2010 január Dakar Rallye
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
Fenéket!
Én egy haverommal sokáig agyaltam, hogy miként lehetne elindulni rajta, de sehogyan sem adta ki a számológép...
Én egy haverommal sokáig agyaltam, hogy miként lehetne elindulni rajta, de sehogyan sem adta ki a számológép...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- sanyi-2
- Posts: 211
- Joined: 2009.01.30. 11:38
- Motorom: gsx-r 600 k7
- Itt motorozok: mindenhol
- Location: Bp
Re: 2010 január Dakar Rallye
A gyártóknak jót tett, h visszafojtották a KTM-et, nincs az az uncsi, h az első tizenötben gyakorlatilag csak KTM volt.
Előbb agyaltam, h írok vmi összefoglalót, de aztán meggondoltam, mert mondom ez csak engem érdekel úgy néz ki.
Előbb agyaltam, h írok vmi összefoglalót, de aztán meggondoltam, mert mondom ez csak engem érdekel úgy néz ki.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
Ez a Casteau-gyerek nagyon komolyan nyomja a Sherco-val.
8 percre van Despres-től a második helyen, az összes többi gyári gép (KTM, Aprilia, BMW)mögötte van!
Az autósoknál a BMW-s Peterhansel-t üldözi a Volkswagen-armada (Sainz, Al-Attiyah, Miller).
8 percre van Despres-től a második helyen, az összes többi gyári gép (KTM, Aprilia, BMW)mögötte van!
Az autósoknál a BMW-s Peterhansel-t üldözi a Volkswagen-armada (Sainz, Al-Attiyah, Miller).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- sanyi-2
- Posts: 211
- Joined: 2009.01.30. 11:38
- Motorom: gsx-r 600 k7
- Itt motorozok: mindenhol
- Location: Bp
Re: 2010 január Dakar Rallye
Első komolyabb szakasz a Dakaron a mai, Nani Roma a tegnapi után ma is feldőlt a BMW-el,
Autó még mindig csak 36 van célban, ásnak többen gazdagon.
Egy szó mint száz, ma már főleg lesz értelme Euro-t nézni este (mert nincs jobb).
Ja, **** csaja még versenyben van, 51. le a kalappal!
Autó még mindig csak 36 van célban, ásnak többen gazdagon.
Egy szó mint száz, ma már főleg lesz értelme Euro-t nézni este (mert nincs jobb).
Ja, **** csaja még versenyben van, 51. le a kalappal!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
a **** csaj már 34. összesitésben vazz
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
Ez a magyar Dakar "közvetítés" valami undorító. Hogy a f@szba tudnak ilyen embereket összeszedni a magyar sportközvetítésekhez? Siralmas.
Meg szerencse, hogy át lehet kapcsolni angolra a kommentárt...
Meg szerencse, hogy át lehet kapcsolni angolra a kommentárt...
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
45. lett a **** csaj, Annie Seel 150 célbaérö között
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
A motorok legalabb olyanok, hogy nem olyan oriasi raforditassal barki megcsinalhatja maganak ugyanugy mint amik itt mennek.
- sanyi-2
- Posts: 211
- Joined: 2009.01.30. 11:38
- Motorom: gsx-r 600 k7
- Itt motorozok: mindenhol
- Location: Bp
Re: 2010 január Dakar Rallye
A Subaruval csak hazabeszéltem magamnak, vicc volt.viking wrote:Sanyi, most csalódtam.sanyi-2 wrote:Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne!almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
Az X3 sokkal softosabb autó, mint a Touareg, terepjáróképességben meg össze sem lehet őket hasonlítani.
A Subaru pedig egy sima négykerekes autó (utcára kiváló, én is imádom őket).
A VW meg nem a szívem csücske, és tény, h minőségbe meg se közelíti az x3-at, de még terepjáróképességbe se vagyok olyan biztos. Az x-drive egy nagyon-nagyon jól kitalált technika.
diesel motor tekintetében meg aztán tényleg ég és föld a különbség.
- sanyi-2
- Posts: 211
- Joined: 2009.01.30. 11:38
- Motorom: gsx-r 600 k7
- Itt motorozok: mindenhol
- Location: Bp
Re: 2010 január Dakar Rallye
A Lámpák meg a blokk ami gyári, lámpa talán, blokk tuti. Tavalyelőtt voltak itt a Cer-en, jól körbevizuáltuk a bömöst, pedig akkor még nem is gyári csapat voltak, csak amolyan félgyári, hátszelesek.almano wrote:Neztem az X3-at szetszedve, hat tiszta csovaz az egesz auto carbon idomokkal rajta, ennyi. Koze nincsen szerintem meg az alvaznak sem a gyari X3-hoz...sanyi-2 wrote:Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne!almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
mondjuk a BMW legalabb ugy nez ki mint az utcai X3. A Tuaregnek sok koze nincsen az utcaihoz meg kinezetben sem.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
Sanyi, most csalódtam.sanyi-2 wrote:Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne!almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
Az X3 sokkal softosabb autó, mint a Touareg, terepjáróképességben meg össze sem lehet őket hasonlítani.
A Subaru pedig egy sima négykerekes autó (utcára kiváló, én is imádom őket).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
Neztem az X3-at szetszedve, hat tiszta csovaz az egesz auto carbon idomokkal rajta, ennyi. Koze nincsen szerintem meg az alvaznak sem a gyari X3-hoz...sanyi-2 wrote:Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne!almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
mondjuk a BMW legalabb ugy nez ki mint az utcai X3. A Tuaregnek sok koze nincsen az utcaihoz meg kinezetben sem.
- sanyi-2
- Posts: 211
- Joined: 2009.01.30. 11:38
- Motorom: gsx-r 600 k7
- Itt motorozok: mindenhol
- Location: Bp
Re: 2010 január Dakar Rallye
Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne!almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
erröl a **** csajrol már olvastamsanyi-2 wrote:A 418-as rajtszámú autó elütött öt embert (nem kijelölt nézői ponton), egyikük állapota súlyos.
Az első kieső
Szinte még el sem kezdődött a verseny, máris megvan az első kieső: a 73-as rajtszámú argentin Javier Pizzolito Hondája még a gépátvétel előtt gyulladt ki, így a versenyző a rajtig sem jutott el. A mellette álló motor gazdájának, a **** Annie Seelnek óriási szerencséje volt, hogy az ő gépére nem terjedt át a tűz.
(marathonrally.com)
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: 2010 január Dakar Rallye
Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....