2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Szervezett kül- és belföldi pályanapok.Gazda és moderátor:Félsvéd
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by Koca »

Minden tiszteletem Robi, ez nagyon komoly volt! Még egyszer gratulálok! :smt038
THE PIG
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by viking »

Hát öregem, te nagyon ott vagy a szeren. :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by viking »

Dodor majdnem elfikkantott előtted az omegában.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
KisBusa
Posts: 56
Joined: 2009.12.24. 18:13
Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
Location: Tiszaújváros

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by KisBusa »

Második rész:

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... resz-72537

Hamarosan jobb minőségben is megkapják a fórumozók! :: gsxr ::
User avatar
KisBusa
Posts: 56
Joined: 2009.12.24. 18:13
Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
Location: Tiszaújváros

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by KisBusa »

User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by FélSvéd »

És akkor jöjjön az átalakult Kamoto **** Open összesités

Image

Image
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by FélSvéd »

Kamoto **** Open G-Oldboys dobogosok

Image

Az Kamot **** Open kiosztóról nem találok képet


A rendezvény sajátossága hogy a több mint 200 résztvevő ellenére az Eybis értekelésbe is kizárólag magyarok jutottak

Eybis 1000 Egedi, Tyü, Pizza
Image

Eybis 600 Csabcs, Benner, Szabi, talán Gyurkesz hiányzik
Image

FullGas 600 Benner, 3.Gyuricza, 4.Krizsán, 6. Csapka
Image

Fullgas 750 Atom, Qpi, Kovács Feri, Kovac Gabriel, Koca
Image

Fullgas 1000 Dave, Kisbusa, Jani, Dodor, 6. Szaszy
Image
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by mexikói »

Beszámoló Dodor szemszögéből:

http://motorshow1.hu/news/show/suzukieuropenday2
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by tom war »

Kill faster and be alive.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by ddt500 »

KisBusa wrote:
Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?

Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...
Faszányos. :smt023 Várjuk a videjót. :smt026
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by aquabase »

KisBusa wrote:Üdv mindenkinek!

Elkezdem én a beszámolók sorát.
Hétfő este érkeztem a pályára. Nagyon tetszett már a pálya látványa is, alig vártam, hogy motorozhassam rajta. Éjszakára elfoglaltuk a szállást, ami csupán 2km-re volt a pályától. :smt023
A kedd-szerdai motorozást megterveztük előre. A terv az volt, hogy egy endurance keverékes gumival lenyomom a másfél napot, megpróbálom betanulni a pályát (mivel először voltam ott), a versenyre pedig rakunk fel 211-et, aztán próbálok minnél előrébb végezni. Az endurance gumi helyett egy '06-os 195/70-es Dunlop került fel hátra. Az első menetben nagyon izgultam, azt sem tudtam merre kell menni! :D Be is kezdtem egy 2:29-es idővel! :smt033 A második menetben már sokkal bátrabban mentem, javítottam 2:19-re. A futóművel eleinte gondok voltak, nem akart fordulni a motor. Pár tapasztaltabb ember segítségével (köszi Brian és a többiek) sikerült fordulásra késztetni a motort. A délutáni motorozásokon folyamatosan fejlődtem: 2:17,0; 2:16,3. Úgy vettem ki néhány ember szavából, hogy ez már elég jónak számít, de tudtam hogy a nagy ellenfelek, a Bérczi tesók ennél jobbat tudnak, a cél ismét a második hely volt.
Szerdára kipihentem magam és átgondoltam, hogy is kellene menni ezen a pályán. Az első menetben majdnem sikerült összetörni a gépet, az egyik kigyorsításon elment a hátulja, utána beszitált, de szerencsére megnyugodott (ezt majd láthatjátok is a későbbiekben). Reggeli időm 2:18,9 volt. Ez eléggé lehangolt, de sejtettem hogy a hátsó gumival lesznek gondok. Bérczi Janitól kaptam tippeket a megfelelő guminyomást illetően, amit utólag is köszönök (+ a gumikat is). A második menetben sikerült gyorsulnom: 2:15,6 Ez az idő nekem már elégnek tűnt. Az első szabadedzésen csak 16-ot tudtam menni, a hátsó gumi teljesen elkopott. Ekkor Bércziék már 14-et mentek... Reménytelennek tűnt a helyzet. A második időmérőre felraktam hátra egy 6680-as D211-et, amit más ismertem. Négy kört mentem összesen, de meg is lett az gumicsere eredménye: 2:13,2. Álmomban sem gondoltam volna, de szerintem más sem!? :smt033 Ezzel meg is elégedtem. A Klub Kupán, 1000-es kategóriában ez elég is volt a pole-hoz.
A versenyen a második sorból, összesítésben a 6. helyről, Brian mellől rajtoltam. Szokás szerint elrontottam a rajtot, Dave el is tudott menni. A "kedves" szervezők változtattak a rajtsorrenden és beraktak elénk két idegent emberkét is, akik a rajt után rendesen feltartottak. Mire átvergődtem rajtuk, addigra Dave-ék rendesen elléptek. Persze Dodor megint lerajtolta a mezőnyt, ezért vele is harcolnom kellett. Miután megelőztem már nem is láttam az előttem lévőket. Éreztem, hogy fog a gumi ezért siettem ahogy csak tudtam. Egyszer csak megláttam az előttem lévőket. Ezen a részen nagyon elkezdtem sietni és éreztem hogy utol tudom őket érni. Folyamatosan 12-es köröket mentem. Az utolsó körben már reálisnak tűnt, hogy megelőzöm Dave-et. Sajnos 0,2 másodperccel lemaradtam az első helyről. De így is nagyon örülök. Az utolsó két köröm 2:11 lett. A legjobb: 2:11,3 Ezt nem is értettem :cool:
Az eredményhirdetés után indultunk is haza.
Összességében hihetetlen jó volt ez a pár nap. Sok emberrel megismerkedtem.

Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?

Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...

őlég jóóó! :smt038
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by FélSvéd »

ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by almano »

:smt023
Nagyszeru!! Gratulalok!
A palya es kornyeke latvanya maga mar meger egy utazast... :smt038
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
KisBusa
Posts: 56
Joined: 2009.12.24. 18:13
Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
Location: Tiszaújváros

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by KisBusa »

Üdv mindenkinek!

Elkezdem én a beszámolók sorát.
Hétfő este érkeztem a pályára. Nagyon tetszett már a pálya látványa is, alig vártam, hogy motorozhassam rajta. Éjszakára elfoglaltuk a szállást, ami csupán 2km-re volt a pályától. :smt023
A kedd-szerdai motorozást megterveztük előre. A terv az volt, hogy egy endurance keverékes gumival lenyomom a másfél napot, megpróbálom betanulni a pályát (mivel először voltam ott), a versenyre pedig rakunk fel 211-et, aztán próbálok minnél előrébb végezni. Az endurance gumi helyett egy '06-os 195/70-es Dunlop került fel hátra. Az első menetben nagyon izgultam, azt sem tudtam merre kell menni! :D Be is kezdtem egy 2:29-es idővel! :smt033 A második menetben már sokkal bátrabban mentem, javítottam 2:19-re. A futóművel eleinte gondok voltak, nem akart fordulni a motor. Pár tapasztaltabb ember segítségével (köszi Brian és a többiek) sikerült fordulásra késztetni a motort. A délutáni motorozásokon folyamatosan fejlődtem: 2:17,0; 2:16,3. Úgy vettem ki néhány ember szavából, hogy ez már elég jónak számít, de tudtam hogy a nagy ellenfelek, a Bérczi tesók ennél jobbat tudnak, a cél ismét a második hely volt.
Szerdára kipihentem magam és átgondoltam, hogy is kellene menni ezen a pályán. Az első menetben majdnem sikerült összetörni a gépet, az egyik kigyorsításon elment a hátulja, utána beszitált, de szerencsére megnyugodott (ezt majd láthatjátok is a későbbiekben). Reggeli időm 2:18,9 volt. Ez eléggé lehangolt, de sejtettem hogy a hátsó gumival lesznek gondok. Bérczi Janitól kaptam tippeket a megfelelő guminyomást illetően, amit utólag is köszönök (+ a gumikat is). A második menetben sikerült gyorsulnom: 2:15,6 Ez az idő nekem már elégnek tűnt. Az első szabadedzésen csak 16-ot tudtam menni, a hátsó gumi teljesen elkopott. Ekkor Bércziék már 14-et mentek... Reménytelennek tűnt a helyzet. A második időmérőre felraktam hátra egy 6680-as D211-et, amit más ismertem. Négy kört mentem összesen, de meg is lett az gumicsere eredménye: 2:13,2. Álmomban sem gondoltam volna, de szerintem más sem!? :smt033 Ezzel meg is elégedtem. A Klub Kupán, 1000-es kategóriában ez elég is volt a pole-hoz.
A versenyen a második sorból, összesítésben a 6. helyről, Brian mellől rajtoltam. Szokás szerint elrontottam a rajtot, Dave el is tudott menni. A "kedves" szervezők változtattak a rajtsorrenden és beraktak elénk két idegent emberkét is, akik a rajt után rendesen feltartottak. Mire átvergődtem rajtuk, addigra Dave-ék rendesen elléptek. Persze Dodor megint lerajtolta a mezőnyt, ezért vele is harcolnom kellett. Miután megelőztem már nem is láttam az előttem lévőket. Éreztem, hogy fog a gumi ezért siettem ahogy csak tudtam. Egyszer csak megláttam az előttem lévőket. Ezen a részen nagyon elkezdtem sietni és éreztem hogy utol tudom őket érni. Folyamatosan 12-es köröket mentem. Az utolsó körben már reálisnak tűnt, hogy megelőzöm Dave-et. Sajnos 0,2 másodperccel lemaradtam az első helyről. De így is nagyon örülök. Az utolsó két köröm 2:11 lett. A legjobb: 2:11,3 Ezt nem is értettem :cool:
Az eredményhirdetés után indultunk is haza.
Összességében hihetetlen jó volt ez a pár nap. Sok emberrel megismerkedtem.

Egy érdekes kérdést feltennék nektek (nem nagyképűségből!!!): elsőre egy 2005-ös motorral használt gumikon jó a 2:11?

Aki végigolvasta "rövidke" beszámolómat, annak nagyon köszönöm!!! Rövidesen jön a video is a futamról...
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010 aug 02-03-04 Brno 1-2-3 napos

Post by almano »

zsir wrote:Az nem race-chrono, hanem driftbox Drift-tools csak a race chronosok keszitettek hozza input filet.
Tudom, de itt az a lenyeg, hogy jo lenne latni a kanyarsebessegeket.
zsir wrote:Erdekes neztem se egedi sem brian pl nem neznek koridomerot. Szoval mano igazad van, ha gyors vagy nem kell koridomero,
:smt023 :smt006
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Locked

Return to “2010 szervezett pályanapok”