Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Moderator: ddt500
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Áprilistól folyt köv
Eddigi nyertesek :
-Babyreider : I
-Miller : I
-DDT-500 : IIIIII
-Krisztián : I
-Melasz: I
-Tacsi : II
-Badzoli: II
-Snake : I
-Viking : III
-Zsubaby : I
-Elnök úr:I
-Hapcika : I
-Fekete663 : I
Eddigi nyertesek :
-Babyreider : I
-Miller : I
-DDT-500 : IIIIII
-Krisztián : I
-Melasz: I
-Tacsi : II
-Badzoli: II
-Snake : I
-Viking : III
-Zsubaby : I
-Elnök úr:I
-Hapcika : I
-Fekete663 : I
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
laurin és klement késöbb megdöntötte még ugyanazon évben.
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
senki semmi?
az autóik ebben az időkben már sokkal többet tudtak...
a helyes válasz az : a lett volna.
majd dobok egy linket is de addig is kis történelem.
...pár évvel késöbb:
1912
Júniusban Boillot Dieppe-ben megnyeri az ACF Nagydíjat egy Peugeot L76 volánjánál. Ez az első autó a világon, amely négy vezérműtengellyel és hengerenként négy szeleppel készült. EIkezdik építeni a sochaux-i gyárat. Decemberben a Párizsi Autószalonon bemutatják a Peugeot Bébét (BP1 típus). A Bugatti tervei alapján készült és a Peugeot modellek történetében másodízben névvel is felruházott autónak semmi köze nem volt az 1905-ben bemutatott Bébéhez. A hat lóerős népautót 1916-ig gyártotta a Peugeot, összesen 3095 példány gurult ki belőle Beaulieu-ból
Ebben nagy érdeme volt a híres négyhengeres Offenhauser motornak is, amelyet a négyszelepes, kettős vezértengellyel ellátott, négyhengeres változatból fejlesztettek tovább. Még ugyanebben az évben Jules Goux új gyorsasági rekordot állít fel 170,558 km/h átlagsebességével.(ez autó !!! a motoré volt a kevesebb...) Júliusban Boillot megnyeri az Amiens-i Nagydíjat, ahol egy Peugeot L56-tal indul. 1911 és 1913 között a Peugeot megháromszorozta termelését. 1913-an a márka 9338 autót gyártott, ezzel a francia autógyártás felét és a hazai piac 20 százalékát képviselte.
1914
A Peugeot 2500 alkalmazottat foglalkoztat. Ebben az évben 10 000 autó és 80 000 kerékpár kerül ki Audincourt, Beaulieu, Lille és Valentigney üzemeiből.
1915
Augusztusban meghal Armand Peugeot, a Peugeot autógyártás megalapítója.
1916
Májusban újabb Peugeot-gőzelem az indianapolisi 500 mérföldes versenyen. A siker szerzője ezúttal Dario Resta, aki egy Peugeot L45 típussal áll rajthoz. Robert Peugeot új területeket vásárol Sochaux-Montbéliard környékén.
1918
Sochaux-ban megépül a kovácsüzem.
1914 - 1918
A háború alatt elfoglalják a lille-i gyárat, a többi üzemben védelmi eszközöket állítanak elő: 1000 motorkerékpárt, 63 000 kerékpárt, 3000 autót, 6000 teherautót, 1400 harckocsi-motort, 10 000 repülőgépmotort, valamint hatmillió töltényt és lövedéket. Megalapítják az Üzemi Krónikát (Bulletin des Usines), az első francia vállalati újságot, amelyet később az Üzemi Tudósító (Courrier des Usines), majd a Gyorsan és messze (Vite et loin) című lap vált fel. Ezt követi 1981-ben a Peugeot Magazin, majd 1998-ban a Világcsoport (Planéte Groupe).
az autóik ebben az időkben már sokkal többet tudtak...
a helyes válasz az : a lett volna.
majd dobok egy linket is de addig is kis történelem.
...pár évvel késöbb:
1912
Júniusban Boillot Dieppe-ben megnyeri az ACF Nagydíjat egy Peugeot L76 volánjánál. Ez az első autó a világon, amely négy vezérműtengellyel és hengerenként négy szeleppel készült. EIkezdik építeni a sochaux-i gyárat. Decemberben a Párizsi Autószalonon bemutatják a Peugeot Bébét (BP1 típus). A Bugatti tervei alapján készült és a Peugeot modellek történetében másodízben névvel is felruházott autónak semmi köze nem volt az 1905-ben bemutatott Bébéhez. A hat lóerős népautót 1916-ig gyártotta a Peugeot, összesen 3095 példány gurult ki belőle Beaulieu-ból
Ebben nagy érdeme volt a híres négyhengeres Offenhauser motornak is, amelyet a négyszelepes, kettős vezértengellyel ellátott, négyhengeres változatból fejlesztettek tovább. Még ugyanebben az évben Jules Goux új gyorsasági rekordot állít fel 170,558 km/h átlagsebességével.(ez autó !!! a motoré volt a kevesebb...) Júliusban Boillot megnyeri az Amiens-i Nagydíjat, ahol egy Peugeot L56-tal indul. 1911 és 1913 között a Peugeot megháromszorozta termelését. 1913-an a márka 9338 autót gyártott, ezzel a francia autógyártás felét és a hazai piac 20 százalékát képviselte.
1914
A Peugeot 2500 alkalmazottat foglalkoztat. Ebben az évben 10 000 autó és 80 000 kerékpár kerül ki Audincourt, Beaulieu, Lille és Valentigney üzemeiből.
1915
Augusztusban meghal Armand Peugeot, a Peugeot autógyártás megalapítója.
1916
Májusban újabb Peugeot-gőzelem az indianapolisi 500 mérföldes versenyen. A siker szerzője ezúttal Dario Resta, aki egy Peugeot L45 típussal áll rajthoz. Robert Peugeot új területeket vásárol Sochaux-Montbéliard környékén.
1918
Sochaux-ban megépül a kovácsüzem.
1914 - 1918
A háború alatt elfoglalják a lille-i gyárat, a többi üzemben védelmi eszközöket állítanak elő: 1000 motorkerékpárt, 63 000 kerékpárt, 3000 autót, 6000 teherautót, 1400 harckocsi-motort, 10 000 repülőgépmotort, valamint hatmillió töltényt és lövedéket. Megalapítják az Üzemi Krónikát (Bulletin des Usines), az első francia vállalati újságot, amelyet később az Üzemi Tudósító (Courrier des Usines), majd a Gyorsan és messze (Vite et loin) című lap vált fel. Ezt követi 1981-ben a Peugeot Magazin, majd 1998-ban a Világcsoport (Planéte Groupe).
- Gregory House
- Posts: 812
- Joined: 2008.03.17. 16:12
- Motorom: GSX-R 1000 K2
- Location: Békés megye
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Természetesen a B!
1,5 km/h-val verte az akkori csúcstartót a rolls-roycet.
1,5 km/h-val verte az akkori csúcstartót a rolls-roycet.
"A motorozás ugyanis zseniális örömforrás, csak ez részben törvényellenes, részben ciki. De valamikor a pubertás táján mindnyájan tudtuk, hogy a konvenciók baromságok, a felnőttek majmok, és csak a kéjvágy az igazi, meg a rokkendroll."
-
- A láthatatlan horgász
- Posts: 1297
- Joined: 2007.02.21. 13:15
- Motorom: Yamaha Fazer 1000
- Itt motorozok: Országszerte
- Köridő(k): Az meg mi?
- Location: Békásmegyer
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Hat ezt a csucsot a net nem jegyzi...
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
[quote="Donor"]egy peugeot 1905-ben 1,1 l-es motorral abszolút sebességi csúcsot futott.
Mennyi volt ez???
a, 123,2
b, 85,5
c, 75,2
d, 55,5
d, talán.
Mennyi volt ez???
a, 123,2
b, 85,5
c, 75,2
d, 55,5
d, talán.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Itt valami gebasz lesz.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
egy peugeot 1905-ben 1,1 l-es motorral abszolút sebességi csúcsot futott.
Mennyi volt ez???
a, 123,2
b, 85,5
c, 75,2
d, 55,5
Eddigi nyertesek :
-Babyreider : I
-Miller : I
-DDT-500 : IIIIII
-Krisztián : I
-Melasz: I
-Tacsi : II
-Badzoli: II
-Snake : I
-Viking : III
-Zsubaby : I
-Elnök úr:I
-Hapcika : I
-Fekete663 : I
Mennyi volt ez???
a, 123,2
b, 85,5
c, 75,2
d, 55,5
Eddigi nyertesek :
-Babyreider : I
-Miller : I
-DDT-500 : IIIIII
-Krisztián : I
-Melasz: I
-Tacsi : II
-Badzoli: II
-Snake : I
-Viking : III
-Zsubaby : I
-Elnök úr:I
-Hapcika : I
-Fekete663 : I
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
nagyon jó kérdést találtam mára
12-kor kirakom
12-kor kirakom
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
viking wrote:Belekötsz az MLSZ elnökbe és cégbirodalmába?
Jeltelen sírban fogsz nyugodni...
legalább lesz mivel etetni a medvéket
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Belekötsz az MLSZ elnökbe és cégbirodalmába?
Jeltelen sírban fogsz nyugodni...
Jeltelen sírban fogsz nyugodni...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Mi is.Gregory House wrote:Nagggyon patinás ez az ojjektum vazz!
Nyáron szerintem felkeressük!
A bevédős barátaimmal
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Kvíz (a kvízprofesszor: Donor)
Gregory House wrote:Nagggyon patinás ez az ojjektum vazz!
Nyáron szerintem felkeressük!