Egyebkent az FZ6 amit csinaltam nagyon jo lett, sokkal erosebb alacsonyabb fordulaton, es nem vesztett semmit sem fennt, sot.... Csak alig 2 lityivel eszik tobbet vagy meg annyival sem. inditasi problemak nem nagyon vannak. Majd Telen lesznek, meg szerintem ugy 10 fok alat.
Ja, es ugye 100% Ethanol-al megy...
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
feket663 wrote:Nekem könnyű lenne átalakítani E85-re a Motty AFR 2 választható térképe miatt, csak az a baj, hogy a környéken nem nagyon tudok ilyen üzemanyagot kiszolgáló kutat. A legközelebbi tán van vagy 80 kilométerre tőlem...
A Hungrana leszerződött az Agip-al, így hamarosan jelentősen bővülni fog az E85 töltőhálózat.
Ma voltam egy szervízben (Eurószervíz-Plusz) ahol foglalkoznak átalakítással, állítólag a közlekedés felügyelet nem engedélyezi. Tehát hivatalosan nem szerelhetik.
Nekem könnyű lenne átalakítani E85-re a Motty AFR 2 választható térképe miatt, csak az a baj, hogy a környéken nem nagyon tudok ilyen üzemanyagot kiszolgáló kutat. A legközelebbi tán van vagy 80 kilométerre tőlem...
repsol82 wrote:sportmotoron ezt írta róla egy srác:
Az RSV-vel a múlt szezont tiszta E85-el nyomtam végig.
Az ehhez szükséges 25% üzemanyagtöbbletet power commander segítségével kapta meg a motor. Érezhetően nyomatékosabb lett, hidegben nehezebben indul és emellett 6,5-ről 8,2re ugrott a fogyasztás. Anyagilag egyértelmüen megéri ha van a közeledben etanolos benzinkút, a motornak nem árt, kisebb hőterhelést kap, nagyobb oktánszám miatt ha nem túl szegény a keverék, kopogni sem fog. Az etanol korrozív hatása marhaság, a metanollal keverik, az korrozív. Viszont jó oldószer, a tankban lévő lerakódott mocskot szépen kipucolja, ezért javasolt egy üzemanyagszürő röviddel az átállás után.
Átalakítás nélkül fele benzin fele E85 arány amit még eltür a motor gond nélkül kb.
Fehérvári Peti.
Ha gondoljátok tudok számot adni tapasztalatmegosztás céljából.
A legjobb,hogy enyhe cefreszaggal távozik a paripa
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
Az RSV-vel a múlt szezont tiszta E85-el nyomtam végig.
Az ehhez szükséges 25% üzemanyagtöbbletet power commander segítségével kapta meg a motor. Érezhetően nyomatékosabb lett, hidegben nehezebben indul és emellett 6,5-ről 8,2re ugrott a fogyasztás. Anyagilag egyértelmüen megéri ha van a közeledben etanolos benzinkút, a motornak nem árt, kisebb hőterhelést kap, nagyobb oktánszám miatt ha nem túl szegény a keverék, kopogni sem fog. Az etanol korrozív hatása marhaság, a metanollal keverik, az korrozív. Viszont jó oldószer, a tankban lévő lerakódott mocskot szépen kipucolja, ezért javasolt egy üzemanyagszürő röviddel az átállás után.
Átalakítás nélkül fele benzin fele E85 arány amit még eltür a motor gond nélkül kb.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
Én 50%-ban etanolt tankolok, mindenféle átalakítás nélkül, kb 6liter helyett 7-7és fél liter a fogyasztásom, minimális teljesítmény növekedés. Semmi több.