Page 9 of 11

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:27
by ddt500
viking wrote:
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Nincsen két egyforma motoros.
De ha lenne, akkor nyilván a kérdésre a választ az fogja eldönteni, hogy mekkora a különbség a két motor között.
Én csak magamból tudok kiindulni. A gixxer után sokkal jobb motornak éreztem a kawát még sem tudtam vele gyorsabban menni. Pedig jobb a fékje, pályásabb az egész motor és még is csak ugyan azt tudtam vele jóideig.

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:27
by viking
Bérczi Jani wrote:Én az átlagos tudású pályázót 2:10-2:20 közé sorolnám,és minél inkább közelít a 2:20 hoz annál inkább nem tudná kihasználni egy csúcs gép extráit.
Ebben sem vagyok biztos, sőt!
Én pont érintve vagyok ezzel a kategóriával és gondom a féktávokkal meg persze a kigyorsításokkal van.
Namost ha tudnám, hogy szuper ABS és kipörgésgátló van a motorban, akkor nyilván mernék agresszívabban fékezni és kigyorsítani.

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:26
by repsol norbi
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
ugye most már teljesen elkanyarodtunk az alap kérdéstől....."pályázókról" beszéltünk, nem olyan motorosokról akik az utcáról bejönnek és egyszer kipróbálják a pályát...... :grin:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:25
by ddt500
nylontacsko wrote:
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Kezdesz belebonyolódni a saját kérdés-sorozatodba :lol:
Há mer a sok marha folyton kötekszik. :lol: De a lényeg. Szerintem az átlagmotorosok a Hungaroringen simán 2:20 felett mennek. A lassú licencesben is bőven van rá példa.

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:24
by viking
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Nincsen két egyforma motoros.
De ha lenne, akkor nyilván a kérdésre a választ az fogja eldönteni, hogy mekkora a különbség a két motor között.

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:23
by RB26DET
Én az átlagos tudású pályázót 2:10-2:20 közé sorolnám,és minél inkább közelít a 2:20 hoz annál inkább nem tudná kihasználni egy csúcs gép extráit.

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:21
by nylontacsko
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Kezdesz belebonyolódni a saját kérdés-sorozatodba :lol:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:20
by ddt500
De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:20
by repsol norbi
ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
No igen de pl. itt vagy Te. Augusztusban még nem mentél 05-öt pedig voltál már párszor a pályán. Rengetegen vannak akik évek óta pályáznak de 10 alá még sosem mentek. Ezek alá hiába raksz 1098R-t.
igen ez igaz......ember függő is a dolog......de pont ezt is próbáltam kifejteni.....

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:18
by ddt500
aquabase wrote:
ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:
ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, :smt017 főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?

ez azééé nem ilyen egyszerű.
egy új motort meg kell szokni, tehát azonnali javulást nem lehet várni.
a másik, ha "alá raknak" egy motort, akkor az nem az övé, ezért nem is meri a hatrait feszegetni...

persze ha adnak egy olyan papírt, h nem tartozol kártérítési felelősséggel...
úgy már más... :grin:
No igen de ha meg mehet vele sokat akkor meg nem lehet tudni, hogy a jobb motor miatt gyorsul vagy simán csak a pályakilométer hozza meg az eredményét. Ezért mondtam, hogy azonnal. :cool:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:18
by repsol norbi
ddt500 wrote: Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?
ez több tényezőtől is függ.....mert ugye az előbb leírt szerint nem mindegy mióta mennyit gyakorolja a pályázást.....lehet olyan eset szerintem amikor a technika egyből látványos javulás hoz, de lehet olyan is hogy teljesen mindegy mivel megy az a bizonyos ember.........szerintem :smt009


tavaly kóstoltam meg a pályázást, és eddig én egy szezont mentem ......

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:16
by aquabase
ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:
ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, :smt017 főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?

ez azééé nem ilyen egyszerű.
egy új motort meg kell szokni, tehát azonnali javulást nem lehet várni.
a másik, ha "alá raknak" egy motort, akkor az nem az övé, ezért nem is meri a hatrait feszegetni...

persze ha adnak egy olyan papírt, h nem tartozol kártérítési felelősséggel...
úgy már más... :grin:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:15
by ddt500
repsol norbi wrote:a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
No igen de pl. itt vagy Te. Augusztusban még nem mentél 05-öt pedig voltál már párszor a pályán. Rengetegen vannak akik évek óta pályáznak de 10 alá még sosem mentek. Ezek alá hiába raksz 1098R-t.

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:13
by nylontacsko
ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:
ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, :smt017 főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?
A válasz egyszerű:
NEM!

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Posted: 2009.12.29. 21:12
by repsol norbi
a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..