Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Moderator: ddt500
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosn
Végigolvastam ezt a topikot,érdekes ki honnan indult,és hova fejlődött.Én 2:23-at mentem első alkalommal a ringen 2011-ben.Aztán nem volt lehetőségem pályázni.Idén 6-szor voltam kint 2:13-at mentem.
Pályán összesen kb 10-szer voltam életemben,slovakiaringen egyszer,2008-ban pancsin,meg egyszer kakucson,és ez a 6 alkalom,meg talán tavaly egy napot.Többit utcán.
Kiváncsi leszek meddig tudok eljutni jövőre,illetve tudok-e onnan fejlődni tovább.A cél 2:10 alá menni stabilan.A motor tudja
Pályán összesen kb 10-szer voltam életemben,slovakiaringen egyszer,2008-ban pancsin,meg egyszer kakucson,és ez a 6 alkalom,meg talán tavaly egy napot.Többit utcán.
Kiváncsi leszek meddig tudok eljutni jövőre,illetve tudok-e onnan fejlődni tovább.A cél 2:10 alá menni stabilan.A motor tudja
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- Melasz
- A túraszakosztályos
- Posts: 1133
- Joined: 2007.02.21. 13:03
- Itt motorozok: közút
- Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Én XX -szel mentem 2.40 - et. Michelin Macadam gumikkal, elöl 2.5 , hátul 2.9 bar nyomással, a hátam mögött gumipókozott táskával. Kb. 2 x 10 kört mentem, ezalatt a vadi új gumim kétharmada elfogyott. Ezért inkább túrázom.
A helyes döntés alapja a tapasztalat.
A tapasztalat alapja a helytelen döntés.
(Murphy)
Mindegy melyiket választod, az a rossz !
A tapasztalat alapja a helytelen döntés.
(Murphy)
Mindegy melyiket választod, az a rossz !
-
- Posts: 66
- Joined: 2009.03.25. 09:27
- Motorom: suzuki TL1000R
- Itt motorozok: Hring
- Location: Bp
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
üdv!
Én első pályanapon 2.30 körül mehettem sztem. Utána 2.20-21 és kb 3.-4. pályanapon 2.14. Ettől jobbat nem tudtam a TL-lel amíg be nem állítottuk a (nem létező) súlyomhoz az előfeszítést és vettem egy normális fékbetétet. Így jött össze a 2.09. Jelenleg itt tartok, a hulladéknak tartott TL futóművel.
Én első pályanapon 2.30 körül mehettem sztem. Utána 2.20-21 és kb 3.-4. pályanapon 2.14. Ettől jobbat nem tudtam a TL-lel amíg be nem állítottuk a (nem létező) súlyomhoz az előfeszítést és vettem egy normális fékbetétet. Így jött össze a 2.09. Jelenleg itt tartok, a hulladéknak tartott TL futóművel.
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Nekem hringen az első a millikével 2:27 volt.Krisztián wrote:Nekem az első pályanapomon a hringen 2:23 jött össze.
(600RRrel.)
ezt le tudtam nyomni 2:15re :
Idén 2:10 a cél.
Aztán peluscsere
Eringen meg 1:22 körül tudok stabilan...
Asszem a szeretet mellé nem szorult sok tudás
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Na, ez egy gsxr-rel 2:18 lett volnaKrisztián wrote:Nekem az első pályanapomon a hringen 2:23 jött össze.
(600RRrel.)
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
helyesbítek, kétnapos rendezvény volt, és a második nap volt a verseny, amin kénytelen voltam elindulni a hayabusával.viking wrote:aquabase wrote: igen, nekem is mondta egy haverom mikor elkezdtünk pályázni, h majd kifujja az orrom a hatkilósával, már az első nap.
fogadkozott, h ennyit megy majd, meg annyit.
a harmadik nap után befejezte a pályázást...
én azért még mindig fent tartom az álláspontom, h a 00 bárki számára, átlag motorsnak is elérhető.
írtam már egy párszor,h a hayabusával az első gixxer klub kupán a középmezőnyből rajtoltam, és Amarillával, gyilkoltuk egymást.
de mikor a -3ban féktávon beszúrtam neki és elmentem nem bírta tovább cérnával, és a következő körben elcsúszott.
először voltam a hringen akkor, és 2,13-2,15 közt mentem azzal a tehénnel..
aztán átültem következő szezonban a k4-re.
első pályanapon 2,10.
első versenyen 07.
második 06.
augusztusra megvolt a 02, meg az első perec...
aztán év végére 00.
aztán a következő évben nyáron tudtam benézni két perc alá.
szóval meg tudjátok csinálni a 00-át!
És Te átlagos képességű vagy...na sündörögj el gyorsan oda, ahova gondolom! :smt013
de szerintem csak meghúztak...
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Nekem az első pályanapomon a hringen 2:23 jött össze.
(600RRrel.)
(600RRrel.)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
aquabase wrote: igen, nekem is mondta egy haverom mikor elkezdtünk pályázni, h majd kifujja az orrom a hatkilósával, már az első nap.
fogadkozott, h ennyit megy majd, meg annyit.
a harmadik nap után befejezte a pályázást...
én azért még mindig fent tartom az álláspontom, h a 00 bárki számára, átlag motorsnak is elérhető.
írtam már egy párszor,h a hayabusával az első gixxer klub kupán a középmezőnyből rajtoltam, és Amarillával, gyilkoltuk egymást.
de mikor a -3ban féktávon beszúrtam neki és elmentem nem bírta tovább cérnával, és a következő körben elcsúszott.
először voltam a hringen akkor, és 2,13-2,15 közt mentem azzal a tehénnel..
aztán átültem következő szezonban a k4-re.
első pályanapon 2,10.
első versenyen 07.
második 06.
augusztusra megvolt a 02, meg az első perec...
aztán év végére 00.
aztán a következő évben nyáron tudtam benézni két perc alá.
szóval meg tudjátok csinálni a 00-át!
És Te átlagos képességű vagy...na sündörögj el gyorsan oda, ahova gondolom! :smt013
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
VIK-001 wrote:na ezeket a sorokt elmentem valahová...aquabase wrote: első pályanapon 2,10.
első versenyen 07.
második 06.
augusztusra megvolt a 02, meg az első perec...
aztán év végére 00.
aztán a következő évben nyáron tudtam benézni két perc alá.
szóval meg tudjátok csinálni a 00-át!
miért is? :)
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
ddt500 wrote:Én azt mondom az átlag sportmotoros hobbi pályázók 2:10-2:25 között mennek. De aki akar gyorsulni az egy idény alatt 2:15-öt kell menjen olyan 10-12 pályanap alatt. Bármelyik 1998 utáni sportmotorral. Aki meg nem akar az nyilván más tészta. De pl. a legszánalmasabb az amikor valaki benyög egy olyan időt aminek a közelébe sem ér.
Van egy ember aki megkérdezte tőlem egy fórumon, hogy szerinte elsőre ő mit fog menni a Hringen? Mondom neki ha véres fosásig erölteted talán meg lesz a 2:30. Na közölte hogy ő elsőre 2:20-at akar menni. 600 sportmocija volt szép új. Emberünk nem az a Mátra bajnoka típus.
Személyesen addig még nem találkoztam vele. Kijött a ringre, lepacsiztunk majd ki ki ment a maga dolgára. Ő felment a pályára én meg a tudta nélkül elkezdtem mérni. A legjobb ideje 2:44,5 volt.(Azt hozzátenném, hogy a nap további részében csak rosszabbul ment). Van ezzel valami baj? Semmi az égegyadta világon. Ismerkedett a pályával ez így természetes. Láttam lejönni mondom odamegyek már hozzá és megkérdezem mit ment(volt köridőmérője). Ahogy ballagtam arra gondoltam fix, hogy kamuzni fog. És így is történt. Simán benyögte, hogy igazam volt és 2:30-at ment. Mondom mérted is? Igen.
Ennyi. Aztán persze kiderült, hogy a motor szar mert nem fordul, a gumi nem tapad és egyáltalán. De vannak ennél durvábbak is. Aki benyögte a 2:00-át úgy, hogy nem ment 15 alatt. No mindegy.
igen, nekem is mondta egy haverom mikor elkezdtünk pályázni, h majd kifujja az orrom a hatkilósával, már az első nap.
fogadkozott, h ennyit megy majd, meg annyit.
a harmadik nap után befejezte a pályázást...
én azért még mindig fent tartom az álláspontom, h a 00 bárki számára, átlag motorsnak is elérhető.
írtam már egy párszor,h a hayabusával az első gixxer klub kupán a középmezőnyből rajtoltam, és Amarillával, gyilkoltuk egymást.
de mikor a -3ban féktávon beszúrtam neki és elmentem nem bírta tovább cérnával, és a következő körben elcsúszott.
először voltam a hringen akkor, és 2,13-2,15 közt mentem azzal a tehénnel..
aztán átültem következő szezonban a k4-re.
első pályanapon 2,10.
első versenyen 07.
második 06.
augusztusra megvolt a 02, meg az első perec...
aztán év végére 00.
aztán a következő évben nyáron tudtam benézni két perc alá.
szóval meg tudjátok csinálni a 00-át!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Pedig pont Te tehetnéd meg büntetlenülVIK-001 wrote:na ne már hogy nem én OFFolom szét a topicot
Nah tényleg OFF.
Bocsánat!
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ