2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Minden tiszteletem Robi, ez nagyon komoly volt! Még egyszer gratulálok!
THE PIG
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Hát öregem, te nagyon ott vagy a szeren.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Dodor majdnem elfikkantott előtted az omegában.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- KisBusa
- Posts: 56
- Joined: 2009.12.24. 18:13
- Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
- Location: Tiszaújváros
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Második rész:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... resz-72537
Hamarosan jobb minőségben is megkapják a fórumozók!
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... resz-72537
Hamarosan jobb minőségben is megkapják a fórumozók!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
És akkor jöjjön az átalakult Kamoto **** Open összesités
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Kamoto **** Open G-Oldboys dobogosok
Az Kamot **** Open kiosztóról nem találok képet
A rendezvény sajátossága hogy a több mint 200 résztvevő ellenére az Eybis értekelésbe is kizárólag magyarok jutottak
Eybis 1000 Egedi, Tyü, Pizza
Eybis 600 Csabcs, Benner, Szabi, talán Gyurkesz hiányzik
FullGas 600 Benner, 3.Gyuricza, 4.Krizsán, 6. Csapka
Fullgas 750 Atom, Qpi, Kovács Feri, Kovac Gabriel, Koca
Fullgas 1000 Dave, Kisbusa, Jani, Dodor, 6. Szaszy
Az Kamot **** Open kiosztóról nem találok képet
A rendezvény sajátossága hogy a több mint 200 résztvevő ellenére az Eybis értekelésbe is kizárólag magyarok jutottak
Eybis 1000 Egedi, Tyü, Pizza
Eybis 600 Csabcs, Benner, Szabi, talán Gyurkesz hiányzik
FullGas 600 Benner, 3.Gyuricza, 4.Krizsán, 6. Csapka
Fullgas 750 Atom, Qpi, Kovács Feri, Kovac Gabriel, Koca
Fullgas 1000 Dave, Kisbusa, Jani, Dodor, 6. Szaszy
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Itten a nagyok: http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1624890
Kill faster and be alive.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Faszányos. Várjuk a videjót.KisBusa wrote:
Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?
Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
KisBusa wrote:Üdv mindenkinek!
Elkezdem én a beszámolók sorát.
Hétfő este érkeztem a pályára. Nagyon tetszett már a pálya látványa is, alig vártam, hogy motorozhassam rajta. Éjszakára elfoglaltuk a szállást, ami csupán 2km-re volt a pályától.
A kedd-szerdai motorozást megterveztük előre. A terv az volt, hogy egy endurance keverékes gumival lenyomom a másfél napot, megpróbálom betanulni a pályát (mivel először voltam ott), a versenyre pedig rakunk fel 211-et, aztán próbálok minnél előrébb végezni. Az endurance gumi helyett egy '06-os 195/70-es Dunlop került fel hátra. Az első menetben nagyon izgultam, azt sem tudtam merre kell menni! Be is kezdtem egy 2:29-es idővel! A második menetben már sokkal bátrabban mentem, javítottam 2:19-re. A futóművel eleinte gondok voltak, nem akart fordulni a motor. Pár tapasztaltabb ember segítségével (köszi Brian és a többiek) sikerült fordulásra késztetni a motort. A délutáni motorozásokon folyamatosan fejlődtem: 2:17,0; 2:16,3. Úgy vettem ki néhány ember szavából, hogy ez már elég jónak számít, de tudtam hogy a nagy ellenfelek, a Bérczi tesók ennél jobbat tudnak, a cél ismét a második hely volt.
Szerdára kipihentem magam és átgondoltam, hogy is kellene menni ezen a pályán. Az első menetben majdnem sikerült összetörni a gépet, az egyik kigyorsításon elment a hátulja, utána beszitált, de szerencsére megnyugodott (ezt majd láthatjátok is a későbbiekben). Reggeli időm 2:18,9 volt. Ez eléggé lehangolt, de sejtettem hogy a hátsó gumival lesznek gondok. Bérczi Janitól kaptam tippeket a megfelelő guminyomást illetően, amit utólag is köszönök (+ a gumikat is). A második menetben sikerült gyorsulnom: 2:15,6 Ez az idő nekem már elégnek tűnt. Az első szabadedzésen csak 16-ot tudtam menni, a hátsó gumi teljesen elkopott. Ekkor Bércziék már 14-et mentek... Reménytelennek tűnt a helyzet. A második időmérőre felraktam hátra egy 6680-as D211-et, amit más ismertem. Négy kört mentem összesen, de meg is lett az gumicsere eredménye: 2:13,2. Álmomban sem gondoltam volna, de szerintem más sem!? Ezzel meg is elégedtem. A Klub Kupán, 1000-es kategóriában ez elég is volt a pole-hoz.
A versenyen a második sorból, összesítésben a 6. helyről, Brian mellől rajtoltam. Szokás szerint elrontottam a rajtot, Dave el is tudott menni. A "kedves" szervezők változtattak a rajtsorrenden és beraktak elénk két idegent emberkét is, akik a rajt után rendesen feltartottak. Mire átvergődtem rajtuk, addigra Dave-ék rendesen elléptek. Persze Dodor megint lerajtolta a mezőnyt, ezért vele is harcolnom kellett. Miután megelőztem már nem is láttam az előttem lévőket. Éreztem, hogy fog a gumi ezért siettem ahogy csak tudtam. Egyszer csak megláttam az előttem lévőket. Ezen a részen nagyon elkezdtem sietni és éreztem hogy utol tudom őket érni. Folyamatosan 12-es köröket mentem. Az utolsó körben már reálisnak tűnt, hogy megelőzöm Dave-et. Sajnos 0,2 másodperccel lemaradtam az első helyről. De így is nagyon örülök. Az utolsó két köröm 2:11 lett. A legjobb: 2:11,3 Ezt nem is értettem
Az eredményhirdetés után indultunk is haza.
Összességében hihetetlen jó volt ez a pár nap. Sok emberrel megismerkedtem.
Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?
Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...
őlég jóóó!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
600 + 750 verseny http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1624889
lapchart http://www.mylaps.com/results/showlapch ... perclass=0
lapchart http://www.mylaps.com/results/showlapch ... perclass=0
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Nagyszeru!! Gratulalok!
A palya es kornyeke latvanya maga mar meger egy utazast...
- KisBusa
- Posts: 56
- Joined: 2009.12.24. 18:13
- Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
- Location: Tiszaújváros
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Üdv mindenkinek!
Elkezdem én a beszámolók sorát.
Hétfő este érkeztem a pályára. Nagyon tetszett már a pálya látványa is, alig vártam, hogy motorozhassam rajta. Éjszakára elfoglaltuk a szállást, ami csupán 2km-re volt a pályától.
A kedd-szerdai motorozást megterveztük előre. A terv az volt, hogy egy endurance keverékes gumival lenyomom a másfél napot, megpróbálom betanulni a pályát (mivel először voltam ott), a versenyre pedig rakunk fel 211-et, aztán próbálok minnél előrébb végezni. Az endurance gumi helyett egy '06-os 195/70-es Dunlop került fel hátra. Az első menetben nagyon izgultam, azt sem tudtam merre kell menni! Be is kezdtem egy 2:29-es idővel! A második menetben már sokkal bátrabban mentem, javítottam 2:19-re. A futóművel eleinte gondok voltak, nem akart fordulni a motor. Pár tapasztaltabb ember segítségével (köszi Brian és a többiek) sikerült fordulásra késztetni a motort. A délutáni motorozásokon folyamatosan fejlődtem: 2:17,0; 2:16,3. Úgy vettem ki néhány ember szavából, hogy ez már elég jónak számít, de tudtam hogy a nagy ellenfelek, a Bérczi tesók ennél jobbat tudnak, a cél ismét a második hely volt.
Szerdára kipihentem magam és átgondoltam, hogy is kellene menni ezen a pályán. Az első menetben majdnem sikerült összetörni a gépet, az egyik kigyorsításon elment a hátulja, utána beszitált, de szerencsére megnyugodott (ezt majd láthatjátok is a későbbiekben). Reggeli időm 2:18,9 volt. Ez eléggé lehangolt, de sejtettem hogy a hátsó gumival lesznek gondok. Bérczi Janitól kaptam tippeket a megfelelő guminyomást illetően, amit utólag is köszönök (+ a gumikat is). A második menetben sikerült gyorsulnom: 2:15,6 Ez az idő nekem már elégnek tűnt. Az első szabadedzésen csak 16-ot tudtam menni, a hátsó gumi teljesen elkopott. Ekkor Bércziék már 14-et mentek... Reménytelennek tűnt a helyzet. A második időmérőre felraktam hátra egy 6680-as D211-et, amit más ismertem. Négy kört mentem összesen, de meg is lett az gumicsere eredménye: 2:13,2. Álmomban sem gondoltam volna, de szerintem más sem!? Ezzel meg is elégedtem. A Klub Kupán, 1000-es kategóriában ez elég is volt a pole-hoz.
A versenyen a második sorból, összesítésben a 6. helyről, Brian mellől rajtoltam. Szokás szerint elrontottam a rajtot, Dave el is tudott menni. A "kedves" szervezők változtattak a rajtsorrenden és beraktak elénk két idegent emberkét is, akik a rajt után rendesen feltartottak. Mire átvergődtem rajtuk, addigra Dave-ék rendesen elléptek. Persze Dodor megint lerajtolta a mezőnyt, ezért vele is harcolnom kellett. Miután megelőztem már nem is láttam az előttem lévőket. Éreztem, hogy fog a gumi ezért siettem ahogy csak tudtam. Egyszer csak megláttam az előttem lévőket. Ezen a részen nagyon elkezdtem sietni és éreztem hogy utol tudom őket érni. Folyamatosan 12-es köröket mentem. Az utolsó körben már reálisnak tűnt, hogy megelőzöm Dave-et. Sajnos 0,2 másodperccel lemaradtam az első helyről. De így is nagyon örülök. Az utolsó két köröm 2:11 lett. A legjobb: 2:11,3 Ezt nem is értettem
Az eredményhirdetés után indultunk is haza.
Összességében hihetetlen jó volt ez a pár nap. Sok emberrel megismerkedtem.
Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?
Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...
Elkezdem én a beszámolók sorát.
Hétfő este érkeztem a pályára. Nagyon tetszett már a pálya látványa is, alig vártam, hogy motorozhassam rajta. Éjszakára elfoglaltuk a szállást, ami csupán 2km-re volt a pályától.
A kedd-szerdai motorozást megterveztük előre. A terv az volt, hogy egy endurance keverékes gumival lenyomom a másfél napot, megpróbálom betanulni a pályát (mivel először voltam ott), a versenyre pedig rakunk fel 211-et, aztán próbálok minnél előrébb végezni. Az endurance gumi helyett egy '06-os 195/70-es Dunlop került fel hátra. Az első menetben nagyon izgultam, azt sem tudtam merre kell menni! Be is kezdtem egy 2:29-es idővel! A második menetben már sokkal bátrabban mentem, javítottam 2:19-re. A futóművel eleinte gondok voltak, nem akart fordulni a motor. Pár tapasztaltabb ember segítségével (köszi Brian és a többiek) sikerült fordulásra késztetni a motort. A délutáni motorozásokon folyamatosan fejlődtem: 2:17,0; 2:16,3. Úgy vettem ki néhány ember szavából, hogy ez már elég jónak számít, de tudtam hogy a nagy ellenfelek, a Bérczi tesók ennél jobbat tudnak, a cél ismét a második hely volt.
Szerdára kipihentem magam és átgondoltam, hogy is kellene menni ezen a pályán. Az első menetben majdnem sikerült összetörni a gépet, az egyik kigyorsításon elment a hátulja, utána beszitált, de szerencsére megnyugodott (ezt majd láthatjátok is a későbbiekben). Reggeli időm 2:18,9 volt. Ez eléggé lehangolt, de sejtettem hogy a hátsó gumival lesznek gondok. Bérczi Janitól kaptam tippeket a megfelelő guminyomást illetően, amit utólag is köszönök (+ a gumikat is). A második menetben sikerült gyorsulnom: 2:15,6 Ez az idő nekem már elégnek tűnt. Az első szabadedzésen csak 16-ot tudtam menni, a hátsó gumi teljesen elkopott. Ekkor Bércziék már 14-et mentek... Reménytelennek tűnt a helyzet. A második időmérőre felraktam hátra egy 6680-as D211-et, amit más ismertem. Négy kört mentem összesen, de meg is lett az gumicsere eredménye: 2:13,2. Álmomban sem gondoltam volna, de szerintem más sem!? Ezzel meg is elégedtem. A Klub Kupán, 1000-es kategóriában ez elég is volt a pole-hoz.
A versenyen a második sorból, összesítésben a 6. helyről, Brian mellől rajtoltam. Szokás szerint elrontottam a rajtot, Dave el is tudott menni. A "kedves" szervezők változtattak a rajtsorrenden és beraktak elénk két idegent emberkét is, akik a rajt után rendesen feltartottak. Mire átvergődtem rajtuk, addigra Dave-ék rendesen elléptek. Persze Dodor megint lerajtolta a mezőnyt, ezért vele is harcolnom kellett. Miután megelőztem már nem is láttam az előttem lévőket. Éreztem, hogy fog a gumi ezért siettem ahogy csak tudtam. Egyszer csak megláttam az előttem lévőket. Ezen a részen nagyon elkezdtem sietni és éreztem hogy utol tudom őket érni. Folyamatosan 12-es köröket mentem. Az utolsó körben már reálisnak tűnt, hogy megelőzöm Dave-et. Sajnos 0,2 másodperccel lemaradtam az első helyről. De így is nagyon örülök. Az utolsó két köröm 2:11 lett. A legjobb: 2:11,3 Ezt nem is értettem
Az eredményhirdetés után indultunk is haza.
Összességében hihetetlen jó volt ez a pár nap. Sok emberrel megismerkedtem.
Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?
Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos
Tudom, de itt az a lenyeg, hogy jo lenne latni a kanyarsebessegeket.zsir wrote:Az nem race-chrono, hanem driftbox Drift-tools csak a race chronosok keszitettek hozza input filet.
zsir wrote:Erdekes neztem se egedi sem brian pl nem neznek koridomerot. Szoval mano igazad van, ha gyors vagy nem kell koridomero,