WSBK 2011

Itt lehet bátran eszmét cserélni

Moderators: ddt500, nylontacsko, viking

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Valószínűleg Laverty megy a Sterilgarda Yamahához Melandri mellé.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Tardozzi nem bír a germán sarkossággal.
Ráadásul nem hagyják teljesen kibontakozni és nem jönnek úgy az eredmények, mint szerinte jöhetnének.
Tele lett a hócsukája.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK 2011

Post by ddt500 »

viking wrote:További bombák az átigazolási piacról!
Tardozzi otthagyja a BMW-t, megy ő is a Yamahához!
Haga talán Kawasakizik jövőre, Toseland megy a BMW-hez Corser vagy Melandri mellé.
Haganak örülnék. Most, hogy újra tudott nyerni talán még van benne 1-2 év. Tardozzi mióta ilyen szédelgő?? :shock:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

További bombák az átigazolási piacról!
Tardozzi otthagyja a BMW-t, megy ő is a Yamahához!
Haga talán Kawasakizik jövőre, Toseland megy a BMW-hez Corser vagy Melandri mellé.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Melandri jön Crutchlow helyére.
A Tech3 bejelentette, hogy náluk megy Cal jövőre, a WSBK-csapat pedig megerősítette, hogy megegyeztek Melandrival.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK 2011

Post by ddt500 »

Mondjuk a Ten Kate Honda meg a Suzuki sem igazán gyári csapat. Azt mondják a Ducati azért támogatja a privát alakulatokat. :wink: Ha a tavalyi köridőket hoznák a VB címért harcolnának. Ja és ha nem esne szét a moci állandóan.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: WSBK 2011

Post by tom war »

viking wrote:Sajnos igaz a hír.
Tehát ezért nem tér vissza Bayliss.
Teljes erővel az új hipersport modell fejlesztésére koncentrálják a forrásaikat.
Tele a hócipőjük a prototípus járgányokkal, amit megértek.
Miután az Aprilia ugye átállította a blokk vezérlését láncosról fogaskerekesre, bejelentette a BMW és a Suzuki Alstare is, hogy ők is meglépnék ezt 2011-ben, az Infront azonnal reagált: 2011-től tiltott a vezérlés változtatása, mert ez nagyon felvinné a költségeket...
http://ducati.com/racing/superbike/news ... 4/index.do
Kb.mintha a Ferrari otthagyna az F1-et.... :smt011 :smt011 :smt011
Kill faster and be alive.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Az új Ninja WSBK specifikációjú változatának bal hüvelykujjal működtethető hátsó fékkarja:

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: WSBK 2011

Post by ddt500 »

Érik Biaggi duplázása. :smt033
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Amennyire én tudom, készül egy új V4, de azt az új Desmosedicibe fogják beletenni.
Egy ultrarövid löketű 1200-as L2 is jár már, állítólag 207 lóerőt nyomott a mostani változat a padra.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by Kenyér »

Viking,en olvastam valamit egy v4es sbk projectrol a ducatitol. nem leher,h arra koncentralnak es csak 1 szezon marad ki? :smt017
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Majdnem biztos, hogy jövőre Melandri a WSBK-ban szerepel, a gyári S1000RR-rel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by viking »

Sajnos igaz a hír.
Tehát ezért nem tér vissza Bayliss.
Teljes erővel az új hipersport modell fejlesztésére koncentrálják a forrásaikat.
Tele a hócipőjük a prototípus járgányokkal, amit megértek.
Miután az Aprilia ugye átállította a blokk vezérlését láncosról fogaskerekesre, bejelentette a BMW és a Suzuki Alstare is, hogy ők is meglépnék ezt 2011-ben, az Infront azonnal reagált: 2011-től tiltott a vezérlés változtatása, mert ez nagyon felvinné a költségeket...
http://ducati.com/racing/superbike/news ... 4/index.do
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by badzoli »

Kenyér wrote:Jövőre nem lesz gyári Ducati.
Kiszálltak. Ma jelentették be :???:
Teljes erővel a Doki mögé áll a versenyosztály?
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: WSBK 2011

Post by Kenyér »

Jövőre nem lesz gyári Ducati.
Kiszálltak. Ma jelentették be :???:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
Post Reply

Return to “Duma-box”