Na akkor egy bő lére eresztett beszámoló következik.
Reggel elég jó hangulatban mentem ki a ringre. A moci kedveskedett egy egykerékkel az M3-on 3-ból 4-be váltva, fasza idő 0-a forgalom. 8:10-re értem ki. Több haverral is lepacsiztam majd mentem regisztrálni. Elég gyorsan lement a dolog. Utána leszereltem a tükröt-rendszámtáblát és mentem transpanderért meg gépátvátelre. Hát amit ott folyt az nem volt vicces.
Szerintem min. 40 percet elbasztam ott. A rajtszámok elfogytak, mindenki meg volt hülyülve én meg nem voltam elég erőszakos. (A leányzó 4X közölte velem, hogy ő nem adhat rajtszámot). Na mikor meguntam és szóltam, hogy bazd meg a suzukisok szabadedzése 1 óra múlva lesz az enyém meg 3 perc mi lenne ha nem tolakodnátok akkor meg ja bocs stb. Na mindegy kaptam rajtszámot kb.2 perc alatt. Beálltam a Kawások boxába (már mindenki a boxutcában várta a zöld lámpát) és a Jani meghúzta a láncomat. Gumimelegítés/légnyomásmérés meg minden nyista.
Kimentem és mentem 5-6 kört. Baszott szarul mentem és úgy beállt az alkarom mint az ökör. Lejöttem Jani rámért a gumira. Sok volt benne ezért eresztett belőle. Még 1 körre futotta és le is intették. 1 esés volt egy figura beleállt a falba a gyors balosból kifele. Én 2:10.3. Szánalmas.
Na felkerült a motorra a gumimelegítő meg minden. Jani basztatott meg többen is beszóltak, hogy hogyan mentem én 05-öt ha most csak 10 megy? Mondom reggel van vazze!
Az időmérőn az volt a terv, hogy nem megyek ki rögtön csak 10 perccel a kezdés után és 4-5 kört megyek de azért most odateszem magam. 06-07 elég nem kell a gumit koptatni. Na ennek megfelelően cselekedtem. Ahogy kimentem rögtön éreztem az elszántságot.
Első mért kör 2:10, 2-ik 09 de akkor utolértem egy embert a sikánnál, a harmadik köröm tiszta volt nem is mentem rosszul ezért le is jöttem. 2:07.5. Ez az összesített 7-ik helyre volt jó.(Összesen olyan 20-an voltunk) Ezerben a 4-ik voltam. Végül is ekkor még elégedett voltam.
Úgy éreztem a versenyen meg lesz a 03-04.
Utána Balagee megnyerte a suzukisok edzését. Szinte minden köre PB volt.
Na a versenyig jó alaposan kipihentem magam. Megjött az Asszony is. Megbeszéltem a Bérczi tesókkal, hogy hol is kéne fékezni rajtolásból a cél végén. Ugye nem vagyok egy nagy rajtoló.
Jani azt mondja 100-as tábla de ne törődjek vele menjek a többiek után és amikor mindenki fékez én még húzzam neki.
Dávid is mondta, hogy ne törődjek semmivel csak menjek a jobb szélen.
Olyan nyugodt voltam, hogy majdnem lekéstem a boxutca nyitást. Nem mondták be. Végül is 1 perccel a zárás előtt kifértem még. Rögtön jól megküldtem a kivezető kört, hogy ne hüljön nagyon vissza a gumi.
Szépen beálltam a helyemre kaptam esernyős lányt meg minden.
A felvezető körre indulva 100-nál dobott egy kerót a moci és ez jól is jött mert tökre kiment a fejemből, hogy itt váltani is kell.
A rajt előtt elgondolkoztam, hogy vajh most zöldre indulunk vagy az elalvó pirosra?
Úgy döntöttem, hogy az elalvó pirosra elindulok.
Na elaludt a lámpa. A reakcióidőm jó volt és motor is elég jól elindult. Crazy aki a 6-ik helyről indult kicsit jobban rajtolt, meg mögülem egy másik 6 kilós még jobban. De aztán másodikban már elkaptam crazyt, 3-ban meg utólértem egy elsősoros 600-ast meg azt aki lerajtolt. Éppen egy motornyi hely volt de közben én meg elfelejtettem felvenni a jobb lábamat. Húztam mint valami dragsterpilóta. Pont akkor értem közéjük de a világ minden kincséért el nem engedtem volna a gázt inkább csak behúztam a lábam.
Kicsit mindenkit megrázott a menetszél de nem értünk össze. Na úgy 130-ig mertem húzni a gázt majd fékeztem. 2-nak el tudtam volna fordulni de megfostam két balszélről nagyon borító embertől ezért beengedtem őket.
Téptem a gázt mint a barom mondom ezek biztos gyorsabbak nálam ha tudnám tartani őket az nem lenne rossz. Az első kört a 4-ik helyen fejeztem be és mit látok? Egy néni valami sárga táblával battyog be. Na ez vajon nekem szólt?
Leszarom.
A cél végén sikeresen elfékeztem magamat és rögtön be is jött elém két másik motor.
El is mentek mint a szél na mondom mindegy amúgy is lenyomtak volna. Mentem még egy kört a cél végén megint elfékeztem magamat!!
Na ekkor már szidtam magamat mint barom. Bejött elém egy 6 kilós de a 2-es féktávján dühből visszavettem. A harmadik körben a 3-as kanyart elszélesítettem(még a tutis is befért volna
) és a kigyorsításon megint bejött mellém de aztán a Tizedes tette a dolgát. A 4-ik körtől végig 06-os köröket mentem de állandóan hibáztam. Sikerült 4X is elnéznem a cél végi féktávot.
Aztán mit látok? Egyfigura megy ki a boxba. Utóbb kiderült, hogy bemozdult a rajtnál és nem ment ki büntire ezért kiintették. Nem tudtam ki az így nem is törődtem vele. Bénáztam tovább.
Az uszodában össze vissza csináltam mindent de gyakorlatilag 3-4 kanyar kivételével nem volt olyan amit ne rontottam volna el látványosan. A -3-ban voltam talán jó meg a sikánban ill. utána bal. Magamhoz képest persze. A mansellt nem vettem 2X ugyan úgy. Volt, hogy jó féktáv nagy tempó majd jé elfogy a pálya fékezni kéne. Máskor meg szar féktáv "micsinálsz!!??" nagy kigyorsítás. Ettől függetlenül 3 körrel a vége előtt 1-2mp-re megközelítettem a másik ZX-10R-t. Teljes erőből küzdöttem de egyszerűen nem tudtam hibátlan kört menni. Sikánnál beértem utána lemaradtam, a lejtős féktávon megint beértem majd a -2-ben meg a célrarában lemaradtam.
Cél végén megint ráestem na szóval ott volt az orrom előtt. Az 1-es kanyarból kijövet néha hátranéztem de csak egy zöld 636-ot láttam és úgy gondoltam jó helyen van ott szóval nem is ügyeltem rá. Néha hallottam némi 600-as visítást a hátam mögött de ha más nem is de a lóerő vleem volt szóval húztam neki. Én hajtottam a jobb helyezést. Végül is nem sikerült. Még egy kör és talán meg lett volna de nem volt. 9 tizeddel mögötte jöttem be. Bírtam volna még két kört de dög fáradt voltam. Bal karom megint becsuklott a -2 féktávján. No mindegy azért egy 3-ik helyet ért ez a fosprodukció.
Kaptam kupát, ajándékot satöbbi. 2:06.077 volt a legjobb köröm.
Az elsőtől kaptam 45 mp-et. Ő 2.01,1-et ment.
Végül is egy pozitív dolog volt a versenyen, hogy még az utolsó körben is tudtam küzdeni. Nem ment de próbálkoztam. Ha az elején nem szállok el kétszer is akkor 2-ik vagyok. Evan.