kavicságyba teszek az idomba egy félvödör kavicsot!
ha emlékeim nem csalnak akkor igencsak pánikszerűen pakolok viszafelé h a féktáv sikeres legyen,ehez pedig elengedhetetlen a kuplung!(tudom tudom....mer béna vagyok)
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Vezetéstechnika
Tőlem függetlenül beírtad. (szereti a váltó)
Innentől kezdve nem teljesen logikus számomra a kérdés, miszerint a Yamakkáról van-e szó.
Bár ha motor, akkor Yamaha. Ez tény.
Ilyenformán lassan vágom a logikát.
Innentől kezdve nem teljesen logikus számomra a kérdés, miszerint a Yamakkáról van-e szó.
Bár ha motor, akkor Yamaha. Ez tény.
Ilyenformán lassan vágom a logikát.
Re: Vezetéstechnika
ezt lehetne bővebben kedves Gergő?Miller wrote:aquabase wrote:1. nem tesz jót a váltónak
Egyébként igen
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.