2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Moderators: ddt500, viking

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by viking »

tom war wrote:
ddt500 wrote:Hayden jó szereplése mindenképpen bíztató Stonerre nézve. Ha csak simán 56 elejét futja végig akkor 6-7mp nyert volna.
Hayden megerdemelte volna a dobogot...nem kicsit volt ideges a verseny utan a boxban...
Nem tehetett róla.
Ő megverte Dovit.
Aztán hogy a célegyenesben a Honda otthagyta mint a szart, arról ő nem tehet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by tom war »

ddt500 wrote:Hayden jó szereplése mindenképpen bíztató Stonerre nézve. Ha csak simán 56 elejét futja végig akkor 6-7mp nyert volna.
Hayden megerdemelte volna a dobogot...nem kicsit volt ideges a verseny utan a boxban...
Kill faster and be alive.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by ddt500 »

Hayden jó szereplése mindenképpen bíztató Stonerre nézve. Ha csak simán 56 elejét futja végig akkor 6-7mp nyert volna.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by viking »

Stoner túlspilázta a dolgot.
Nem kellett volna 6-8 tizeddel jobb köröket mennie mint Rossinak, főként úgy, hogy már két másodperccel vezetett.

Ő erről a következőket mondta:
"A motor a rajtnál felágaskodott, ezért szarul rajtoltam.
De összességében jól éreztem magam a motoron, így gyorsan megelőztem a srácokat.
Aztán elkezdtem menni a saját ritmusomban, de a hosszú kanyarokban többször is elvesztettem az elejét, ezért arra gondoltam, hogy a teli tank miatt amúgy is nehéz elejét nem fogom annyira terhelni és megváltoztattam a stílusomat.
Sajnos a telemetriai adatokat elemezve pont ez volt a baj, mert a kicsúszásomnál nem volt elég súly az elején.
Sajnálom a dolgot és elnézést kérek a csapattól és a szurkolóktól, de úgy gondolom, mindenképpen előre léptünk a motor fejlesztésében, a hátsó tapadás például (amivel tavaly állandóan gondunk volt) egyszerűen hihetetlen.
Nicky-nek gratulálok, nagyon szépen és stabilan ment, mindketten optimisták lehetünk a folytatást illetően ezzel a motorral, még nagyon hosszú az idény."
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
SP_KisDezz
Posts: 66
Joined: 2009.12.18. 10:09
Motorom: GSXR-600 K6
Location: Budapest

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by SP_KisDezz »

Kíváncsian várom a folytatást!
:grin:

A Moto2 gépeknek nagyon csúszkál a fara. Lehet, hogy csak 1-2 váz geometriája nem túl jó, vagy a beállításokat nem találták meg még rendesen. Érdekes lesz a folytatás, hogy mit találnak majd ki ez ellen.

A GP-ben a honda nagyon erős! Spies előtt meg le a kalappal! Szépen, taktikusan behozta a vasat a vasat az 5. helyen. Dovi-tól kicsit több harciasságot vártam, de mindegy összességében izgalmas futamok voltak és ez a lényeg!!!
:grin:
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by zsir »

viking wrote:Ez marhaság több okból is.
Egyrészt 20 lóerőt nem gyengül egy új, "tartós" blokk az edzésen, másrészt pedig idén már minimum három verseny hétvégét kell kibírnia egy-egy blokknak.
a motor nem gyengul hanem ugy alitjak be, szerintem pont ugy mint az F1 ben tudnak allitani a motor teljesitmenyen, azert is volt hogy elfogyott rossi benzine, mert nagyon feltekerte az erot.
a lenyg a motorok teljesitmenyen tudnak szabalyozni a versenyzo consolrol.

az teny Lorenzo, Rossi es Spies csodalatosak, Lorenzo a gyorsulasi kepesegeert, rossi a kitartasaert, es kuzedni akarasert, Spies pedig brutal jo egy gynege motorral hogy visszavette a heylezeset.

egyebbkent meglatjuk a vegen kinek lesz igaza.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by viking »

Ez marhaság több okból is.
Egyrészt 20 lóerőt nem gyengül egy új, "tartós" blokk az edzésen, másrészt pedig idén már minimum három verseny hétvégét kell kibírnia egy-egy blokknak.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by zsir »

Szerintem nem a honda az erosebb blok csak igy van beallitva, vagyis versenyen kulon fogjak hasznalni mindig az uj blokkot majd azt at teszik edzesre a kovetkezo verseny elott, igy a verseny motor mindig uj es szet lehet hajtani ez taktika semmi mas. Igaz veszelyes dolog de van elonye 4 hely helyet 3 hely es csunyan.
Szerintem a yamaha lesz nagyon uzem biztos a hondanak lesz gondja a blokkokal a vege fele szerintem.
Szoval az egesz taktika es ez a éivio suponak koszonheto szerintem
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by viking »

Ne feledkezzünk meg erről a Benny gyerekről sem!
Ahogyan kifékezte a cél végén a sokkal gyorsabb motoron ülő Pedrosát és utána ellépett tőle...megverte a 4. helyről induló Puniet-t...csak a két gyári jamakka, a rakétagyors Hondán versenyző Dovi és a gyári ducatis Hayden előzték meg!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
peresab
Posts: 55
Joined: 2009.09.19. 21:38
Motorom: Honda CBR 600RR

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by peresab »

Lorenzo elég rendesen kereste a pezsgőt :lol:
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by Melasz »

Szerintem a Yamahát még reszelgetni kell egy kicsit, mert legalább 10 - 15 ló hátránya van a Hondával és 5 - 10 a Dukival szemben.
A helyes döntés alapja a tapasztalat.
A tapasztalat alapja a helytelen döntés.
(Murphy)

Mindegy melyiket választod, az a rossz !
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by viking »

ddt500 wrote:Mindenesetre azzal együtt, hogy nyert a Rossi/Yamaha csomag nem tűnik olyan erősnek mint eddig. Ilyen Haydenek, Doviziosok szorongatják? :smt005 A benzinnel meg mázlija volt.
Hááát, a dolgok jelenlegi állása szerint Rossit egyedül Casey tudja megverni, ő pedig egyből 25 pontos hátrányt szedett össze az 5 pontos előny helyett.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by viking »

Ez az Imje... :smt021
Motegi még jobb lehet a Yamaháknak, mert ott nincsen ilyen hosszú egyenes, hogy a Ducatik lenyomják őket.
Ez a cseh 2-t nézte???
A Hondák nyomtak le mindenkit az egyenesben, Dovi a befutónál is úgy ment el Hayden mellett, mintha szembe jött volna.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39105
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by ddt500 »

Mindenesetre azzal együtt, hogy nyert a Rossi/Yamaha csomag nem tűnik olyan erősnek mint eddig. Ilyen Haydenek, Doviziosok szorongatják? :smt005 A benzinnel meg mázlija volt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Kato
Posts: 87
Joined: 2009.10.21. 17:21
Motorom: 600RR PC40
Location: Sárvár

Re: 2010. 04. 11. Losail, Katar (GP)

Post by Kato »

Nagy verseny volt!!!

Iszonyat erős a Honda....
Post Reply

Return to “A versenyek 2010”