LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Faszányos.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Azt a hécccencséééééégitKoca wrote:nylontacsko wrote:Nagy D-vel írd. Mégis csak személynévddt500 wrote:Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt:
Sok, sok balesetmentes kilométert és eredményes versenyeket kívánok Neked Koca-koma
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
nylontacsko wrote:Nagy D-vel írd. Mégis csak személynévddt500 wrote:Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt:
THE PIG
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
En sosem tartottam annak. Szerintem is ez a módja....viking wrote:Elolvastad?almano wrote:viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Ugye, hogy nem hülyeség.
En egyebkent a K8-at ugy jarattam be, hogy az eslo 20 perces menetet c mode-ban mentem aztan a tobbit mar siman full power :)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynévddt500 wrote:Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Rémálmaimban jöjjön elő a járatási időszakKoca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Te disznó! A kép hol marad róla?Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
THE PIG
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Elolvastad?almano wrote:viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Ugye, hogy nem hülyeség.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Na most azért almano példája nem fedi teljesen a tiedét.viking wrote:Ez így van.almano wrote:Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Ez így van.almano wrote:Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...
Egy példa (többet ad le a motor keréken, mint a gyári érték főtengelyen...)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
uhh, ez atom nagy loerobeni kulonbsegalmano wrote: Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
SMR
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.