Page 55 of 59

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 23:15
by ddt500
Faszányos. :smt023

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 23:15
by nylontacsko
Koca wrote:
nylontacsko wrote:
ddt500 wrote:
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynév :lol:
:smt023
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt: :: gsxr ::
Azt a hécccencséééééégit :smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038

Sok, sok balesetmentes kilométert és eredményes versenyeket kívánok Neked Koca-koma :smt023 :smt038 :: gsxr ::

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 23:12
by Koca
nylontacsko wrote:
ddt500 wrote:
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynév :lol:
:smt023
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt: :: gsxr ::

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 23:01
by almano
viking wrote:
almano wrote:
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
:smt023 :smt033
Elolvastad?
Ugye, hogy nem hülyeség.
En sosem tartottam annak. Szerintem is ez a módja....
En egyebkent a K8-at ugy jarattam be, hogy az eslo 20 perces menetet c mode-ban mentem aztan a tobbit mar siman full power :)

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:50
by nylontacsko
ddt500 wrote:
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynév :lol:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:49
by nylontacsko
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Rémálmaimban jöjjön elő a járatási időszak : jaaaj :

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:49
by ddt500
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:45
by Koca
Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:25
by viking
almano wrote:
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
:smt023 :smt033
Elolvastad?
Ugye, hogy nem hülyeség.

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:21
by almano
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
:smt023 :smt033

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:10
by viking
Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:07
by ddt500
viking wrote:
almano wrote:
viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Ez így van.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...
Na most azért almano példája nem fedi teljesen a tiedét.

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 22:02
by viking
almano wrote:
viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Ez így van.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...

Egy példa (többet ad le a motor keréken, mint a gyári érték főtengelyen...)

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 21:42
by Rumi
almano wrote: Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
uhh, ez atom nagy loerobeni kulonbseg :smt017

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Posted: 2010.01.20. 20:57
by almano
viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.