Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Posted: 2010.01.20. 23:15
Faszányos.
Minden, ami egy GsxR-el és a pályamotorozással kapcsolatos...
https://www.gsxrfans.hu/forum/
Azt a hécccencséééééégitKoca wrote:nylontacsko wrote:Nagy D-vel írd. Mégis csak személynévddt500 wrote:Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt:
nylontacsko wrote:Nagy D-vel írd. Mégis csak személynévddt500 wrote:Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
En sosem tartottam annak. Szerintem is ez a módja....viking wrote:Elolvastad?almano wrote:viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Ugye, hogy nem hülyeség.
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynévddt500 wrote:Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Rémálmaimban jöjjön elő a járatási időszakKoca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Elolvastad?almano wrote:viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Na most azért almano példája nem fedi teljesen a tiedét.viking wrote:Ez így van.almano wrote:Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...
Ez így van.almano wrote:Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
uhh, ez atom nagy loerobeni kulonbsegalmano wrote: Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.