Mol Dynamic kupasorozat (Márkák Harca)
Moderator: ddt500
- balusk8
- Posts: 497
- Joined: 2008.08.12. 09:26
- Motorom: aprilia rsv 1000 piroska :D
- Itt motorozok: elkerülőn:D
- Location: jazzberény
- Contact:
Re: Hungaroring
Gratula mindenkinek!!
Bala vazz, atom jól mentél!!!
Bala vazz, atom jól mentél!!!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Hungaroring
Jani miért nem indultatok?
Hogyhogy 2:01.5 lehetett volna nyerni? Hol voltak a 2:00 alattiak?
Bala neked grat a pb hez
Hogyhogy 2:01.5 lehetett volna nyerni? Hol voltak a 2:00 alattiak?
Bala neked grat a pb hez
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Hungaroring
Koszi. Azert vigasztal hogy nem azert estem el mert forsziroztam a tempot. Tok lazan mentem vegig.
Egyszeruen csak beneztem azt a szitut, es reflexbol belenyultam a fekbe. HUlye utcai motorozas
A 750em meg nem rom. Belul kivalo. Jo ronda, de pl most tok ugyanugy nez ki mint mielott elestem
Kovetkezo versenyre mostmar leattetelezem aszem :)
Egyszeruen csak beneztem azt a szitut, es reflexbol belenyultam a fekbe. HUlye utcai motorozas
A 750em meg nem rom. Belul kivalo. Jo ronda, de pl most tok ugyanugy nez ki mint mielott elestem
Kovetkezo versenyre mostmar leattetelezem aszem :)
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Hungaroring
Szép volt Fiúk!
Balának meg külön gratula, hogy egy rom 750-nel agyonverte volna az ezreseket.
Balának meg külön gratula, hogy egy rom 750-nel agyonverte volna az ezreseket.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Köcce. Janival pont azon röhögtünk, hogy ennyi kerécserét még nem láttunk. "Vazze 2:19-et mentem de már csúszkál a hátulja kell egy új slick stb." Bala meg a roncsával nyeri az edzést.Dave wrote:Tibor
Hihetetlen ,hogy milyen részletesen emlékszel mindenre.
Jó a memóriád ,én néha arra sem emlékszem verseny után ,hogy hányadiknak fordultam..!
Na gratula még egyszer.
De legközelebb azért szeretnék gratulálni mert 2:01-el elpicsáztad a mezőnyt.
Balának is gratula ,szépen ment amíg ment.Sajnálom hogy így zárta mert a dobogó tetején kellett volna vigyorognia.
Pedig sokat nem mocizott mostanában és hát a motorja sem éppen olyan ,hogy egy k9 ezret szorongasson vele .
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Tibor
Hihetetlen ,hogy milyen részletesen emlékszel mindenre.
Jó a memóriád ,én néha arra sem emlékszem verseny után ,hogy hányadiknak fordultam..!
Na gratula még egyszer.
De legközelebb azért szeretnék gratulálni mert 2:01-el elpicsáztad a mezőnyt.
Balának is gratula ,szépen ment amíg ment.Sajnálom hogy így zárta mert a dobogó tetején kellett volna vigyorognia.
Pedig sokat nem mocizott mostanában és hát a motorja sem éppen olyan ,hogy egy k9 ezret szorongasson vele .
Hihetetlen ,hogy milyen részletesen emlékszel mindenre.
Jó a memóriád ,én néha arra sem emlékszem verseny után ,hogy hányadiknak fordultam..!
Na gratula még egyszer.
De legközelebb azért szeretnék gratulálni mert 2:01-el elpicsáztad a mezőnyt.
Balának is gratula ,szépen ment amíg ment.Sajnálom hogy így zárta mert a dobogó tetején kellett volna vigyorognia.
Pedig sokat nem mocizott mostanában és hát a motorja sem éppen olyan ,hogy egy k9 ezret szorongasson vele .
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Köcce.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Na akkor egy bő lére eresztett beszámoló következik. Reggel elég jó hangulatban mentem ki a ringre. A moci kedveskedett egy egykerékkel az M3-on 3-ból 4-be váltva, fasza idő 0-a forgalom. 8:10-re értem ki. Több haverral is lepacsiztam majd mentem regisztrálni. Elég gyorsan lement a dolog. Utána leszereltem a tükröt-rendszámtáblát és mentem transpanderért meg gépátvátelre. Hát amit ott folyt az nem volt vicces. Szerintem min. 40 percet elbasztam ott. A rajtszámok elfogytak, mindenki meg volt hülyülve én meg nem voltam elég erőszakos. (A leányzó 4X közölte velem, hogy ő nem adhat rajtszámot). Na mikor meguntam és szóltam, hogy bazd meg a suzukisok szabadedzése 1 óra múlva lesz az enyém meg 3 perc mi lenne ha nem tolakodnátok akkor meg ja bocs stb. Na mindegy kaptam rajtszámot kb.2 perc alatt. Beálltam a Kawások boxába (már mindenki a boxutcában várta a zöld lámpát) és a Jani meghúzta a láncomat. Gumimelegítés/légnyomásmérés meg minden nyista. Kimentem és mentem 5-6 kört. Baszott szarul mentem és úgy beállt az alkarom mint az ökör. Lejöttem Jani rámért a gumira. Sok volt benne ezért eresztett belőle. Még 1 körre futotta és le is intették. 1 esés volt egy figura beleállt a falba a gyors balosból kifele. Én 2:10.3. Szánalmas.
Na felkerült a motorra a gumimelegítő meg minden. Jani basztatott meg többen is beszóltak, hogy hogyan mentem én 05-öt ha most csak 10 megy? Mondom reggel van vazze!
Az időmérőn az volt a terv, hogy nem megyek ki rögtön csak 10 perccel a kezdés után és 4-5 kört megyek de azért most odateszem magam. 06-07 elég nem kell a gumit koptatni. Na ennek megfelelően cselekedtem. Ahogy kimentem rögtön éreztem az elszántságot. Első mért kör 2:10, 2-ik 09 de akkor utolértem egy embert a sikánnál, a harmadik köröm tiszta volt nem is mentem rosszul ezért le is jöttem. 2:07.5. Ez az összesített 7-ik helyre volt jó.(Összesen olyan 20-an voltunk) Ezerben a 4-ik voltam. Végül is ekkor még elégedett voltam. Úgy éreztem a versenyen meg lesz a 03-04.
Utána Balagee megnyerte a suzukisok edzését. Szinte minden köre PB volt.
Na a versenyig jó alaposan kipihentem magam. Megjött az Asszony is. Megbeszéltem a Bérczi tesókkal, hogy hol is kéne fékezni rajtolásból a cél végén. Ugye nem vagyok egy nagy rajtoló. Jani azt mondja 100-as tábla de ne törődjek vele menjek a többiek után és amikor mindenki fékez én még húzzam neki. Dávid is mondta, hogy ne törődjek semmivel csak menjek a jobb szélen.
Olyan nyugodt voltam, hogy majdnem lekéstem a boxutca nyitást. Nem mondták be. Végül is 1 perccel a zárás előtt kifértem még. Rögtön jól megküldtem a kivezető kört, hogy ne hüljön nagyon vissza a gumi.
Szépen beálltam a helyemre kaptam esernyős lányt meg minden. A felvezető körre indulva 100-nál dobott egy kerót a moci és ez jól is jött mert tökre kiment a fejemből, hogy itt váltani is kell. A rajt előtt elgondolkoztam, hogy vajh most zöldre indulunk vagy az elalvó pirosra?
Úgy döntöttem, hogy az elalvó pirosra elindulok. Na elaludt a lámpa. A reakcióidőm jó volt és motor is elég jól elindult. Crazy aki a 6-ik helyről indult kicsit jobban rajtolt, meg mögülem egy másik 6 kilós még jobban. De aztán másodikban már elkaptam crazyt, 3-ban meg utólértem egy elsősoros 600-ast meg azt aki lerajtolt. Éppen egy motornyi hely volt de közben én meg elfelejtettem felvenni a jobb lábamat. Húztam mint valami dragsterpilóta. Pont akkor értem közéjük de a világ minden kincséért el nem engedtem volna a gázt inkább csak behúztam a lábam.
Kicsit mindenkit megrázott a menetszél de nem értünk össze. Na úgy 130-ig mertem húzni a gázt majd fékeztem. 2-nak el tudtam volna fordulni de megfostam két balszélről nagyon borító embertől ezért beengedtem őket. Téptem a gázt mint a barom mondom ezek biztos gyorsabbak nálam ha tudnám tartani őket az nem lenne rossz. Az első kört a 4-ik helyen fejeztem be és mit látok? Egy néni valami sárga táblával battyog be. Na ez vajon nekem szólt? Leszarom. A cél végén sikeresen elfékeztem magamat és rögtön be is jött elém két másik motor. El is mentek mint a szél na mondom mindegy amúgy is lenyomtak volna. Mentem még egy kört a cél végén megint elfékeztem magamat!! Na ekkor már szidtam magamat mint barom. Bejött elém egy 6 kilós de a 2-es féktávján dühből visszavettem. A harmadik körben a 3-as kanyart elszélesítettem(még a tutis is befért volna ) és a kigyorsításon megint bejött mellém de aztán a Tizedes tette a dolgát. A 4-ik körtől végig 06-os köröket mentem de állandóan hibáztam. Sikerült 4X is elnéznem a cél végi féktávot. Aztán mit látok? Egyfigura megy ki a boxba. Utóbb kiderült, hogy bemozdult a rajtnál és nem ment ki büntire ezért kiintették. Nem tudtam ki az így nem is törődtem vele. Bénáztam tovább.
Az uszodában össze vissza csináltam mindent de gyakorlatilag 3-4 kanyar kivételével nem volt olyan amit ne rontottam volna el látványosan. A -3-ban voltam talán jó meg a sikánban ill. utána bal. Magamhoz képest persze. A mansellt nem vettem 2X ugyan úgy. Volt, hogy jó féktáv nagy tempó majd jé elfogy a pálya fékezni kéne. Máskor meg szar féktáv "micsinálsz!!??" nagy kigyorsítás. Ettől függetlenül 3 körrel a vége előtt 1-2mp-re megközelítettem a másik ZX-10R-t. Teljes erőből küzdöttem de egyszerűen nem tudtam hibátlan kört menni. Sikánnál beértem utána lemaradtam, a lejtős féktávon megint beértem majd a -2-ben meg a célrarában lemaradtam. Cél végén megint ráestem na szóval ott volt az orrom előtt. Az 1-es kanyarból kijövet néha hátranéztem de csak egy zöld 636-ot láttam és úgy gondoltam jó helyen van ott szóval nem is ügyeltem rá. Néha hallottam némi 600-as visítást a hátam mögött de ha más nem is de a lóerő vleem volt szóval húztam neki. Én hajtottam a jobb helyezést. Végül is nem sikerült. Még egy kör és talán meg lett volna de nem volt. 9 tizeddel mögötte jöttem be. Bírtam volna még két kört de dög fáradt voltam. Bal karom megint becsuklott a -2 féktávján. No mindegy azért egy 3-ik helyet ért ez a fosprodukció. Kaptam kupát, ajándékot satöbbi. 2:06.077 volt a legjobb köröm. Az elsőtől kaptam 45 mp-et. Ő 2.01,1-et ment.
Végül is egy pozitív dolog volt a versenyen, hogy még az utolsó körben is tudtam küzdeni. Nem ment de próbálkoztam. Ha az elején nem szállok el kétszer is akkor 2-ik vagyok. Evan.
Na felkerült a motorra a gumimelegítő meg minden. Jani basztatott meg többen is beszóltak, hogy hogyan mentem én 05-öt ha most csak 10 megy? Mondom reggel van vazze!
Az időmérőn az volt a terv, hogy nem megyek ki rögtön csak 10 perccel a kezdés után és 4-5 kört megyek de azért most odateszem magam. 06-07 elég nem kell a gumit koptatni. Na ennek megfelelően cselekedtem. Ahogy kimentem rögtön éreztem az elszántságot. Első mért kör 2:10, 2-ik 09 de akkor utolértem egy embert a sikánnál, a harmadik köröm tiszta volt nem is mentem rosszul ezért le is jöttem. 2:07.5. Ez az összesített 7-ik helyre volt jó.(Összesen olyan 20-an voltunk) Ezerben a 4-ik voltam. Végül is ekkor még elégedett voltam. Úgy éreztem a versenyen meg lesz a 03-04.
Utána Balagee megnyerte a suzukisok edzését. Szinte minden köre PB volt.
Na a versenyig jó alaposan kipihentem magam. Megjött az Asszony is. Megbeszéltem a Bérczi tesókkal, hogy hol is kéne fékezni rajtolásból a cél végén. Ugye nem vagyok egy nagy rajtoló. Jani azt mondja 100-as tábla de ne törődjek vele menjek a többiek után és amikor mindenki fékez én még húzzam neki. Dávid is mondta, hogy ne törődjek semmivel csak menjek a jobb szélen.
Olyan nyugodt voltam, hogy majdnem lekéstem a boxutca nyitást. Nem mondták be. Végül is 1 perccel a zárás előtt kifértem még. Rögtön jól megküldtem a kivezető kört, hogy ne hüljön nagyon vissza a gumi.
Szépen beálltam a helyemre kaptam esernyős lányt meg minden. A felvezető körre indulva 100-nál dobott egy kerót a moci és ez jól is jött mert tökre kiment a fejemből, hogy itt váltani is kell. A rajt előtt elgondolkoztam, hogy vajh most zöldre indulunk vagy az elalvó pirosra?
Úgy döntöttem, hogy az elalvó pirosra elindulok. Na elaludt a lámpa. A reakcióidőm jó volt és motor is elég jól elindult. Crazy aki a 6-ik helyről indult kicsit jobban rajtolt, meg mögülem egy másik 6 kilós még jobban. De aztán másodikban már elkaptam crazyt, 3-ban meg utólértem egy elsősoros 600-ast meg azt aki lerajtolt. Éppen egy motornyi hely volt de közben én meg elfelejtettem felvenni a jobb lábamat. Húztam mint valami dragsterpilóta. Pont akkor értem közéjük de a világ minden kincséért el nem engedtem volna a gázt inkább csak behúztam a lábam.
Kicsit mindenkit megrázott a menetszél de nem értünk össze. Na úgy 130-ig mertem húzni a gázt majd fékeztem. 2-nak el tudtam volna fordulni de megfostam két balszélről nagyon borító embertől ezért beengedtem őket. Téptem a gázt mint a barom mondom ezek biztos gyorsabbak nálam ha tudnám tartani őket az nem lenne rossz. Az első kört a 4-ik helyen fejeztem be és mit látok? Egy néni valami sárga táblával battyog be. Na ez vajon nekem szólt? Leszarom. A cél végén sikeresen elfékeztem magamat és rögtön be is jött elém két másik motor. El is mentek mint a szél na mondom mindegy amúgy is lenyomtak volna. Mentem még egy kört a cél végén megint elfékeztem magamat!! Na ekkor már szidtam magamat mint barom. Bejött elém egy 6 kilós de a 2-es féktávján dühből visszavettem. A harmadik körben a 3-as kanyart elszélesítettem(még a tutis is befért volna ) és a kigyorsításon megint bejött mellém de aztán a Tizedes tette a dolgát. A 4-ik körtől végig 06-os köröket mentem de állandóan hibáztam. Sikerült 4X is elnéznem a cél végi féktávot. Aztán mit látok? Egyfigura megy ki a boxba. Utóbb kiderült, hogy bemozdult a rajtnál és nem ment ki büntire ezért kiintették. Nem tudtam ki az így nem is törődtem vele. Bénáztam tovább.
Az uszodában össze vissza csináltam mindent de gyakorlatilag 3-4 kanyar kivételével nem volt olyan amit ne rontottam volna el látványosan. A -3-ban voltam talán jó meg a sikánban ill. utána bal. Magamhoz képest persze. A mansellt nem vettem 2X ugyan úgy. Volt, hogy jó féktáv nagy tempó majd jé elfogy a pálya fékezni kéne. Máskor meg szar féktáv "micsinálsz!!??" nagy kigyorsítás. Ettől függetlenül 3 körrel a vége előtt 1-2mp-re megközelítettem a másik ZX-10R-t. Teljes erőből küzdöttem de egyszerűen nem tudtam hibátlan kört menni. Sikánnál beértem utána lemaradtam, a lejtős féktávon megint beértem majd a -2-ben meg a célrarában lemaradtam. Cél végén megint ráestem na szóval ott volt az orrom előtt. Az 1-es kanyarból kijövet néha hátranéztem de csak egy zöld 636-ot láttam és úgy gondoltam jó helyen van ott szóval nem is ügyeltem rá. Néha hallottam némi 600-as visítást a hátam mögött de ha más nem is de a lóerő vleem volt szóval húztam neki. Én hajtottam a jobb helyezést. Végül is nem sikerült. Még egy kör és talán meg lett volna de nem volt. 9 tizeddel mögötte jöttem be. Bírtam volna még két kört de dög fáradt voltam. Bal karom megint becsuklott a -2 féktávján. No mindegy azért egy 3-ik helyet ért ez a fosprodukció. Kaptam kupát, ajándékot satöbbi. 2:06.077 volt a legjobb köröm. Az elsőtől kaptam 45 mp-et. Ő 2.01,1-et ment.
Végül is egy pozitív dolog volt a versenyen, hogy még az utolsó körben is tudtam küzdeni. Nem ment de próbálkoztam. Ha az elején nem szállok el kétszer is akkor 2-ik vagyok. Evan.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Nem.VIK-001 wrote:Brian indult ?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Nemtom pontosan 12-14 körül.viking wrote:Baláé csak szebb lesz, ha elcsúszik.
Hajni hol állt, amikor bekövetkezett a gixer a gixxerrel?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Gabesz egy állat. 2:00 és csak 4 századdal kapott ki. Én szánalmas voltam nem volt tiszta köröm mindig elbasztam valamit. 4-ik körtől végig 06-ot mentem.Koca wrote:Ajajj, ez nem hangzik valami jól...ddt500 wrote:Na helló. Sajnos Balagee és Hajni is eldobták a mocit. Hajni motorján szinte 0-a a kár. Balagee-jén se sokkal több. Személyi sérülés sem történt.
Neked meg Gabesznek gratula! Idők?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Hat sajnalom hogy igy alakult mert amugy szuper jot motoroztunk. Egesz lazan es konnyeden tudtam menni, viszonylag jo idoket is mentem.
A bukta 100% az en hibam volt, az uszodaba sokkal gyorsabb voltam mint a Dodor (o vezetett a versenyben), es lenduletbol ramotoroztam egeszen kozel. Ot meg nem lett volna gond, de valamiert elcsukta egy pillanatra a gazt ahol en mar gyorsitok es akkor mar szaguldottam bele ezerrel a a seggebe. Ekkor reflexbol belenyultam a fekbe picit es mivel a suly mar hatul volt azonal elment az eleje. De ha nem nyulok bele, nekimegyek, ez 100%. Szoval vegul is jol megusztam egy ocsmany balesetet.
Egyebkent siman megnyertem volna a versenyt. :9 Elso helyrol rajtoltam 2.01:5-el, es a versenyen is 2.01:5 mentem.
Sajnos a rajtnal eselytelen voltam a kb gyari attetelemmel, foleg az ezresek ellen. Igy alakult hogy kuzdenem kellett tobb emberrel is ohgy elol menjek :(
motornak semmi baja folytathattam is volna, de a kormanycsutka elcsuszot egy 15 fokot es ugy nem lehet vezetni rendesen..
A bukta 100% az en hibam volt, az uszodaba sokkal gyorsabb voltam mint a Dodor (o vezetett a versenyben), es lenduletbol ramotoroztam egeszen kozel. Ot meg nem lett volna gond, de valamiert elcsukta egy pillanatra a gazt ahol en mar gyorsitok es akkor mar szaguldottam bele ezerrel a a seggebe. Ekkor reflexbol belenyultam a fekbe picit es mivel a suly mar hatul volt azonal elment az eleje. De ha nem nyulok bele, nekimegyek, ez 100%. Szoval vegul is jol megusztam egy ocsmany balesetet.
Egyebkent siman megnyertem volna a versenyt. :9 Elso helyrol rajtoltam 2.01:5-el, es a versenyen is 2.01:5 mentem.
Sajnos a rajtnal eselytelen voltam a kb gyari attetelemmel, foleg az ezresek ellen. Igy alakult hogy kuzdenem kellett tobb emberrel is ohgy elol menjek :(
motornak semmi baja folytathattam is volna, de a kormanycsutka elcsuszot egy 15 fokot es ugy nem lehet vezetni rendesen..
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
-
- Posts: 82
- Joined: 2009.08.02. 14:21
- Motorom: Yamaha XT660R
- Itt motorozok: Közút
- Köridő(k): Hring=2:19,75
- Location: Budapest
- Contact:
Re: Hungaroring
Gratula Tibi! A top speeded nagyon ott voltviking wrote:Tibi harmadik lett a ZX-kupán, Gabesz második a hondások között!
http://www.gpsidomeres.hu - GPS alapú köridőmérés